b1
door b10959 May 11, 2015 om 10:41
Elektronica & tv

Tv

nogmaals even reageren op de aanschaf van mijn tv waar ik vrijdag 60 euro meer voor betaalt heb terwijl hij vandaag afgeprijsd is , dus 60 euro minder . ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden en voor de duidelijkheid ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting zoals sommige mensen zeggen in hun reactie . u hoeft niet meer te reageren en ik bedank iedereen voor de raad via email . maar ik weet genoeg nu . nogmaals allemaal bedankt

735 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 11, 2015 om 10:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nogmaals: reageren kun je beter bij de oorspronkelijke vraag doen in het Reageerveld.

..... ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden .....
Radar kletst.

..... ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting ....
Korting is dan toch zeer gebruikelijk!
Zou nooit de volledige prijs betalen voor een demonstratiemodel, m.a.w. die leverancier mag je dan zéker wel die € 60 retour betalen.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - May 11, 2015 om 10:56
11569 Antwoorden / 51 Vragen

ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden

Pure flauwe kul. Is nergens op gebaseerd. Laat radar maar eens bewijzen waar dat staat in plaats van alleen maar "zeggen".

p.s. U hoeft niet voor elk antwoord een nieuwe vraag aan te maken. Het overzicht wordt steeds kleiner.

mahadma
door mahadma - May 11, 2015 om 10:58
11569 Antwoorden / 51 Vragen

O, ja, als het waar zou zijn, dat u die € 60 terug zou krijgen binnen 14 dagen, zou u dan als de tv € 60 duurder wordt, u met plezier die € 60 gaat bijbetalen??????

Cookies
door Cookies - May 11, 2015 om 11:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Volgens mij zie ik in de OP staan: ....maar ik weet genoeg nu....

tijger1
door tijger1 - May 11, 2015 om 11:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Radar kletst onzin.

Graag de wettekst waar zij dat op baseren.

Dat u voor een tv van de plank de volledige prijs betaalde, was uw eigen keuze.

me
door mein33 - May 11, 2015 om 15:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=b10959 schreef op maandag 11 mei 2015, 10:41] ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden

Die RADAR toch.
Dit antwoord, als het correct is, geeft een ieder de gelegenheid om, nadat men iets heeft gekocht en waarvan de prijs binnen 14 dagen lager uitvalt vanwege een aanbieding, recht zou hebben om alsnog gebruik te mogen maken van die aanbiedingsprijs.
Nou, ieder winkelier zou zich dan wel 10 maal bedenken alvorens een aanbieding te lanceren.
Volgens mij is dit verhaal uit een hele grote dikke vette vuile duim gezogen.
Trouwens waarom een topic aanmaken op VARA-Kassa om vervolgens met TROS-Radar telefonisch contact te leggen, vreemd allemaal.

tenormin
door tenormin - May 11, 2015 om 16:23
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Kan me niet voorstellen dat men Radar belt en daarover een (dom) antwoord krijgt. Misschien heeft de TS een 'aptoinette'. En het daarmee geprobeerd?