lu
door lubje Feb 24, 2004 om 20:10
Elektronica & tv

Klachten breedbeeld-TV JVC AV28CH1S

April 2003 TV gekocht bij BCC Arnhem-Zuid (Eur 750,=). Al 2x in reparatie, 2 maanden TV kwijt. Klachten blijven: bijgeluiden (piepen, dreunen), vlek in beeld, TV schiet spontaan uit, klepje kapot na reparatie. Slechte service. Nog steeds problemen.
Hebben nog meer mensen deze ervaringen?

994 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sir.kiekeboe
door sir.kiekeboe - Apr 16, 2004 om 12:50
91 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geen ervaring, wel een tip.
Na 2x reparatie heeft u recht om bij de 3e reparatie uw geld terug te eisen omdat het apparaat duidelijk in gebreken is gebleven.
BCC dient hier aan gehoor te geven of u meteen een ander gelijkwaardig toestel te geven. (zelfde merk en type mag natuurlijk ook).
Veel suc6 met de omruil/geld terug aktie.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:50
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Mijn ervaringen met BCC zijn erg goed, en daarom raad ik u ook aan naar bcc te gaan en hun duidelijk te kennen te geven dat u geen vertrouwen heeft in dit toestel, en dat u een andere wilt, of dit nu een andere merk is of dezelfde is aan u, JVC maakt best goed spul alleen wil er net als bij ieder ander merk wel eens iets bijzitten wat een ramp apparaat is daarom gewoon ruilen en niet verder laten repareren.
Ik weet zeker dat ze daar niet negatief tegen over staan, dus..........
Groet: Gery

ti
door tinkavisser - Apr 16, 2004 om 12:50
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ook wij hebben 12-2-2004 een JVC breedbeeld type AV28GH1 tv gekocht en die is vandaag teruggegaan naar de winkel voor reparatie. Tv gaat spontaan uit en gelijk weer aan met een POINK geluid. Heel raar. JVC du helemaal niet oké?

ma
door martin1 - May 9, 2004 om 17:54
346 Antwoorden / 4 Vragen
0

Mijn ervaring met BCC is ook erg goed. Vraag in het filiaal naar de bedrijfsleider of assistent o.i.d. en leg de volgende zaken uit:


- er zijn zoveel defecten dat u het vertrouwen in het product verloren bent (zowel beeldbuis als geluid, algemene werking e.d.)


- BCC stuurt producten altijd verzekerd op. Op de reparatiebon moeten aanwezige beschadigingen worden vermeld. Bij terugkrijgen van de tv had u onmiddellijk moeten constateren dat het klepje gebroken was. Na enkele maanden is dat heel moeilijk, verloren kans op een nieuwe tv.


-Vraag in ieder geval om een leentoestel voor de duur van de reparatie, kan bij bcc vaak probleemloos.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer