Ziggo / upc
Al jaren klant van upc geweest en nu problemen met ziggo.
Onze media box was net kapot toen ziggo het overnam en een horizonbox was de enige optie.
De prijs zou gelijk blijven dus geen zorgen, maar nu meer dan € 45,00 extra betalen omdat het opeens een nieuw pakket word, tevens moet ik opnieuw aansluitkosten betalen terwijl ze dit nu gratis aanbieden.
Na een vreemd telefoongesprek met een of andere boer van ziggo, waarom opnieuw aansluitkosten € 29.00? zelf aangesloten en hier niets over vermelden.
Ziggo wil zijn vaste klanten kwijt, start liever met een nieuwe lichting die ze kunnen belazeren.
En dat gaat ze tot nu toe goed af zijn al duizenden klanten kwijt.
Tip, kijk geregeld je afrekeningen na, word zonder melding naar boven aangepast door de schurken.
Ben op zoek naar andere providers, wie weet een betrouwbare, niet voor een 3 maanden abonnement maar gewoon tot je het zelf zat bent.
Bij Ziggo kun je je klachten alleen maar telefonisch afhandelen. Ze reageren gewoon niet op je mail, heb ik inmiddels gemerkt.
Wat u nog wel kunt doen is een klacht op het forum van Ziggo neerzetten. Hoewel de webcare ook onderbemand is. Op klacht.nl en klachtenkompas.nl reageren ze niet.
Ik ben er ook niet happy mee.
Ik vrees overigens dat u met het nemen van de horizon weer een jaar aan Ziggo vast zit. Anders is glasvezel een goed alternatief, mocht die bij u zijn aangelegd.
Dat ze niet reageren op een mail klopt, gisteren een net mailtje verzonden maar reageren ho maar.
Echt een onbetrouwbaar bedrijf.
Glasvezel lukt bij ons nog steeds niet, zo heeft upc ons ruim 3 jaar gelden binnengehaald via een folder.
Beste ikbenhetzat,
u kunt uw klacht indienen via het formulier op de site van Ziggo.
Als u uw email adres invult krijgt u in ieder geval een bevestiging in uw mail met daarin ook uw klacht.
De afhandeling zal denk ik dan telefonisch gebeuren, u zult wel gebeld worden.
Als ik u was zou ik in de klacht vermelden dat u al tijden klant van UPC bent (was) en dat de Horizon box niet uw keuze was maar dat dit was omdat men u geen nieuwe media box kon leveren. Aansluitkosten zijn daarom niet van toepassing, het gaat om een defect apparaat van UPC (Ziggo) dat vervangen moest worden (apparaat is niet uw eigendom). Ziggo brengt dus ten onterechte aansluitkosten in rekening.
Voorts kunt u nog aangeven dat u vind dat het onnodig lang geduurd heeft en dat in die periode UPC (Ziggo) dus niet hun leveringsverplichting is nagekomen en dus in gebreke is gebleven.
Tot slot zet u in uw klacht of men dit bij Ziggo een normale manier vind om met klanten om te gaan en dat u bij UPC wel anders gewend was. Vraag ze maar hoe men denkt u hiervoor te gaan compenseren.
Als u gebeld wordt, 'stick to the point', blijf zakelijk en laat uw ongenoegen blijken. Ik verwacht dat het dan in orde gemaakt wordt en de aansluitkosten vervallen (en wellicht nog compensatie voor de dagen dat u verstoken was van een media/horizon box).
Ik ken ongeveer 15 mensen die bij Ziggo zaten, sinds ze met UPC samen gegaan zijn, zijn er ongeveer 13 overgestapt naar een andere provider i.v.m. nog meer problemen dan dat ze al hadden met Ziggo. Zegt genoeg denk ik zo ;-).
[quote] Ben op zoek naar andere providers, wie weet een betrouwbare, niet voor een 3 maanden abonnement maar gewoon tot je het zelf zat bent.
Ben zelf van Ziggo naar KPN gegaan ongeveer 3 jaar geleden, totaal geen ernstige problemen gehad met KPN.
Die € 45,00 is borg voor de horizonmediabox.
Wat betreft die activatiekosten zouden m.i. niet mogen worden berekend aan een bestaande klant.
Activatiekosten worden juist bij een nieuwe klant berekend en u bent geen nieuwe abonnee. Uw defecte apparatuur in huurbeding wordt vervangen door een standaardapparaat van Ziggo.
[quote=mikek schreef op zaterdag 6 jun 2015, 12:03]Ik ken ongeveer 15 mensen die bij Ziggo zaten, sinds ze met UPC samen gegaan zijn, zijn er ongeveer 13 overgestapt naar een andere provider i.v.m. nog meer problemen dan dat ze al hadden met Ziggo. Zegt genoeg denk ik zo ;-).
[quote] Ben op zoek naar andere providers, wie weet een betrouwbare, niet voor een 3 maanden abonnement maar gewoon tot je het zelf zat bent.
Ben zelf van Ziggo naar KPN gegaan ongeveer 3 jaar geleden, totaal geen ernstige problemen gehad met KPN.
Bent u straks ook nog tevreden als het e.e.a. per woensdag 1 juli a.s. veranderd?
Wij zijn twee jaar klant bij UPC en nu dan Ziggo. In het begin bij UPC problemen gehad maar keurig verholpen en gecompenseerd.
Heb het "geluk" boven een service-punt van Ziggo te wonen.
Kan niet anders zeggen,dan dat het uitstekend werkt allemaal! Internet met 120mB, telefonie en HD TV. Ook de Horizon box werkt nu absoluut goed!
Ben wel eens zoekende naar hetzelfde, maar vind niets voor de € 65,00 wat ik nu betaal.
[quote=1953 schreef op maandag 8 jun 2015, 00:46][quote=mikek schreef op zaterdag 6 jun 2015, 12:03]Ik ken ongeveer 15 mensen die bij Ziggo zaten, sinds ze met UPC samen gegaan zijn, zijn er ongeveer 13 overgestapt naar een andere provider i.v.m. nog meer problemen dan dat ze al hadden met Ziggo. Zegt genoeg denk ik zo ;-).
[quote] Ben op zoek naar andere providers, wie weet een betrouwbare, niet voor een 3 maanden abonnement maar gewoon tot je het zelf zat bent.
Ben zelf van Ziggo naar KPN gegaan ongeveer 3 jaar geleden, totaal geen ernstige problemen gehad met KPN.
Bent u straks ook nog tevreden als het e.e.a. per woensdag 1 juli a.s. veranderd?
Ach, die verandering is minder ingrijpend dan integratie van UPC/ Ziggo en vindt de verandering erg meevallen bij KPN.
Het is net wat vindt je belangrijk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer