ge
door gervenj Sep 1, 2010 om 14:51
Elektronica & tv

Canaaldigitaal

hallo ben pas lid bij canaaldigitaal 6 maanden al maar het werk nog steeds niet goed loop elek keer vast ze beloven elke keer dat het op gelost word maar tot heden nog niks kan ik het nu op zeggen al hun komen het niet na van een goed produckt

307 2 Rapporteer

preston
door preston - Sep 4, 2010 om 02:36
62 Antwoorden / 0 Vragen

6 maanden ? Dat noem ik niet "pas lid " ... dus het had al veel eerder goed moeten werken.

Om je vraag wat duidelijker te maken. Gaat het om schotelonvangst voor de TV ?
Heb je "pas" een nieuwe schotel of een oudere ( miss ben je verhuist en hing de schotel er al? )
Kijk dan via het menu van de ontvanger of je abbonement loopt ( datum staat 1 of 2 maanden vanaf nu ) als je smartcard steeds in de ontvanger zit schuift die datum op , wordt CD geactiveerd.
Kijk ook even in het menu of er schotelontvangst is het hoe sterk het signaal is.

Met wat meer gegevens is het makkelijker je wat verder op weg te helpen.

edwardus
door edwardus - Sep 4, 2010 om 09:56
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Vertel eerst eens wát er niet werkt en wat daar tot nu toe aan gedaan is.
En gebruik 's een punt aan het eind van een zin.