Fi
door Figi Apr 29, 2024 om 12:16
Computers & telefonie

Zoom en Windows 11 wel geluid maar er komt geen muziek door

SInds augustus 2023 heb ik een nieuwe Acer laptop gekocht toen nog bij BCC. Maar van begin af aan komt er bij Zoom de muziek niet door als ik een webinar heb. De host plaats een muziek/lied en ik hoor dan niets of alleen de menselijke stem. Het geluid doet het verder goed. Waar ligt dit aan is dit Windows 11 of ligt het aan de laptop? Wie kan me hierbij helpen?

607 5 Rapporteer
Thecla58
door Thecla58 - Apr 29, 2024 om 12:22
862 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je hier al gekeken?

Is de supportpagina van Microsoft.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 29, 2024 om 12:56
2093 Antwoorden / Vragen

Hebt u het al eens op "een ander kanaal" geprobeerd om uit de sluiten dat het probleem aan de kant van de zender zit want het komt mij niet bekend voor dat Zoom het geluid in muziek en andere geluiden zou splitsen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 29, 2024 om 15:18
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn advies indien de eerder gegeven info niet tot succes leidde: met de laptop naar een verkoper van PC's / laptops gaan. Echter, omdat u de menselijke stem wel hoort gan het ook een kwestie zijn van auteursrechtelijke bescherming van de muziek. Helaas is BCC failliet en zal men u daar niet van dienst kunnen zijn.
Ook kan het een kwestie zijn van welke toepassing u benut voor het volgen van het webinar omdat dat niet een Microsoft product zou kunnen zijn (geen teams).

rj
door rjw Apr 29, 2024 om 19:43
3278 Antwoorden / 5 Vragen

TS gebruikt Zoom. Staat er gewoon. Zelfs in de titel. Naar de laptopverkoper gaan heeft geen zin, TS zou naar de leverancier van Zoom moeten gaan.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 29, 2024 om 19:49
16883 Antwoorden / 202 Vragen

@RJW, inderdaad heb ik over het hoofd gezien dat Zoom wordt benut. Naar een laptopverkoper gaan kan echter best znvol zijn omdat daar mogelijk meer vragen als deze zijn gesteld.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 29, 2024 om 19:51
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend, kent u deze info: https://barrazacarlos.com/nl/voordelen-en-nadelen-van-zoom/

e
  en mogelijk heeft u hier ook iets (of mogelijk zefs veel meer)  aan: https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=zoom+en+muziek