to
door tojac Jun 16, 2008 om 21:17
Elektronica & tv

Onzuiver beeld bij LCD

Wij kochten 6 maanden geleden een Philips LCD tv . vanaf dag 1 hadden we onscherp beeld ,Op advies van de verkoper kochten we een versterker.Nadat dit was aangesloten hadden we nog steeds onscherp beeld,volgens de verkoper ligt het nu aan UPC ,Die zou niet voldoende signaal  doorlaten. UPC heeft er alles aangedaan het signaal sterk door te geven maar ons beeld blijft onscherp .WAT NU??

638 7 Rapporteer

toolboy
door toolboy - Jun 16, 2008 om 22:06
965 Antwoorden / 40 Vragen

Geachte.Probeer het eens door de kontrast instelling lager te zetten.gr T

henson
door henson - Jun 16, 2008 om 22:23
338 Antwoorden / 36 Vragen

Kijkt u digitaal of analoog? (Analoog op een groot LCD-scherm ziet er namelijk altijd een beetje onscherp uit).

to
door tojac - Jun 16, 2008 om 22:24
7 Antwoorden / 16 Vragen

digitaal. ons scherm is ongeveer 80 cm

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 16, 2008 om 22:47
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag tojac,

Zit u soms te dicht bij uw scherm? De afstand moet minimaal 6 maal de beelddiagonaal bedragen, anders zie je teveel ongerechtigheid.

Hardware ERror MAN.

henson
door henson - Jun 16, 2008 om 23:41
338 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo

U kijkt dus digitaal via een door UPC geleverde decoder? Staat de resolutie van het beeldscherm dan wel goed?

ma
door maxdamage - Jun 19, 2008 om 10:19
60 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet de decoder instellen op RGB, om je daar niet uit kun je het best even contact opnemen met UPC.

to
door tojac - Jun 20, 2008 om 20:14
7 Antwoorden / 16 Vragen

sorry,ik heb me vergist . ik kijk helemaal niet digitaal .ik heb geen box van UPC. ik kijk analoog .en het beeld is nog altijd slecht ondanks de versterker en nieuwe kabeld