ab
door abreuer Jan 6, 2017 om 19:08
Elektronica & tv

Samsung cash back

2 januari 2017 samsung tv aangeschaft via bol.com. bij dit product de ue55ks7000 stond duidelijk aangegeven dat de promotie van samsung geldig was. Nu heeft bol.com mij doorverwezen naar de externe leverancier foka, en die geeft aan dat zij aan bol.com heeft gecommuniceerd dat zij nooit aan dit soort akties meedoen. Volgens mij wordt ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. En ligt het bij bol.com omdat de promotie op hun website staat.
mvg. A.breuer

4760 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2017 om 19:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar moet u dan niet bij Samsung zijn?

Cookies
door Cookies Jan 6, 2017 om 20:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Samsung heeft toch niks te maken met de fout van Bol.com.

tijger1
door tijger1 Jan 6, 2017 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het gaat toch over een cashback van Samsung of begrijp ik het verkeerd?

diumenge
door diumenge - Jan 6, 2017 om 19:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan maar terugsturen die TV.

ha
door halex - Jan 6, 2017 om 19:47
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Op de site van Samsung staan de actievoorwaarden en de deelnemende winkels. Bol.com en Foka staan daar niet tussen.
Wellicht kunt de tv nog terugsturen op grond van het herroepingsrecht. Alleen moet u bij Foka wel zelf de verzendkosten van de retourzending betalen. Ontbinden vanwege dwaling lijkt mij lastig, omdat de actievoorwaarden van Samsung helder zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 6, 2017 om 20:29
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Zal zeer waarschijnlijk grijze import zijn.
Daar brand Sans zijn handen niet aan.

ru
door ruudter - Jan 6, 2017 om 20:42
18 Antwoorden / 4 Vragen

Bij foka geldt de cashback actie niet omdat het geen officiele samsung dealer is.
Ik heb zelf ook in december een samsung tv gekocht bij foka (ue60ks7000) en toen werd de waarde van de cashback meteen van het aankoop bedrag afgehaald,was 300 euro.
Ik zou als ik u was de tv terug sturen en hem kopen bij een samsung dealer.

ru
door ruudter - Jan 7, 2017 om 10:02
18 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb nog een tip voor u: bel eens naar radio von burg in Rotterdam voor de beste prijs.
Dit is ook een officiele samsung dealer.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 8, 2017 om 13:01
16887 Antwoorden / 202 Vragen

U zat nog binnen de 7 werkdagen om kosteloos te annuleren maar op het randje. Ik hoop dat u geannuleerd heeft.
Heeft u dan nog niet gedaan, m.i. kan dat uiterlijk morgen nog.

brainless
door brainless Jan 9, 2017 om 11:45
324 Antwoorden / 0 Vragen

Het is al enige tijd 14 dagen.... dus TS heeft nog tijd genoeg.

ab
door abreuer - Jan 9, 2017 om 13:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zojuist contact met samsung gehad, zij konden het product niet vinden bij bol.com want die hebben ondertussen het product verwijderd (handig). Gelukkig had ik het nog opgeslagen! Samsung zegt er niets mee te kunnen en geven aan dat bol.com het moeten oplossen. Nu het mooiste deel van het verhaal is dat andere verkopers de prijs hebben verhoogd. Ik zal dus nergens voor dezelfde prijs meer kunnen kopen. Retourneren en nog duurder uit zijn is dan de oplossing...zucht
PS: alle andere modellen die onder de aktie vallen bij Samsung staan nog steeds online bij bol.com met promotiefilm!!!

akkerdistel
door akkerdistel Jan 9, 2017 om 13:19
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Nogmaals, heb namelijk het idee dat het je niet helemaal duidelijk is; je hebt geen TV gekocht bij bol.com, enkel van hun interface gebruik gemaakt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 9, 2017 om 14:20
16887 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft dus klaarblijkelijk NIET binnen de 7 werkdagen geannuleerd! Dus m.i. pech. Als u hard kunt maken dat bol.com u valselijk/misleidend heeft voorgelicht kunt u op dat argomenmt verhaal proberen te halen. Houd er rekening mee dat Bol.com zich 'zal verstoppen met het argument: tussenverkoper' (verkoopbemiddelaar)

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/194.hmtl  misleidende reclame

tijger1
door tijger1 Jan 9, 2017 om 14:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@gerrit. Het is 14 dagen. En de Ts heeft bij Foka gekocht, niet bij Bol. En Bol is geen bemiddelaar, maar Foka adverteert op de site van Bol.

marita5
door marita5 - Jan 9, 2017 om 14:33
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@GerritAltena ,

U heeft dus klaarblijkelijk NIET binnen de 7 werkdagen geannuleerd dus m.i. pech .

Nogmaals bij koop op afstand is dit 14 dagen .

U slaat vragenstellers met de wetboeken om de oren , terwijl u zelf de wet niet kent , èèn tip lees de wetboeken eens .

ru
door ruudter - Jan 9, 2017 om 16:32
18 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens mij heeft u gewoon 14 dagen de tijd om de tv terug te sturen,wat ik zeker zou doen als ik u was.
Volgens mij heeft u ook gewoon de hoofdprijs betaald bij bol .com.
Als u gewoon eens wat rond gaat bellen zult u zeker goedkoper uitkomen. (zie eerdere tip )
Ikzelf heb de ue60ks7000 adviesprijs 2299,00 euro voor 1725,00 aangeschaft.
Bol.com heeft in ieder geval flink geld verdient op die tv.