Ziggo verandert instellingen
Goedemiddag allemaal,
Ziggo stuurde mij vandaag een email met de mededeling dat de instellingen voor email veranderd moeten worden.... al vanaf 1 augustus a.s.
kan ik via de pop3 instellingen geen email meer ontvangen( dus over 1 week al !!) . Er wordt verwezen naar een stappenplan op de website om de instellingen aan te passen. Ik maak gebruik van Incredi Mail en het is mij niet gelukt om te veranderingen in te voeren. Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd.... ben er al uren mee bezig :((.
HeB 3 x Ziggo gebeld; het komt erop neer dat ze mij niet kunnen helpen. "Wij weten niets van Incredimail, en de webmail werkt wel, u kunt toch webmail ontvangen?" Heeft iemand ook Incredimail en is het daar wel bij gelukt om de instellingen te veranderen? Het vervelende is dat mijn email programma nu helemaal niet meer werkt :( geen idee wat ik steeds verkeerd doe....
Groet Lotje
Weet niet of u nog kunt kiezen voor pop3 of imap?
Ga na of de server instellingen goed staan, eventueel op geavanceerde instelling klikken.
Meestal merk je wel of de instellingen goed staan want dan is de computer snel klaar met verbinding maken met de servers, anders blijft hij maar zoeken.
Als de instellingen wel geaccepteerd worden, probeer dan om een e-mail naar uzelf te sturen, lukt het versturen niet, dan moet u het zoeken bij de instellingen van de uitgaande server en kunt u de e-mail niet ontvangen kijk dan naar de instellingen van de inkomende server.
Misschien heeft u hier wat aan
https://support.combell.com/nl/hoe-kan-ik-mijn-basic-mailbox-configureren-in-incredimail/90
Ha Philip,
Dank voor je antwoord.
Ik heb alles geprobeerd. Uiteindelijk heb ik alle emailadressen verwijderd en opnieuw ingevoerd. Dat hielp.
Groet, Lotje
Heb ook Ziggo maar heb niets ontvangen. Live-mail zal dus wel niet veranderen.
Live mail is dan ook van Microsoft, niet van Ziggo...
O is het dat.
Dank voor je antwoord. Ik ben er uit; na heel lang klungelen:(
Alles verwijderd en opieuw alles ingevoerd.
Groet, Lotje
Vreemd, ik heb ook Ziggo en gebruik POP3, maar geen mail ontvangen. Was de mail wel echt van Ziggo?
Algemene instellingen:https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/
Ze zullen dit niet meteen voor een paar miljoen klanten in 1 keer veranderen. Het kan dus best dat sommige klanten al wel wat hebben gehad en andere nog niet.
Dat kan, maar behalve deze vraag kan ik echt nergens iets hierover vinden, terwijl het toch wel nieuwswaardig is.
Als je erg hebt zitten rommelen, is het handiger om je account(s) helemaal opnieuw aan te maken bij Incredimail. In ieder geval kun je gewoon e-mail ontvangen/verzenden via je webmail. Dus geen paniek.
Ha Carola,
Heb ik gedaan en dat heeft geholpen, dank.
Groet, Lotje
Hoi Lotje
Dezelfde vraag als hierboven stelde ik mij ook al. Ook ik heb niets van Ziggo ontvangen en dus vraag ik me af wat voor mail het was, kwam hij wel echt van Ziggo of leek het alleen maar zo?
Henry
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer