KPN nieuwe tv box
Hebben meer mensen de nieuwe tv box van Kpn gekregen en hebben alleen maar storingen?
Ik heb voor mijn ouders hun contract verlengt en nu hebben ze een nieuw kastje gekregen van KPN, het werkt echter voor geen meter.
Storingen vooral in het geluid wat wegvalt of niet synchroon loopt. Maar ook geen beeld, blokjes, strepen of stilstaand beeld.
Heb er uren aan besteed om het goed te krijgen, KPN heeft een monteur langs gestuurd.
Maar het is nog steeds niet verholpen. Nu bijna een maand geen tv voor mijn ouders die op leeftijd zijn.
Geachte John ,
Ik heb enkele weken geleden ook er last mee gehad.
Het bleek aan de modem te liggen.
Na een nieuwe modem gekregen te hebben,was de storing weg.
Gewoon blijven bellen en zeuren erover via : 0800 0402.
Hallo JohnGoud ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel ( zie ook benedenaan onder : Los het nu op , voorbeeldbrieven )
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-televisie
Ik verbaas me altijd wanneer mensen een hele normale vraag stellen er altijd reacties komen met nog meer vragen die helemaal niet relevant zijn. Wat zei de monteur? Wat heeft ie gedaan? Hoe laat kwam hij? Heb je glasvezel??
U stelt een hele normale vraag of er meer mensen dit probleem hebben.
Ik hoop dat u een oplossing krijgt van KPN of van mede forumgebruikers.Ik overweeg ook over te stappen KPN maar twijfel nu toch echt..
Er word niet gevraagd om een oplossing, maar of er meer mensen last van hebben. En enkel een reactie van ja of nee, ik heb wel/geen storingen gaat TS niet verder helpen. Om beter advies te kunnen geven is het dan wel handig om te weten wat er gebeurd is.
Als de vorige box wel goed werkte , kan het zijn dat je TV niet geschikt is voor deze box. Vraag daarom de oude type box of een nieuwe modem.Een nieuwe telefoonkabel tussen modem en telefoon aansluiting of een nieuwe HDMI kabel kan het probleem ook oplossen.Vreemd is dat de monteur het probleem niet opgelost heeft.
Ook klachten ervaren. Mijn modem was 7 jr. oud en te oud. Nieuw modem gekocht en problemen waren direkt verholpen.
Ik had deze box ook gekregen werken voor geen meter.In totaal 5 uur met kpn aan d lijn gehangen niks nada .
Toen zij iemand van kpn het lig aan u tv
Toen moes ik wel lachen .ik zij dat ik ook een chromecast aan gesloten heb en die goed werkt ,Toen werd het stil en werdt ik doorverbonden naar iemand met verstand .
Terug sturen en nog op u oude spullen kijken en probeert het over een jaar nog eens .
Doe eens wat aan je nederlands.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer