Reparatie diepvries
mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren
[quote=eilinkyl schreef op maandag 6 apr 2015, 10:42]mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren
U zult natuurlijk wel zelf een monteur moeten bellen.
Indien u dat niet doet kunt u net zo lang op een monteur gaan zitten wachten als op een trein waarvoor het spoor nog moet worden aangelegd.
Of misschien kunt enige informatie geven over hetgeen u tot heden reeds hebt ondernomen n.a.v. uw defecte diepvriezer.
Koop een nieuwe diepvriezer!
Valt het nog onder de garantie - 2 jaar wettelijke garantie*? Hoe oud is de kapotte diepvriezer? Zit de stekker er wel goed in de contactdoos?
Welk monteur zou komen: van de verkopende partij of van de fabrikant? Concrete afspraak gemaakt wanneer de monteur komt?
*Na jaar eindigt de herstelplicht van de verkopende partij niet, dan komt een constructie van de economische levensduur van het product aan de orde, verhouding, als voorbeeld, 36 maanden oud en 120 maanden levensduur wordt: 36÷120x€ xxx,xx = € xxx,xx.
Hallo eilinkyl,
.....mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren......
Dat is héél vervelend! Alles ontdooid?
Heb je wel een reparatiedienst gebeld?
Zo ja, welke.
Al eens aan de bel getrokken?
Wat was de reactie?
Of ben je naar de winkel terug geweest. Is er nog garantie?
Je moet natuurlijk wel zelf ook wat actie ondernemen!
[quote=edrick3 schreef op maandag 6 apr 2015, 13:04]Hallo eilinkyl,
.....mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren......
Dat is héél vervelend! Alles ontdooid?
@edrick3,
Uw vraag "alles ontdooid" is toch niet serieus bedoeld hoop ik ?? ;-))
[quote=edrick3 schreef op maandag 6 apr 2015, 13:04]Hallo eilinkyl,
.....mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren......
Dat is héél vervelend! Alles ontdooid?
Heb je wel een reparatiedienst gebeld?
Zo ja, welke.
Al eens aan de bel getrokken?
Wat was de reactie?
Of ben je naar de winkel terug geweest. Is er nog garantie?
Je moet natuurlijk wel zelf ook wat actie ondernemen!
Als u wilt antwoorden, naar onderen scrollen, dan in het grijze vlak onder Reageren uw antwoord intypen, dan onder het grijze vlak op Reageer klikken.
[quote=eilinkyl schreef op dinsdag 2 jun 2015, 15:26][quote=edrick3 schreef op maandag 6 apr 2015, 13:04]Hallo eilinkyl,
.....mijn diepvries is al 4weken kapot en ik heb nog steeds geen monteur die komt repareren......
Dat is héél vervelend! Alles ontdooid?
Heb je wel een reparatiedienst gebeld?
Zo ja, welke.
Al eens aan de bel getrokken?
Wat was de reactie?
Of ben je naar de winkel terug geweest. Is er nog garantie?
Je moet natuurlijk wel zelf ook wat actie ondernemen!
?????
Na bijna 2 maanden een 'reactie'?
Hopelijk voor jou bedoel je aan te geven dat alles intussen in orde gekomen is.
Met vr.gr.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer