er
door erikvdkley Jan 13, 2014 om 11:38
Elektronica & tv

Telefoon op gestuurd naar tyfoon om geld terug te krijgen niks meer gehoord

hallo, Kassa
heb mijn telefoon gekocht bij typhone en had problemen met dat mensen mij niet horen die ik belde na veel heen en weer gestuur 3 keer op eigen kosten vonden ze de laaste keer de fout maar is niet gerepareerd heb nu in overleg met al een 3 e persoon mijn telefoon opgestuurd en zou mijn geld terug krijgen nu hoor ik niks meer sinds 6 december ja ze zeggen dat i niet is aan gekomen en zie bij post nl van wel wat nu ???
groet Erik

982 10 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 13, 2014 om 11:45
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Op welke manier heb je de telefoon opgestuurd? Briefpakje, postpakket, aangetekend, aangetekend verzekerd?

mahadma
door mahadma - Jan 13, 2014 om 11:51
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Als iets niet aankomt, dan moet de afzender klagen. Echter, een briefpakje nemen ze de klacht op, en doen er in de praktijk niets meer mee. Als postpakketje met Track & Trace heb je nog enig idee waar het fout gegaan is. Aangetekend heb je wel een verzendbewijs, maar krijg je (als ik het goed heb) max € 50 retour. Aangetekend & verzekerd ligt de zaak anders. Dan heb je een poot om op te staan.

zoekster
door zoekster - Jan 13, 2014 om 11:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Op klacht.nl is webcare van typhone actief, daar kun je het nog een keer proberen. Soms lukt het wel als via internet nog wat voor elkaar te krijgen.

Als het aangetekend is verzonden, zal Typhone zich gewoon moeten verantwoorden, niet Post.nl.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 13, 2014 om 17:54
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Maak sowieso even een screenshot van de pagina bij PostNL, goed bewaren.

mahadma
door mahadma - Jan 13, 2014 om 18:02
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@Lekkerisdat,

van welke pagina van Post.nl moet TS een screenshot maken? Er is geen antwoord tot op heden hoe de tel verzonden is?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 13, 2014 om 19:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 13 jan 2014, 18:02]van welke pagina van Post.nl moet TS een screenshot maken?
TS schrijft het volgende; "en zie bij post nl van wel"

mahadma
door mahadma - Jan 13, 2014 om 19:50
11590 Antwoorden / 51 Vragen

@Lekkerisdat,

je hebt gelijk. Dat betekent dus ook dat als tnt zegt aangekomen, dat het minimaal pakketpost geweest is. Dus moet Typhoon over de brug komen.

Topic Starter,

Stuur ze een kopie screenshot zoal lekkerisdat zegt naar typhoon en claim je geld retour. Ze kunnen wel zeggen: niet ontvangen, maar als tnt zegt ontvangen, dan maar direct geld overmaken, 6 December + 30 dagen = nu betalen.

er
door erikvdkley - Jan 14, 2014 om 09:20
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo erg bedankt voor alle reactie heb mijn telefoon als pakket verstuurd niet verzekerd een copy van mijn aankomst bevestiging gemaald naar mijn 3 e kontact persoon.v.
Groet Erik

er
door erikvdkley - Jan 15, 2014 om 21:58
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi heb reactie heb de 171,.. Euro terug eindelijk
Weer van een andere persoon bij typhone
Groet Erik

mahadma
door mahadma - Jan 15, 2014 om 22:00
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Mooi werk, en prettig dat het correct afgehandeld is. Bedankt voor het afmelden!