tu
door tukkertje May 14, 2010 om 17:26
Computers & telefonie

You tube downloaden

ik wil muziek met bijbehorende clips opnemen van You Tube, maar na drie downloads kan ik alleen nog opnemen als ik opwaardeer naar de Pro versie tegen een prijs van 25 euro. Is er misschien een andere gratis mogelijkheid?

714 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 14, 2010 om 19:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo tukkertje,

Kijk eens hier of er wat van je gading tussen zit.

Suc6

tu
door tukkertje - May 14, 2010 om 19:17
176 Antwoorden / 159 Vragen

Top Edrick en dank.

birdtweety
door birdtweety - May 14, 2010 om 19:21
115 Antwoorden / 21 Vragen

ik heb een downloader voor you tube en met deze kun je het bestand gelijk ook conventeren naar het gewenste bestand.
kijk maar eens op deze site
http://youtubedownload.altervista.org/

edrick3
door edrick3 - May 14, 2010 om 19:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tukkertje,

Graag gedaan en hopelijk vind je een goed progje.
Suc6

justin34
door justin34 - May 14, 2010 om 19:22
25 Antwoorden / 16 Vragen

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Joost%20van%20Schaik/Bureaublad/YouTube%20naar%20MP3%20Convertor%20-%20Video2mp3.htm

werkt prima bij me

tu
door tukkertje - May 15, 2010 om 13:13
176 Antwoorden / 159 Vragen

hallo birdtweety. Ik heb de youtube gedownloeded, maar nu wordt mij een url voor de video gevraagd. wat moet ik daar eigenlijk invullen?

=birdtweety schreef op vrijdag 14 mei 2010, 19:21: ik heb een downloader voor you tube en met deze kun je het bestand gelijk ook conventeren naar het gewenste bestand.
kijk maar eens op deze site
http://youtubedownload.altervista.org/

birdtweety
door birdtweety - May 15, 2010 om 22:58
115 Antwoorden / 21 Vragen

dit de regel die je in de adressen balk vind van exploder kopier deze en plak deze in het programma

hellevoet
door hellevoet - May 17, 2010 om 11:55
151 Antwoorden / 28 Vragen

Als aanvulling op het antwoord van birdtweety.

Wanneer je voorheen een Youtube filmpje opende zag je gelijk de URL staan.

De site is aangepast en nu moet je het envelopje onder het filmpje aanklikken en daarachter staat URL, die je vevolgens kunt kopieren en plakken in je programma.

Er zijn meerdere programma's om te downloaden en te converteren, gewoon een paar uit proberen, want ieder heeft zijn eigen voorkeur.

Veel succes

tu
door tukkertje - May 17, 2010 om 14:09
176 Antwoorden / 159 Vragen

Ik ben nu zover dat de filmpjes automatisch in de map op de C-schijf E-Zsoft komen. Is het ook mogelijk deze rechtstreeks in bijvoorbeeld i-Tunes terecht te laten komen?