Netflix
Heb problemen met het geluid van Netflix, loopt niet synchroom met de beweging van de monden. Hoe dit te verhelpen? Heb een Smart-tv van Philips.
Alleen bij Netflix en zowel bij mijn surroundsysteem als gewoon over de TV. Heb bij gewoon TV-kijken nooit last van!
Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!
[quote=wallia schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:40]Tot eind december was het prima, maar na een update van mijn Philips TV, heb ik dit probleem. Ga proberen met mijn Netflix account, dan hoor je het wel of het klopt of niet!
Wel, dan zit het probleem dus bij Philips, niet bij Netflix of je provider. Contact zoeken met Philips dus.
Normaal gesproken kan je op je TV een delay instellen tussen beeld en geluid. Kan je het hiermee gelijk trekken ?
Normaal bij een eigen dvd afspelen los ik dat op door hem op pauze te zetten en dan weer spelen, maar dat zal hier niet opgaan denk, maar het is het proberen waard. Of even snel een terug kan ook wel eens helpen.
[quote=philip36 schreef op vrijdag 13 mrt 2015, 10:27]Als de afspeelresolutie in uw Netflix account nu op HD staat verlaag deze dan eens naar medium.
Was het eerder wel goed?
Nou, denk dat je gelijk hebt. Hij stond op 1. Automatisch, dan komt 2. Laag , 3. Medium en als laatste 4. Hoog (beste videokwaliteit tot 3 GB p. uur voor HD.) Hebt het van Automatisch nu op Hoog gezet en de eerste de beste film bekeken en hete loopt het inderdaad synchroom. Heb alleen 5 min. gekeken het bleef goed, dus nu hopen dat het bij het langer kijken , zo blijft!!! In elk geval bedankt voor de tip !!!!!
@wallia
Toch vreemd omdat u naderhand zei dat het na een update was begonnen.
Als het met het wijzigen van de afspeelresolutie opgelost is, is het toch prima.
Bedankt voor de terugmelding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer