Adresvermelding in telefoongids
Mijn huisnummer staat foutief vermeldt in de telefoongids. Mijn provider, tele 2, geeft aan dit nie te kunnen wijzigen en verwijst mij naar KPN, als zijnde beheerder van de telefoongids.
KPN verwijst mij naar mijn provider. Zij zouden moeten verzoeken mijn huisnummer in de telefongids te wijzigen.
Ik vindt dit, na een 5 tal keren bellen, erg vervelend en onprofessioneel.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe provider.
Het beste kunt u gewoon een melding doe naar de telefoongids zelf, telecom providers passen dat alleen aan bij nieuwe klanten en verhuizingen.
Nu zal een verkeerd huisnummer in die gids niet zo erg zijn, de post en pakketdiensten kijken daar niet in en iedereen die op bezoek komt weet het nummer als het goed is.
via telefoongids.nl kan ik mijn huisnummer niet veranderen. Alles valt te wijzigen maar geen huisnummer. Het lijkt wel Kafka hoe men zich hieromtrent opstelt. Zelf gegevens van de gemeentelijke basisadministratie ( hiervan ben ik jarenlang medewerker geweest ) neemt men niet over als de provider dit niet aangeeft.
Goed bedoeld maar dus geen oplossing.
Overigens voor mij wel een reden tot opzegging. Ik heb nu mijn abonnement bij tele 2 opgezegd en krijg een reactie dat ik voor de periode van 6 maqanden een korting kan krijgen van €30,-- per maand!
Veranderen van provider lost dit probleem voorlopig niet en loop je het risico dat je tegen andere problemen aanloopt tijdens de overstap
=loosd schreef op woensdag 19 jun 2013, 19:31: via telefoongids.nl kan ik mijn huisnummer niet veranderen. Alles valt te wijzigen maar geen huisnummer. Het lijkt wel Kafka hoe men zich hieromtrent opstelt. Zelf gegevens van de gemeentelijke basisadministratie ( hiervan ben ik jarenlang medewerker geweest ) neemt men niet over als de provider dit niet aangeeft.
Goed bedoeld maar dus geen oplossing.
Overigens voor mij wel een reden tot opzegging. Ik heb nu mijn abonnement bij tele 2 opgezegd en krijg een reactie dat ik voor de periode van 6 maqanden een korting kan krijgen van €30,-- per maand!
@loosd
Verwijs Tele2 maar door naar deze site van De Telefoongids.
Daar staat duidelijk in dat de provider zelf alleen de gegevens kan aanpassen.
Tele2 staat ook in het lijstje.
Maar wat is de meerwaarde dat u vermeld staat in De Telefoongids?
U wordt alleen maar lastig gevallen door marketingbedrijven.
Die halen al die gegevens uit De Telefoongids.
De Telefoongids verkoopt dus uw gegevens door aan derden!
Je provider (in dit geval TELE 2) is VERANDWOORDELIJK en niet KPN. Maar tele 2 schuift alles af zolang zij iets moeten doen voor de klant.
U bent klant bij tele2 en niet bij KPN, dus tele 2 moet dit oplossen.
En als de klant is fout doet sturen ze gelijk een incassoburo op je af.
Tele 2 is echt niet zo klantvriendelijk en klant gericht zoals ze voordoen in hun reclame.
Loosd,
u vertelt een verhaaltje, maar u stelt geen vraag.
Heeft u eigenlijk wel een vraag ?
Je contract opzeggen vanwege een verkeerd huisnummer ? Kom nou.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeersoverlast. Wat kan ik doen?
Ik ervaar sinds 2- 3 jaar een enorme hinder van het verkeer, zelfs zo erg dat ik er psychisch onder te lijden heb. In 2019 heb ik mijn huidige huurwoning betrokken en wat was ik gelukkig! En ja, toen lag de weg er natuurlijk ook al. Nu zou je denken; waarom dan aan een weg gaan wonen? De eerste 2 jaren had ik hier geen last van en het verkeer is in korte tijd in veelvoud toegenomen vo ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer