Kan de NPO start/plus app eindelijk verbeterd worden?
Kunnen jullie de NPO aanspreken op hun waardeloos werkende NPO plus app?
Op diverse sites klagen mensen hierover en ik ben daar eentje van.
Ik betaal iedere maand 2,95 voor iets dat constant vastloopt en hapert.
Heel vervelend als je series wilt kijken of programma gemist.
Ik begrijp werkelijk niet waarom men bij de NPO niet in staat is om een goed werkende app te maken voor de vele abonnees.
Iedereen klaagt hierover.
Ik hoop echt dat Kassa hierin iets kan betekenen.
Kijk voor alle reakties maar eesn op nl.trustpilot.com.
ik lees daar dat andere meerdere malen de NPO erop hebben aangesproken maar dat er gewoon helemaal niets aan wordt gedaan!!
Diete Kits
App verwijderen en opnieuw downloaden wil nog wel eens helpen.
https://www.gratistabletonline.nl/npo-start-storing/
https://duckduckgo.com/?q=NPO+start%2Fplus+app+hapert+&t=h_&ia=web
dit heb ik al tig keer gedaan en het helpt helemaal niets
Dit panel kunnen er weinig aan doen. Maar u kunt bellen, 035-6775755 of contacten met: (hoop dat het me lukt):
https://service.npo.nl/onderwerp/contact
Er mankeert hier weer van alles aan de site.
Toen ik mijn antwoord plaatste, was er nog geen enkele andere beantwoorder.
Klopt @sira, toen ik het plaatste was het ook nog kaal. Ach, we raken er inmiddels toch aan gewend? Ook dat ik veel minder antwoorden geef? Haha. Heeft immers weinig zin.
De meeste antwoorden worden toch niet gelezen ;-))
Dat is inderdaad nog demotiverender.
U zit nu op het forum, hier antwoorden uitsluitend vrijwilligers en hebben niets met Kassa te maken.
Kunt u uw klacht niet beter bij de NPO indienen?
Onze klantenservice is maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur bereikbaar op het nummer 035-6775755
Plaats anders uw klacht hier: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/npo/details?companyId=b8ff0509-027c-45f4-9b37-6f267604b798
ok , bedankt, dat wist ik niet, ik zal het elders plaatsen
Graag gedaan
@Diete, u hoeft het niet elders te plaatsen hoor, hoor. Gewoon de doorgegeven telefoonnummer(s) of NPO te contacten.
inmiddels gedaan en ook een reactie gehad. Nog niet uitgeprobeerd, maar ik hoop dat het werkt. Ben wel blij met de snelle reactie van de NPO
Dat soort problemen kunnen natuurlijk ook aan het gebruikte apparaat liggen, is dat een beetje een up to date apparaat?
Henk, het is een gloednieuwe Ipad, dus daar ligt het niet aan. Het gaat dus om de app op mijn ipad, die hapert
Helder. Dan zul je de update van de software af moeten wachten.
Gebruikt een UTP kabel dan is er een vaste verbinding. Sluit deze aan op het netwerk ingang van de tv en modem.
Open instellingen op uw tv ga naar internet kies geheugen wissen.
Reset het modem trek de stekker uit het stopcontact wacht 1 minuut steek de stekker opnieuw in het stopcontact.
Het modem start opnieuw op. Wanneer het opstarten klaar is start de app opnieuw.
het gaat om mijn Ipad en niet om de tv. daar werkt het goed
Verwijder de app en installeer deze opnieuw.
zet een backup terug op de iPad de vorige versie.
sluit apps die op de achtergrond draaien.
Welke app?
SmartTV? Mobiel? Tablet?
En hoe hoe oud is dat apparaat?
En met een paar miljoen gebruikers zegt het aantal klachten op trustpilot niet zo veel. Dat ga je namelijk voor elke dienst vinden, ook die waar je zelf wel goede ervaringen mee hebt.
Het betreft mijn nieuwe Ipad en de NPO start of Plus app. Ik betaal 3 euro per maand, wat niet veel is, om series te kijken of programma gemist. Maar op deze manier is het echt niet leuk meer. Voorheen ging het redelijk maar nu is het standaard mis.
En is alles up to date op je iPad? En ik begrijp dat hij voor jou nieuw is, betekent dat het ook daadwerkelijk een recentelijk model is?
Sowieso weet ik dat de laatste iPadOS update vaak voor problemen kan zorgen als hij net uit is. Je wil niet weten hoeveel apps problemen kregen toen iOS/iPadOS 13 werd gereleased.
En je hebt al uitgesloten dat het aan de verbinding ligt?
Zekers!! Normaal gesproken schrijf ik niet zo snel een klacht op internet, maar nu....na weken van gedoe en oplossingen zoeken en niet weten waar het van komt, lees ik de reviews en toen dacht ik: misschien ligt het niet aan mij maar aan de app van de NPO? alle andere apps werken goed en haperen niet. we hebben een goede internetverbinding, goede wifi etc etc etc...
Kijk je NPO start via telefoon of tablet, of direct op de smart TV?
Ik kijk op de laatste manier en dat gaat prima!
Piet, ik kijk lekker op de bank op mijn Ipad met oortjes in. Manlief houdt niet van series, haha, en zo hoeft hij niet "mee te genieten". Maar het is wel een goede tip. Ik kan in mijn eigen (studeer) kamer op de tv kijken. maar dat vind ik minder gezellig en het moet toch ook gewoon werken op mijn Ipad??
Ik gebruik NPO op mijn PC en dat werkt goed. De app gebruik ik vrijwel nooit want die draait op een iPad uit 2013 ... wordt niet meer ondersteund. Ik ben tevreden met NPO op de PC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer