Garantie
Hallo,
Ik heb op 25-11-2014 een smart tv gekocht bij BCC in Barendrecht.
Tot op heden is de TV op onverklaarbare wijze uitgevallen daarbij als er ondertitels zijn dan zie ik een zwarte balk met witte letters,nu gebeurt het regelmatig dat de zwarte balk een groene kleur krijgt en dan weer zwart wordt,hinderlijk bij het kijken.
Ik heb vandaag,27-12-2014 contact opgenomen met de winkel,BCC Barendrecht en daar zeiden ze mij dat ik met de TV naar de winkel terug kon komen en dan werd beoordeeld of de TV weg moest voor reperatie en ik dan zonder TV zou zitten
Ik vroeg de verkoper om de TV om te ruilen voor een nieuw toestel maar men zei als de klacht binnen twee weken na de koop de klacht was gemeld er dan een nieuwe TV kon worden gegeven.
Als ik nu de TV terug breng naar de winkel dan zou men kijken,mocht de Tv voor reperatie weg zou gaan,ik dan misschien een leen toestel zou kunnen krijgen.
Wat dus niet zeker is,
Dus mijn vraag is dan ook moet de verkoper mijn Tv niet omruilen voor een nieuwe TV aangezien dat de TV 1 maand oud is.
Met een groet,
Willem.
Ja Edrick3,
Ik heb gelezen wat de Consuwijzer er over schrijft.
Maar is het zo mocht een Tv binnen de twee weken na aankoop niet goed zijn er wel een nieuwe TV wordt omgeruild en na een maand niet.
Is dat een vaste regel van die twee weken en 1 maand niet of heeft dat dan te
maken met de coulance van de winkel.
Willem.
.......Tot op heden is de TV op onverklaarbare wijze uitgevallen.......
Al je instellingen gecheckt? De t.v. kan zo ingesteld staan dat hij na bepaalde tijd automatisch uitschakelt. Zelfde vraag telt voor je ondertiteling.
[quote=edrick3 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 12:41]
Vind wel dat ze minstens een leentoestel moeten geven als ze tot reparatie willen overgaan.
Daar hangt een prijskaartje aan, en aangezien we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, is die wens niet realistisch meer.
U heeft de tv in een winkel van BCC gekocht, als BCC u dan verzoekt om met de defecte tv naar de winkel te gaan heeft u dat ook te doen. Op basis van het defect wordt door het "deskundige" personeel bepaald wat er moet gebeuren ter reparatie innemen of vervangen. Nu terug naar het defect, een nieuwe tv wordt geleverd met standaard fabriekssoftware, de meest relevante updates kunt u op de site van de fabrikant vinden en middels internet of usb updaten. Kijk in de handleiding hoe u de nieuwste software op uw tv kunt installeren.
Een ieder bedankt voor de antwoorden.
ga op korte termijn met de TV naar de
BCC winkel en zie wel wat er gaat gebeuren
met de TV.
Vriendelijke groet,
Willem.
[quote=ron530 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 14:02]U heeft de tv in een winkel van BCC gekocht, als BCC u dan verzoekt om met de defecte tv naar de winkel te gaan heeft u dat ook te doen. Op basis van het defect wordt door het "deskundige" personeel bepaald wat er moet gebeuren ter reparatie innemen of vervangen. Nu terug naar het defect, een nieuwe tv wordt geleverd met standaard fabriekssoftware, de meest relevante updates kunt u op de site van de fabrikant vinden en middels internet of usb updaten. Kijk in de handleiding hoe u de nieuwste software op uw tv kunt installeren.
[quote=ron530 schreef op zaterdag 27 dec 2014, 14:02]U heeft de tv in een winkel van BCC gekocht, als BCC u dan verzoekt om met de defecte tv naar de winkel te gaan heeft u dat ook te doen. Op basis van het defect wordt door het "deskundige" personeel bepaald wat er moet gebeuren ter reparatie innemen of vervangen. Nu terug naar het defect, een nieuwe tv wordt geleverd met standaard fabriekssoftware, de meest relevante updates kunt u op de site van de fabrikant vinden en middels internet of usb updaten. Kijk in de handleiding hoe u de nieuwste software op uw tv kunt installeren.
zie mijn antwoord...
[quote=rodanos schreef op zaterdag 27 dec 2014, 14:36]Een ieder bedankt voor de antwoorden.
ga op korte termijn met de TV naar de
BCC winkel en zie wel wat er gaat gebeuren
met de TV.
Vriendelijke groet,
Willem.
Succes ermee het zal niet anders opzitten om het die manier moet gaan. Maar een leen TV dat moet toch echt mogelijk zijn voor zo een bedrijf.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer