lo
door lotje Jul 25, 2016 om 16:33
Computers & telefonie

Ziggo verandert instellingen

Goedemiddag allemaal,

Ziggo stuurde mij vandaag een email met de mededeling dat de instellingen voor email veranderd moeten worden.... al vanaf 1 augustus a.s.
 kan ik via de pop3 instellingen geen email meer ontvangen( dus over 1 week al !!) . Er wordt verwezen naar een stappenplan op de website om de instellingen aan te passen. Ik maak gebruik van Incredi Mail en het is mij niet gelukt om te veranderingen in te voeren. Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd.... ben er al uren mee bezig :((.
HeB 3 x Ziggo gebeld; het komt erop neer dat ze mij niet kunnen helpen. "Wij weten niets van Incredimail, en de webmail werkt wel,  u kunt toch webmail ontvangen?"  Heeft iemand ook Incredimail en is het daar wel bij gelukt om de instellingen te veranderen? Het vervelende is dat mijn email programma nu helemaal niet meer werkt :(  geen idee wat ik steeds verkeerd doe....
Groet Lotje

2570 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ph
door philip36 - Jul 25, 2016 om 16:59
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Weet niet of u nog kunt kiezen voor pop3 of imap?
Ga na of de server instellingen goed staan, eventueel op geavanceerde instelling klikken.

Meestal merk je wel of de instellingen goed staan want dan is de computer snel klaar met verbinding maken met de servers, anders blijft hij maar zoeken.

Als de instellingen wel geaccepteerd worden, probeer dan om een e-mail naar uzelf te sturen, lukt het versturen niet, dan moet u het zoeken bij de instellingen van de uitgaande server en kunt u de e-mail niet ontvangen kijk dan naar de instellingen van de inkomende server.

Misschien heeft u hier wat aan

https://support.combell.com/nl/hoe-kan-ik-mijn-basic-mailbox-configureren-in-incredimail/90

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:08
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ha Philip,
Dank voor je antwoord.
Ik heb alles geprobeerd. Uiteindelijk heb ik alle emailadressen verwijderd en opnieuw ingevoerd. Dat hielp.
Groet, Lotje

ja
door jackyh - Jul 25, 2016 om 17:27
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heb ook Ziggo maar heb niets ontvangen. Live-mail zal dus wel niet veranderen.

jo
door jorisw Jul 25, 2016 om 19:17
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Live mail is dan ook van Microsoft, niet van Ziggo...

ja
door jackyh Jul 25, 2016 om 19:36
953 Antwoorden / 4 Vragen

O is het dat.

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:09
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je antwoord. Ik ben er uit; na heel lang klungelen:(
Alles verwijderd en opieuw alles ingevoerd.
Groet, Lotje

reflecs
door reflecs - Jul 25, 2016 om 17:46
1859 Antwoorden / 4 Vragen
2

Vreemd, ik heb ook Ziggo en gebruik POP3, maar geen mail ontvangen. Was de mail wel echt van Ziggo?

Algemene instellingen:https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

jo
door jorisw Jul 25, 2016 om 19:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ze zullen dit niet meteen voor een paar miljoen klanten in 1 keer veranderen. Het kan dus best dat sommige klanten al wel wat hebben gehad en andere nog niet.

reflecs
door reflecs Jul 25, 2016 om 19:55
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat kan, maar behalve deze vraag kan ik echt nergens iets hierover vinden, terwijl het toch wel nieuwswaardig is.

Cookies
door Cookies - Jul 25, 2016 om 17:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen
2

Als je erg hebt zitten rommelen, is het handiger om je account(s) helemaal opnieuw aan te maken bij Incredimail. In ieder geval kun je gewoon e-mail ontvangen/verzenden via je webmail. Dus geen paniek.

lo
door lotje Jul 26, 2016 om 04:15
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ha Carola,
Heb ik gedaan en dat heeft geholpen, dank.
Groet, Lotje

henrykeijzer
door henrykeijzer - Jul 26, 2016 om 17:13
11 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Lotje

Dezelfde vraag als hierboven stelde ik mij ook al. Ook ik heb niets van Ziggo ontvangen en dus vraag ik me af wat voor mail het was, kwam hij wel echt van Ziggo of leek het alleen maar zo?

Henry

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer