sm
door smeenk54 Dec 31, 2014 om 10:55
Elektronica & tv

Garantie philips tv

Mijn Philips tv is nu 32 dagen over de garantie en nu is het ssb [moederbord ]stuk en de philps reparatie dienst zegt dat ik het zelf moet betalen nu is het in bestelling [niet op voor raat] wat kan ik nu het beste doen?

2540 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pi
door pieterwolters - Dec 31, 2014 om 11:40
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ben je al terug gegaan naar de winkel waar je de tv hebt gekocht?

mahadma
door mahadma - Dec 31, 2014 om 11:42
11590 Antwoorden / 51 Vragen
0

Theoretisch is datum dus datum, gewoon over tijd. Advies: Ga naar uw verkoper en kijk wat u daar gebogen kunt krijgen. U heeft alleen met uw verkoper van doen en niets met philips.

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2014 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Mijn televisie is kapot en de fabrieksgarantie is net verlopen. Moet ik de reparatie nu zelf betalen?

Nee. Als de fabrieksgarantie is afgelopen, hebt u nog steeds rechten. De verkoper moet ervoor zorgen dat u uw televisie een aantal jaren gewoon kunt gebruiken. Ook als de garantie al voorbij is. Dit staat zo in de wet. In de wet staat dat een verkoper verplicht is om een product te repareren of een nieuw product te geven. Dit moet hij doen als het product niet goed is.
Lees hier.

Suc6

tijger1
door tijger1 - Dec 31, 2014 om 12:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

De Philips reparatiedienst is al ingeschakeld en het onderdeel is besteld. Dus de kosten worden al gemaakt.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 31, 2014 om 13:45
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dat ligt aan de kosten of een nieuwe niet handiger is. Als ik maar dan geen philips.

edrick3
door edrick3 - Dec 31, 2014 om 14:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op woensdag 31 dec 2014, 12:04]De Philips reparatiedienst is al ingeschakeld en het onderdeel is besteld. Dus de kosten worden al gemaakt.

De vraag is dus wie dat gaat betalen.

tijger1
door tijger1 - Dec 31, 2014 om 14:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op woensdag 31 dec 2014, 14:10][quote=tijger1 schreef op woensdag 31 dec 2014, 12:04]De Philips reparatiedienst is al ingeschakeld en het onderdeel is besteld. Dus de kosten worden al gemaakt.

De vraag is dus wie dat gaat betalen.


Als de Ts helemaal niet bij de verkoper is geweest, moet hij dat zelf betalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer