van leyden
door van leyden Jan 5, 2014 om 11:37
Elektronica & tv

Astro-tv

Hoi allemaal.

Voor de zoveelste maal is astro-tv ontmaskerd als oplichting.
Dit maal door het rambam team.
Doel van astro tv is om zoveel mogelijk mensen leeg te zuigen tot de laatste cent, bijna altijd kwetsbare mensen, het is gelegaliseerde criminaliteit, waarbij de smerige prietpraatjes tot waarheid worden verheven.

Wat vinden jullie daarvan?
Als we niets doen, zal die bende alleen maar toenemen, wat nu al gebeurt, er komen steeds meer van die oplichters op de tv.

Weg met die criminelen, wat dat zijn het, niets meer of minder.

2831 46 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 11:47
1289 Antwoorden / 17 Vragen

wat moet want zijn.

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 12:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Kom op Van Leyden, dit soort dingen gebeurt continu. Laten we eerlijk zijn, hoe bewijsbaar zijn de gewone religies? Veel mensen zijn nu eenmaal kwetsbaar als het op het bovennatuurlijke aankomt. En er wordt geld aan verdiend, door de eeuwen heen, of het nu via tv gaat of via kerken, communes, sektes, weet ik veel wat.
Ik heb vroeger ook wel met vrienden in een kring aan tafel gezeten met mijn vinger op een omgekeerd glas en dan allemaal letters eromheen en vragen stellen aan 'de geest'. Iemand stuurde dat natuurlijk aan ;-)

Ergens moeten mensen ook beter weten.

Jouw voornaam begint met een J? Nee, wacht, met een M? Eh... nee een L.... eh...zit ik in de buurt?

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 12:25
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Jij gaat toch niet bepalen waar ik me druk om moet maken, dat maak ik zelf wel uit.
Als je niks zinnigs te typen hebt, onthou je dan van deelname.
Heb niks aan bagataliserende opmerkingen, werk je soms voor die bende?

Bovendien gaat het hier om zakendoen, religies vragen geen geld op de tv, alhoewel hun praatjes ook lariekoek zijn.

Ik vind het erg dat kwetsbare mensen in Nederland legaal opgelicht mogen worden en jij blijkbaar niet.
En ja>> dit gebeurt al eeuwen, maar daarom hoeft er niet steeds meer van die ellende op de tv, wat nu dus wel gebeurt op rtl en andere commerciele zenders.

Daarom zijn er ook zoveel zenders, de programma s zijn enkel een dekmantel, tell sell, de pornoshit en astro tv zijn de redenen dat er zoveel zijn. Het liefst zouden ze dat 24 uur per dag uitzenden op zoveel mogelijk zenders, maar dat zou teveel kijkers kosten.

Zaken zijn zaken.

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 12:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik werk voor die bende.

En maak jij uit wat ik ervan vindt? Je wilt toch een discussie, of wil dat iedereen je naar de mond praat?

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 13:51
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 5 jan 2014, 12:38]Ik werk voor die bende.

En maak jij uit wat ik ervan vindt? Je wilt toch een discussie, of wil dat iedereen je naar de mond praat?

Tuurlijk wil ik een discussie, maar ben gewoon zwart wit in deze.
Er valt niks goeds te praten, het is een schande dat oplichting op de tv is toegestaan, er is niks verzachtends aan astro-tv, criminaliteit is criminaliteit, ook al is die bende gelegaliseerd.

Moet gewoon stoppen, zo snel mogelijk, want ieder klantje is een slachtoffer.

aurora1
door aurora1 - Jan 5, 2014 om 15:29
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u er iets tegen wilt doen neem dan initiatief en vraag Trosradar er nogmaals aandacht aan te schenken.

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2014 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U vraagt toch: Wat vinden jullie daarvan? Maar blijkbaar mag iemand er niets anders van vinden dan uw standpunt.

Mijns inziens willen de mensen graag ergens in geloven, dus opgelicht worden. Niemand is verplicht naar die flauwekul te kijken.

Cookies
door Cookies - Jan 5, 2014 om 17:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat ik er van vind? Weggegooid kijkgeld om daar weer een programma aan te wijden! Iedere imbec*el weet zo langzamerhand wel dat dit de grootste onzin is.

Degenen die daar nog intrappen, hebben blijkbaar jarenlang onder een steen geleefd.

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 18:15
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 5 jan 2014, 16:42]U vraagt toch: Wat vinden jullie daarvan? Maar blijkbaar mag iemand er niets anders van vinden dan uw standpunt.

Mijns inziens willen de mensen graag ergens in geloven, dus opgelicht worden. Niemand is verplicht naar die flauwekul te kijken.

Duidelijk.
Het is zeker niet de bedoeling dat er geen andere meningen geventileerd mogen worden, maar ik word nu eenmaal pissig als men het op een bepaalde manier goedpraat.
Want ook al is dit een gelegaliseerde vorm van oplichting, het is en blijven criminele zaakjes.

Iedereen zou mij gelijk geven als het zou gaan om gladde praatjes die de woekerpolissen zou aanprijzen. Want we werden voorgelogen, we wisten niet beter (nu wel) er lopen nu rechtszaken, heel normaal om die oplichters aan te pakken, waarom dan niet met astro tv?
Bovendien zijn het bijna altijd onnozele, naieve en wanhopige mensen die erin stinken, ik ken iemand die daardoor nu in de schulden zit.
Zulke mensen wisten ook niet beter, maar zijn wel legaal uitgekleed.

Dit moet gewoon stoppen, het is gewoon te erg dat publieke zenders een podium maken voor deze oplichters.

Cookies
door Cookies - Jan 5, 2014 om 18:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=van leyden schreef op zondag 5 jan 2014, 18:15]
Dit moet gewoon stoppen, het is gewoon te erg dat publieke zenders een podium maken voor deze oplichters.

Publieke zenders? Net 5????

Cookies
door Cookies - Jan 5, 2014 om 18:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Trouwens een verschrikkelijke na-aperij van Tros Radar.

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 18:59
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 5 jan 2014, 18:44][quote=van leyden schreef op zondag 5 jan 2014, 18:15]
Dit moet gewoon stoppen, het is gewoon te erg dat publieke zenders een podium maken voor deze oplichters.

Publieke zenders? Net 5????

Commerciele zenders zijn ook publiekszenders.

Btw, iedereen mag reageren hoor, hoe meer publiciteit hoe beter en hoe hoger de plaatsing op google. Zal proberen om iedereen netjes te woord te staan.
Belangrijkste is de aandacht, niet voor mijzelf maar voor het onderwerp.

Weg met die criminelen op de tv.

van leyden
door van leyden - Jan 5, 2014 om 19:17
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Als iedereen weet dat het oplichting is, waarom wordt het dan toegestaan?
Toch te gek voor woorden dat alleen argeloze sukkels hier het slachtoffer van worden?

Zal het antwoord geven>> omdat iedereen weet dat het oplichting is. Dan worden het opeens maar duurbetaalde prietpraatjes, niet iets om je druk over te maken.
Behalve voor sommigen dan, dat is hun probleem, dat zal mij nooit gebeuren denkt men.

Nee dan die inmiddels verboden belspelletjes, dat was pas erg, dat moest verdwijnen, teveel mensen die zich lieten verleiden, teveel bedrog, te vaak op de tv enzo.

In mijn ogen is er geen enkel verschil tussen die belspellen en die astro shit.
Allebei bewezen oplichterij.

richard83
door richard83 - Jan 5, 2014 om 20:05
386 Antwoorden / 28 Vragen

Had dit al lang verwacht hoor!!!!!!!

ltmvz
door ltmvz - Jan 5, 2014 om 21:58
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 5 jan 2014, 12:00]Laten we eerlijk zijn, hoe bewijsbaar zijn de gewone religies?
Mijns inziens een ongepaste vergelijking.

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2014 om 22:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=ltmvz schreef op zondag 5 jan 2014, 21:58][quote=zoekster schreef op zondag 5 jan 2014, 12:00]Laten we eerlijk zijn, hoe bewijsbaar zijn de gewone religies?
Mijns inziens een ongepaste vergelijking.

Hoezo ongepast? Van religies is toch ook niets bewijsbaar, net zo min als van astrologie. Je hebt gelovigen op alle fronten, mag van mij hoor daar gaat het niet om, maar net zo goed als dat iemand beweert dat een en ander in de sterren beschreven staat, en een ander dat dat de wereld in zes dagen geschapen is, zijn beide beweringen voor mij onzin.

En daar is niets ongepast aan.

zoekster
door zoekster - Jan 5, 2014 om 22:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ltmvz schreef op zondag 5 jan 2014, 21:58][quote=zoekster schreef op zondag 5 jan 2014, 12:00]Laten we eerlijk zijn, hoe bewijsbaar zijn de gewone religies?
Mijns inziens een ongepaste vergelijking.
Verklaar je eens nader.
Het is niet dat ik respectloos wil zijn, maar geloof blijft toch geloof. Niet een weten.

ltmvz
door ltmvz - Jan 6, 2014 om 09:54
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1 en @zoekster:

Wat ik wil zeggen is dat "de gewone religies" een lange en serieuze traditie hebben en daarom niet in één adem genoemd zouden moeten worden met het fenomeen "Astro TV".

Ik vind dat de gewone religies respect verdienen, temeer daar het niet om bewijs gaat maar om geloof. En: de gelovige ziet het bewijs wèl.

Overigens vind ik ook dat de "echte astrologie" respect verdient, in tegenstelling tot Astro TV.

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2014 om 10:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"En de gelovige ziet het bewijs wel" Ja zo lust ik nog peultjes. Bij geloven gaat het juist niet om bewijs.

Op grond van wat "verdient" dat respect?

Iedereen weet toch die tv programma's zoals Astro, onzin zijn. Maar als men daarin wil geloven, moet men dat zelf weten.

ltmvz
door ltmvz - Jan 6, 2014 om 12:12
949 Antwoorden / 18 Vragen

@tijger1:

Op het woord 'wel' stond een accent: 'wèl' dus.

Daarmee wil ik zeggen dat, als je gelooft, de bewijzen vanzelf komen. Dus niet eerst bewijzen en dan pas geloven, maar andersom.

Het staat uiteraard iedereen vrij om wel of niet te geloven.

van leyden
door van leyden - Jan 6, 2014 om 12:50
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Iedereen weet dat astro tv onzin is.... wordt er gezegd.

Ja ok, hoe komt het dan dat er de laatste tijd steeds meer astro shit op de tv komt?
Er zijn er nu al drie (vier?) inclusief die kaartentrekkerij.
Blijkbaar is er toch een goeie markt voor en zijn er toch genoeg klantjes die erin geloven.

Iedereen kan daar zo aan de slag, (rambam heeft dat undercover ook gedaan) je hoeft niks te weten of te kennen alleen daarom is het al bewezen bedrog.

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2014 om 12:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee waarom het meer op tv is, nog nooit naar gekeken. Vraag het dan eens aan die klantjes die kijken, waarom ze dat doen.

zoekster
door zoekster - Jan 6, 2014 om 13:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nou ja, voor al die mensen die nog klantje willen worden bij Astro tv:

Vanavond op Ned 3 om 21.55 is het item over Astro tv bij Rambam.

Als je er daarna nog intrapt ben je een hopeloos geval.

van leyden
door van leyden - Jan 6, 2014 om 13:10
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Geloof blijft een geloof, ieder zijn ding, het ware geloof bestaat niet, want niet bewijsbaar, het is maar net waar de plaats van je wiegje stond. Dat bepaalt je geloof.

van leyden
door van leyden - Jan 6, 2014 om 13:14
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Aha, dank je wel zoekster, ik ga zeker kijken
Sorry dat ik een beetje bot deed, vind je namelijk een van de beste forumleden.

hutch
door hutch - Jan 6, 2014 om 13:46
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Astro-TV.....

Degenen die hier intrappen, verdienen het ook om belazerd te worden.
Uiteraard gaat het alléén maar om het geld (binnenhalen).

Misschien alleen bedoeld voor personen met een niet al te hoog IQ?

van leyden
door van leyden - Jan 6, 2014 om 13:57
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=hutch schreef op maandag 6 jan 2014, 13:46]Astro-TV.....

Degenen die hier intrappen, verdienen het ook om belazerd te worden.
Uiteraard gaat het alléén maar om het geld (binnenhalen).

Misschien alleen bedoeld voor personen met een niet al te hoog IQ?

Zekers, zal je wel zien vanavond, ook al geeft de beller aan dat hij het eigenlijk niet kan betalen, de duur betaalde sessies gaan gewoon door.

Het zijn gewoon ordinaire criminelen. Die horen niet op de tv maar in het cachot.

Denk niet dat je persee een laag iq hoeft te hebben, sommige mensen zijn nu eenmaal goedgelovig.

pi
door pieterwolters - Jan 6, 2014 om 14:02
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Waarzeggers en andere charlatans bestaan al eeuwen in allerlei verschijningsvormen. Astro TV is daar slechts 1 van. Als je het op TV zou verbieden komt het vanzelf in een andere vorm terug want er lopen nog genoeg mensen rond die om wat voor reden dan ook hier in willen trappen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 6, 2014 om 14:38
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Dat het bedoeld is voor mensen met een laag IQ geloof ik niet, die hebben wel iets anders aan hun hoofd,het zijn de zoekenden, twijfelaars en nieuwsgierigen die zich hiermee bezig houden en er hun eigen uitleg aan geven.
Uiteindelijk komen zij er achter dat het nep is en maken ze plaats voor de nieuwelingen.

van leyden
door van leyden - Jan 6, 2014 om 15:43
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=sjoppie schreef op maandag 6 jan 2014, 14:38]Dat het bedoeld is voor mensen met een laag IQ geloof ik niet, die hebben wel iets anders aan hun hoofd,het zijn de zoekenden, twijfelaars en nieuwsgierigen die zich hiermee bezig houden en er hun eigen uitleg aan geven.
Uiteindelijk komen zij er achter dat het nep is en maken ze plaats voor de nieuwelingen.

Juist, is ook mijn mening, het is een komen en gaan van nieuwsgierige onwetenden, na verloop van tijd haken ze af en komt er weer een nieuwe generatie die nog van niks weten. (of nooit googelen)
Daarom dit topic.

Echt veel arme mensen zullen hier niet eens aan mee kunnen doen, want die zogenaamde "privesessies" kosten klauwen met geld. (80 euro of meer per uur)

mahadma
door mahadma - Jan 6, 2014 om 22:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Als iemand iets wil in zijn/haar leven, moet hij/zij dat doen. De een gaat voetballen, de ander gaat iets geestelijks doen, en weer een ander wil graag zijn geld kwijt aan de astro lijnen. En er is maar één die bepaald wat hij/zij doet en dat is hij/zij zelf. En wat een ander daarvan vind, laat ieder zijn waarde!

van leyden
door van leyden - Jan 7, 2014 om 00:30
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 6 jan 2014, 22:51]Als iemand iets wil in zijn/haar leven, moet hij/zij dat doen. De een gaat voetballen, de ander gaat iets geestelijks doen, en weer een ander wil graag zijn geld kwijt aan de astro lijnen. En er is maar één die bepaald wat hij/zij doet en dat is hij/zij zelf. En wat een ander daarvan vind, laat ieder zijn waarde!

Laat ieder zijn waarde?
En nog wel met uitroepteken poeh hee....
Zeker nog niet het rambamteam gezien?
De waarde van deze oplichterij is nul.
Iedereen kan astroshitpraatjes verkopen, het is niets meer dan legale oplichting.

Wie heeft er trouwens ontkend dat mensen niet zelf zouden mogen beslissen? Dat maak jij ervan.
Vind alleen dat die bende van de tv af moet.
Zeer irritant, zo n zooitje criminelen met alleen maar achtelijke prietpraatjes, bedoeld om voor veel geld mensen voor de gek te houden.

pino123
door pino123 - Jan 7, 2014 om 09:11
2766 Antwoorden / 14 Vragen

Ik begrijp best dat je dit onderwerp aanhaalt, maar het als je het stelletje onnozle halsen ziet die het programma presenteren, moet je toch al gewoon beter weten? Het is zelfs zo dat deze programma's tijd inkopen bij de zenders. Deze tijd moet op de een of andere manier terugverdiend worden. Helaas smakeloos over de rug van mensen, maar wel mensen die daar met open ogen intrappen. Wie kan je dan wat verwijten? Het programma of de mensen die er naar toe bellen?

ltmvz
door ltmvz - Jan 7, 2014 om 09:21
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 7 jan 2014, 09:11]Wie kan je dan wat verwijten? Het programma of de mensen die er naar toe bellen?
Het programma.

hutch
door hutch - Jan 7, 2014 om 09:41
4517 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=pino123 schreef op dinsdag 7 jan 2014, 09:11]als je het stelletje onnozle halsen ziet die het programma presenteren

De vraag is: wie is hier 'onnozel'..... ???
Ik weet het wel....

le
door leezzii - Jun 13, 2015 om 09:52
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=van leyden schreef op zondag 5 jan 2014, 18:15][quote=tijger1 schreef op zondag 5 jan 2014, 16:42]U vraagt toch: Wat vinden jullie daarvan? Maar blijkbaar mag iemand er niets anders van vinden dan uw standpunt.

Mijns inziens willen de mensen graag ergens in geloven, dus opgelicht worden. Niemand is verplicht naar die flauwekul te kijken.

Duidelijk.
Het is zeker niet de bedoeling dat er geen andere meningen geventileerd mogen worden, maar ik word nu eenmaal pissig als men het op een bepaalde manier goedpraat.
Want ook al is dit een gelegaliseerde vorm van oplichting, het is en blijven criminele zaakjes.

Iedereen zou mij gelijk geven als het zou gaan om gladde praatjes die de woekerpolissen zou aanprijzen. Want we werden voorgelogen, we wisten niet beter (nu wel) er lopen nu rechtszaken, heel normaal om die oplichters aan te pakken, waarom dan niet met astro tv?
Bovendien zijn het bijna altijd onnozele, naieve en wanhopige mensen die erin stinken, ik ken iemand die daardoor nu in de schulden zit.
Zulke mensen wisten ook niet beter, maar zijn wel legaal uitgekleed.

Dit moet gewoon stoppen, het is gewoon te erg dat publieke zenders een podium maken voor deze oplichters.

Dit is interessant. U bent een voorstander van verbod van Astro-tv en u vindt gelegaliseerd criminaliteit, maar zelf vindt u het gepast om mensen op te lichten via Ultra Bright? Althans, u geeft aan de eigenaar van Ultra Bright te zijn.

Wat is uw reactie hierop?

edrick3
door edrick3 - Jun 13, 2015 om 10:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Als we niets doen, zal die bende alleen maar toenemen, wat nu al gebeurt, er komen steeds meer van die oplichters op de tv......

Tja, die hebben zeker een (vervolg)cursus op kosten van het UWV gevolgd. ;-)

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2015 om 10:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@leezzii

Lees eerst eens wat meer reacties van @van Leyden.

Blijkbaar ontgaat u de ironie van zijn reacties.

Cookies
door Cookies - Jun 13, 2015 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.........Althans, u geeft aan de eigenaar van Ultra Bright te zijn. ..........

En de respondenten hier werken allemaal bij Eneco, UWV, Belastingdienst, T-Mobile enz. enz.

van leyden
door van leyden - Jun 13, 2015 om 11:45
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het UVW betaalt dus de oplichting van die astroshit.

Mooi,
Kunnen ze andere uitkeringsgerechtigden legaal geld aftroggelen. Dat wordt en is de de doelgroep, de rest is aan het werk en heeft geen tijd voor die onzin, of weet wel beter, want het is toch een apart slag mensen, die voor de astroshitzooi betalen, vaak zijn het onzekere personen, die zich graag vastklampem aan elke strohalm.
Sommigen komen daardoor (mede) in de schuldverlening, want goedgelovigen hebben heel veel over voor die prietpraatjes> ze weten het zeker> hun leven wordt verrijkt, beter, enz.

Nou ja.
Even resumerend, iedereen die meewerkt aan die astroshit is een crimineel, een boef.
Want je weet wel beter, je hebt er geen moeite mee om vaak zeer kwetsbare op te lichten met je prietpraatjes. Zaken zijn zaken, er is er eentje uit de uitkering> dat is het enige wat telt.

Eigenlijk is het geteisem, nog net getollereerd door ons, omdat anderen die eraan verdienen (dat zijn er heel veel, tv stations bijvoorbeeld) ons wijs proberen te maken dat die bende legaal is en waarzeggen echt bestaat.
Als het moet gaat de smoezenkast open en worden de hallelujaverhalen tevoorschijn getoverd om hun "gelijk" te bewijzen.

Die kneuzen op de rtl tv doen niets anders> voortdurend zijn ze bezig om op een subtiele manier aan te tonen dat ze heilzaam en nuttig werk doen, de telefoongesprekken laten immers altijd jubelende bellers horen, vooropgesteld dat het GEEN betaalde trollen zijn, hebben ze niet in de gaten dat het cold reading is> zij hebben zelf alles verteld om tot de "inzichten" te komen die de beller tevreden moet stellen.

U bent gewaarschuwd.

van leyden
door van leyden - Jun 13, 2015 om 12:01
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Kan je straks voor een schijtloontje allerlei zwamverhaaltjes gaan verzinnen voor je klantjes.
In dienst van, want voor jezelf beginnen kan wel, maar is moeilijk, je moet toch eerst "bekendheid" hebben.

Eigenlijk zijn dat de echte slachtoffers, gedwongen om in het criminele circuit voor de rest van hun leven zielige mensen op te lichten.

van leyden
door van leyden - Jun 13, 2015 om 12:28
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ze kunnen praten met de doden, maar alleen als ze weten dat die persoon ook echt dood is.
Dat moet jij ze gaan vertellen anders zouden ze het nooit weten, het zijn ook maar mensen, ok, crimineel maar goed.

Mocht nou blijken bijvoorbeeld dat de klant verkeerde info verstrekt en de desbetreffende persoon nog wel in leven is, waardoor de waarzeggerij in 1 klap waardeloos wordt, dan zullen ze zeggen dat de klant verkeerde info heeft gegeven. Op basis daarvan kan natuurlijk nooit een goed "advies" gegeven worden.
Kan je nagaan, dat zullen ze zelf ook zeggen

Maar de discussie dat ze zonder de info van een klant helemaal niks kunnen beginnen is bij voorbaat kansloos.
Direct wordt er dan gehamerd op de vermeende reputatie, nooit zullen ze echt ingaan op de hamvraag> wat weet je nou van iemand zonder de info van die persoon?
Alles! zullen ze blijven volhouden, totdat ze erbij neervallen en kijken dan weer omhoog> de gebruikelijke oogopslag van de diehard helderziende. logisch< alles komt ook van "boven".

van leyden
door van leyden - Jun 13, 2015 om 13:09
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Begrijp het goed, allle rtl zenders zijn er niet voor de programma s, maar voor de shitzooi. (astro, tell sell, sponsorprogramma s , Harry mens enz.

Het liefst zouden ze tig duizend rtls creeeren, Als er maar een markt voor is, programma s zijn er voor de broodnodige aanvulling. Reclames.. daar gaat het om , niets meer of minder.
Daardoor kan het gebeuren dat een film om acht uur begint en om 1 uur is afgelopen, de film duurde een paar uur. de rest was reclame. Hoevaak hoor je mensen daar niet over klagen, heel veel mensen kijken nu al in principe nooit meer films op rtl, ze zijn er moe van, But who cares? Kijkcijfers worden vervalsd om de adverteerder tevreden te houden, de kijkers hoor je toch nooit, denken ze.
Nu al groeit er een hele generatie op zonder tv, zij doen alles via internet, ( oa live streams en uitzending gemist.)

Ik ga dat ook doen, weg met die kudttv. Koop geen nieuwe meer, laatste tv.
Zou iedereen moeten doen, misschien krijgen we dan weer tv zoals vroeger.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 13, 2015 om 13:15
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Nu zijn we weer helemaal bij.
Fijn weekend

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2015 om 13:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Met een toneelstuk op donderdagavond en een dagsluiting?;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 13, 2015 om 13:22
7226 Antwoorden / 3 Vragen

Vanavond is Lewis aan de beurt. Canvas. ;-))