Tv
nogmaals even reageren op de aanschaf van mijn tv waar ik vrijdag 60 euro meer voor betaalt heb terwijl hij vandaag afgeprijsd is , dus 60 euro minder . ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden en voor de duidelijkheid ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting zoals sommige mensen zeggen in hun reactie . u hoeft niet meer te reageren en ik bedank iedereen voor de raad via email . maar ik weet genoeg nu . nogmaals allemaal bedankt
Nogmaals: reageren kun je beter bij de oorspronkelijke vraag doen in het Reageerveld.
..... ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden .....
Radar kletst.
..... ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting ....
Korting is dan toch zeer gebruikelijk!
Zou nooit de volledige prijs betalen voor een demonstratiemodel, m.a.w. die leverancier mag je dan zéker wel die € 60 retour betalen.
Met vr.gr.
ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden
Pure flauwe kul. Is nergens op gebaseerd. Laat radar maar eens bewijzen waar dat staat in plaats van alleen maar "zeggen".
p.s. U hoeft niet voor elk antwoord een nieuwe vraag aan te maken. Het overzicht wordt steeds kleiner.
O, ja, als het waar zou zijn, dat u die € 60 terug zou krijgen binnen 14 dagen, zou u dan als de tv € 60 duurder wordt, u met plezier die € 60 gaat bijbetalen??????
Radar kletst onzin.
Graag de wettekst waar zij dat op baseren.
Dat u voor een tv van de plank de volledige prijs betaalde, was uw eigen keuze.
[quote=b10959 schreef op maandag 11 mei 2015, 10:41] ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden
Die RADAR toch.
Dit antwoord, als het correct is, geeft een ieder de gelegenheid om, nadat men iets heeft gekocht en waarvan de prijs binnen 14 dagen lager uitvalt vanwege een aanbieding, recht zou hebben om alsnog gebruik te mogen maken van die aanbiedingsprijs.
Nou, ieder winkelier zou zich dan wel 10 maal bedenken alvorens een aanbieding te lanceren.
Volgens mij is dit verhaal uit een hele grote dikke vette vuile duim gezogen.
Trouwens waarom een topic aanmaken op VARA-Kassa om vervolgens met TROS-Radar telefonisch contact te leggen, vreemd allemaal.
Kan me niet voorstellen dat men Radar belt en daarover een (dom) antwoord krijgt. Misschien heeft de TS een 'aptoinette'. En het daarmee geprobeerd?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer