fr
door fretty Jan 20, 2018 om 14:44
Elektronica & tv
Telefairy   TVreclame blokkeren

Telefairy TVreclame blokkeren

Kan dit apparaat ook voor Nederland getest worden?

ik lees positieve en mindere recenties hierover.

Werkt het en op welke toestellen werkt het al an niet?

het gaat om; Telefairy 3.0

[edit-redactie]

2711 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jan 20, 2018 om 14:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daarvoor zou u bij een organisatie moeten zijn die allerhande test zoals de Consumentenbond.
Ik geloof niet dat het ding al op de markt is, ergens te koop is.
Mij lijkt het weggegooid geld en veel gedoe.
Persoonlijk vind ik het handiger om zaken op te nemen en dan de reclame over te slaan met afkijken.

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2018 om 14:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het zou werken, hadden miljoenen huishoudens dat ding jaren geleden al gekocht.

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 20, 2018 om 14:52
509 Antwoorden / Vragen

Nee dat is niet nodig want dat apparaat werkt niet of is overbodig.Het is geen decoder . Providers laten alleen hun eigen decoders toe in hun netwerk

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 20, 2018 om 14:55
509 Antwoorden / Vragen
ju
door juliomariner - Jan 20, 2018 om 14:55
1337 Antwoorden / 2 Vragen

Op Google xie je alleen maar artikelen uit 2015. Als het zo'n superding was hadden we er vast wel meer van gehoord.
Als het werkte en iedereen had zo"n ding zouden de meeste televisiestations snel ophouden te bestaan wegens gebrek aan inkomsten

gerbera
door gerbera - Jan 20, 2018 om 15:09
7381 Antwoorden / 14 Vragen

Kan dit apparaat ook voor Nederland getest worden?
Ja hoor dat kan, maar of u er wat mee opschiet..?
ik lees positieve en mindere recenties hierover.
Niet alles geloven wat u leest, is vaak "nepnieuws"
Werkt het en op welke toestellen werkt het al an niet?
Helaas op geen enkel toestel... ja misschien op toestellen van de sportschool.

Gr
door Grunn1 - Jan 20, 2018 om 16:38
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als het al zou werken wat heb je er dan aan?
Je kijkt een programma en tijdens de reclame wordt de reclame geblokkeerd en krijg je dus een zwart scherm totdat het hele reclame blok is afgelopen. Of denk je dat als je zo’n kastje hebt dat een programma speciaal voor jou doorspoelt tijdens de reclame? Hoe gaat dat dan tijdens live programma’s? En beginnen alle opvolgende programmas dan plotseling een kwartier eerder?

costnix
door costnix - Jan 21, 2018 om 00:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik doe zoiets gewoon met de hand. Het geluid gaat uit en ik doe iets anders (koffiezetten, een coredump doen, spelletje op mijn tablet, ander kanaal)
In de Apple Appstore en Google Play is ook geen app er voor te vinden. Het zal wel een fairytele zijn.

jo
door jorisw - Jan 22, 2018 om 11:21
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En stel dat het helemaal superduper zou werken, wat denk je dat er dan gebeurt als niemand meer reclames kijkt? Dan is er ook geen reden meer om zo'n kastje te gebruiken want dan stoppen de commercieele zenders er mee of ze komen met een ander business model.

pe
door peentjes - Jan 22, 2018 om 12:05
421 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt het toch zelf testen?

tijger1
door tijger1 - Jan 22, 2018 om 12:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat ik op de commerciele zenders wil zien, neem ik op en ga ik pas een tijdje later kijken, zodat ik de reclame kan doorspoelen. Of ik gebruik die tijd om te doen wat de anderen al aangaven.