wa
door wallia Mar 13, 2015 om 00:48
Elektronica & tv

Netflix

Heb problemen met het geluid van Netflix, loopt niet synchroom met de beweging van de monden. Hoe dit te verhelpen? Heb een Smart-tv van Philips.

21355 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2015 om 06:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Komt het geluid van de TV of van een apart surround systeem of losse speakers?

Doet het probleem zich alleen bij Netflix voor of ook bij televisie uitzendingen of andere bronnen?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 08:55
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

Alleen bij Netflix en zowel bij mijn surroundsysteem als gewoon over de TV. Heb bij gewoon TV-kijken nooit last van!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 10:27
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 10:40
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2015 om 10:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=wallia schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:40]Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!

Wel, dan zit het probleem dus bij Philips, niet bij Netflix of je provider. Contact zoeken met Philips dus.

koekeloer
door koekeloer - Mar 13, 2015 om 11:27
562 Antwoorden / 18 Vragen
0

Normaal gesproken kan je op je TV een delay instellen tussen beeld en geluid. Kan je het hiermee gelijk trekken ?

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2015 om 13:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Normaal bij een eigen dvd afspelen los ik dat op door hem op pauze te zetten en dan weer spelen, maar dat zal hier niet opgaan denk, maar het is het proberen waard. Of even snel een terug kan ook wel eens helpen.

wa
door wallia - Mar 13, 2015 om 17:16
21 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=philip36 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:27]Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Nou, denk dat je gelijk hebt. Hij stond op 1. Automatisch, dan komt 2. Laag , 3. Medium en als laatste 4. Hoog (beste videokwaliteit tot 3 GB p. uur voor HD.) Hebt het van Automatisch nu op Hoog gezet en de eerste de beste film bekeken en hete loopt het inderdaad synchroom. Heb alleen 5 min. gekeken het bleef goed, dus nu hopen dat het bij het langer kijken , zo blijft!!! In elk geval bedankt voor de tip !!!!!

ph
door philip36 - Mar 13, 2015 om 19:34
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

@wallia
Toch vreemd omdat u naderhand zei dat het na een update was begonnen.
Als het met het wijzigen van de afspeelresolutie opgelost is, is het toch prima.
Bedankt voor de terugmelding.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer