esjelylo
door esjelylo Nov 14, 2011 om 01:48
Elektronica & tv

Benaming verdwenen

Goededag,
Hoe kan het komen dat de benaming van de gerubriceerde afbeeldingen op mijn laptop plotseling niet meer te vinden is onder iedere map/afbeelding? Ik heb afbeeldingen benoemd en gerubriceerd, maar nu zijn de mappen en de inhoud blanco. Onderaan mijn beeldscherm zie ik wel wat de inhoud is als ik er met mijn r.muisknop op sta.
Hoe kan ik weer zien om welke map c.q. afbeelding het gaat direct onder de map c.q afbeelding? Ik gebruik Vista en sla mijn afbeeldingen als altijd op onder Foto Galery.
Ook als ik recente foto's opsla is er geen nummer te zien.
Alleen de afbeelding.

557 3 Rapporteer

godefrieda
door godefrieda - Nov 14, 2011 om 08:54
195 Antwoorden / 12 Vragen

Abusievelijk niet verhuids naar „Mijn afbeeldingen”?

jo
door jozu - Nov 14, 2011 om 09:25
72 Antwoorden / 2 Vragen

Verschillende mogelijk heden.

Per ongeluk gewist,verplaatst,hidden-> verborgen,of corrupt geworden en als lost clusters gewist door systeem.
Heb je de naam, zoek commando uitvoeren.
Zoek je met Windows zorg dan in OPTIES dat alles wordt weer gegeven
Windows verbergt sommige dingen.
Gewist , undelete het,er zijn verschillende programma's voor.
Zorg dat na gewist te zijn er geen kopie handelingen wordt uitgevoerd.
Controleer regelmatig je C: harde schijf.
Waardevolle bestanden/systeem backup maken op externe harddisk.
Dat was het,misschien zijn er meer mogelijkheden,maar die kan ik noemen
uit je gegevens.

freya
door freya - Mar 24, 2012 om 01:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo esjelylo,

Waarschijnlijk heb je per ongeluk de 'weergave' van de afbeeldingen gewijzigd. Klik rechtsboven naast het zoekveld op het icoontje van de 'miniatuurweergave' en kies de optie 'miniatuurweergave met tekst'. (dit staat waarschijnlijk op 'miniatuurweergave'). Als het goed is staan nu de naamlabels weer onder de afbeeldingen.

m.vr.gr. Freya