be
door bertteunisse Nov 4, 2003 om 21:03
Elektronica & tv

Aansluitingen

Ik kan mijn TV niet rechtstreeks op mijn reciever aansluiten. Een rondgang langs diverse zaken heeft niets opgeleverd. Weet iemand een kastje waarmee ook het geluid van de TV kan worden verbonden met een receiver?

752 3 Rapporteer

he
door herman_1 - Apr 16, 2004 om 11:53
5 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt bij een tv handelaar een kabel kopen. Zo'n kabel is een zogenaamde SCART naar TULP kabel. U kunt deze kabel aan sluiten op uw tv, mits u natuurlijk een 21 pins scart aansluiting op uw tv heeft zitten. De twee tulp stekkers gaan uiteraard naar uw reciever.
succes, Herman

md
door mdv - Apr 16, 2004 om 11:53
8 Antwoorden / 0 Vragen

mocht je tv geen scart aansluiting hebben, probeer het eens met de koptelefoon (jack) aansluiting van je ktv, hiervoor zijn kabels van jack naar cinch (tulp) in de handel

be
door bertteunisse - Apr 16, 2004 om 11:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt Herman. Ik heb inmiddels een andere oplossing gevonden. Het TV en Videogeluid via de CANAL+decoder,die staat tussen de TB en de vidoerecorders in. Toch bedank voor de moeite.