TV gekocht, die steeds defect is,
Heb in oktober 2017 een Samsung TV gekocht. Is al 3x opgehaald voor een defect, nl. beeld valt weg of knippert.
Men kan niets vinden want hij doet het soms wel goed.
Binnen de garantie is er iemand bij geweest. Ook is hij 2 keer opgehaald. Doet het dan weer een tijdje.
Nu binnen een week wordt hij weer opgehaald, probleem blijft.
Het is een gebed zonder eind.
Wat kan ik doen om een goed gerepareerd of nieuw product te ontvangen?
Nu loop ik tegen een muur.
Dit is mijn verhaal: vr. groet: G.van Overbeek
Dat moet de leverancier, waar u het toestel gekocht hebt, dan oplossen. Andere tv of geld terug.
Dat dacht ik ook, maar is niet zo gemakkelijk. Trouwens hij is gekocht bij Expert.
Toch niet de minste volgens mij.
Hallo Gvoverbeek ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
Klinkt stom, maar wat voor een groepenkast heeft u? Heeft u nog een ouderwetse stop dan deze eens beter aandraaien.
Ooit was dat bij mij het geval dat de TV hetzelfde probleem gaf, omdat de stop niet goed was aangedraaid. knetterde ook in de groepenkast. Gelukkig nog geen brand, wel een beetje zwart .
Misschien hebt u dan hier wat aan als De Expert niet beweegt.
https://www.expert.nl/service/klantenservice/klachten
Ik geef u aansluitend enkele verwijzingen naar de hiervoor geldende wetgeving waar gedetailleerd in is gemeld waar u recht op heeft: (Als aanvulling op de al gegeven verwijzing naar ACM Consuwijzer)
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/17.html
www.wetboek-online.nl/wet/BW7/18.html en eventueel ook nog
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/22.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/23.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/24.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/25.html
wijs de verkoper hierop. Of afdoende repareren of een nieuwe of geld terug
Hallo G,
Hopelijk heb je al je klachten vanaf het begin op papier gezet want je garantie is verlopen.
Je had eerder een model moeten kiezen,desnoods met wat bijbetaling.
Nu ben je overgeleverd aan de service van Expert.
Tenzij het een dure tv is geweest,zou ik persoonlijk een nieuwe kopen.
Voor 200 euro heb je tegenwoordig al een goede van 32".
Dit scheelt je veel stress.
Heb je de HDMI kabel al eens vervangen? Zo rond de €15 heb je wel een goede.
15 euro? 5 euro met alle hedendaagse ondersteuning. Kwalitatief 0,00001 procent verschil.
Wie zegt dat er sprake is van een HDMI kanaal/kabel gebruik? Als het ff kan ga je toch voor een CI+ module ipv een apart kastje lijkt me.
Met verwijzing naar @panter22, kijk eventueel voor zo’n kabel bij de Action, voordelig voor ca 3 euro en lees ook eens dit:
https://www.consumentenbond.nl/tv/hdmi-kabel
Voor €4 heb je er ook een bij de MM van Ok, Niet aan beginnen met een smart tv.Wel goed voor een dvd speler.
Dank.
Maar die van Action schijnt goed getest te zijn tot verbazing van eenieder. Ik gebruik zelf die kabels niet.
Maar dat van de MM met de Ok is goed te weten.
Zeker weten, dat het niet de kabel naar de TV is, of dat rotte kaartje van Ziggo c.s. ( dat was MIJN probleem, beeld vanaf de schotel was perfect, doch van Ziggo...)
Inderdaad, dat probleem heb ik de laatste maanden ook al. Ziggo kaart geeft foutmelding op de tv en boven NPO 3 krijg je gecodeerd kanaal. Ziggo zegt gewoon dat is uw TV. Wissel ik de CI module en kaart met mijn andere tv, dan heeft die het probleem en de andere niet. Ziggo wil gewoon de CI module en kaart niet vervangen. Ik moet maar een kastje (weet ik hoe het heet, Mediabox of zo) huren en dat gebruiken. Nou echt niet, wil geen extra rommel hebben aan mijn tv waar alles gewoon in zit.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer