door wilma-lotje Jul 2, 2015 om 16:10
Elektronica & tv

Speciale zool voor strijkbout

Hallo lezers.

Wie kan ij vertellen waar ik een losse zool voor over de strijkbout kan bestellen?
Met deze zool kun je over synthetische stoffen en applicaties etc strijken zonder dit te beschadigen.

Groet Wilma

2251 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoelt u deze textiel protectie?

klik HIER

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of deze, klik HIER

In de reviews is niet iedereen even positief.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze tomado hoes is het goedkoopst.

klik HIER

(en nu stop ik ermee ;-))

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens of dit wat is.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik een paar maanden geleden een andere strijkbout gekocht, de Braun TexStyl5.
Stoomstrijkijzer met gladde zool en daarbij een extra losse zool die je er zo overheen klikt. Ideaal voor het strijken van patchwork en van applicaties etc. Bovendien: wanneer je de hete strijkbout op zijn "kont" zet, schakelt deze zich vanzelf uit/koelt af en als je de bout horizontaal houdt warmt deze direct weer op en kun je zo verder strijken. Als je gereed bent wel de stekker uit het stopcontact!
Kostte nog geen 60 euro bij de Media Markt. ook als het ijzer warm is kun je die extra zool met een klikje loshalen. Misschien is dit een optie?

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij is nu nog maar 48 euro

klik HIER

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

En voor die prijs heb je hem ook bij Bol.com Klik

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank jullie wel voor het meedenken.

Het is de Tomado Strijkzool die ik bedoel. Bij de omschrijving van Tomado geven ze ook aan voor Kwetsbare stoffen.
Ik had geïnformeerd bij de bekende huishoudwinkels, maar ik kreeg te horen dat ze die niet hadden. (Ze weten dus niet wat er in het assortiment zit, want de Tomade Strijkzool is te koop bij hen volgens de site).

Nogmaals bedankt :-)

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan.
Hoop dat hij u bevalt.

ve
door verwijderd - Jul 2, 2015 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

wilma-lotje schreef op donderdag 2 jul 2015, 19:44:
Ik had geïnformeerd bij de bekende huishoudwinkels, maar ik kreeg te horen dat ze die niet hadden. (Ze weten dus niet wat er in het assortiment zit, want de Tomade Strijkzool is te koop bij hen volgens de site).

Het assortiment in de Blokker webwinkel is veel groter dan in de winkel. Dit artikel is zeer waarschijnlijk alleen online te koop. Je kunt van de medewerkers niet verwachten dat zij het hele web assortiment uit hun hoofd kennen.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2015 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Handy man ± € 10,-- Ik gebruik hem al minstens 15 jaar. Ik ben nu aan mijn derde bezig. Ideaal.