TV op zwart beeld
op Maandag 9 februarie gaat in Woerden de T.V. op zwart. Nu las ik van een andere ziggo klant dat hij geen beeld meer had met zijn digitale ontvanger. Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn met dit zelfde probleem en hoe zij dat opgelost hebben? Dan kunnen wij dat ook doen en hoeven wij niet onnodig contact op te nemen met ziggo.
Wat ik er over gelezen heb zou iedreen waar bij dit omschakelen gebeurt schriftelijk daar bericht overkrijgen met precie de manier om te handelen. Maar digitaal beeld komt binnenvide decoder en die moet dus helemaal opnieuw worden in gesteltd . Ook dus netnummer enz. en dat zal dan voor sommige mensen een probleem worden. Maar schijnt dus hulp voor te zijn.
Morgen krijg je een brief met instructies, zoals je al per brief en email door Ziggo is medegedeeld.
[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 6 feb 2015, 20:05]Morgen krijg je een brief met instructies, zoals je al per brief en email door Ziggo is medegedeeld.
U kunt, als u dat wilt, alvast hier:
Link https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/stappenplannen/zenders-zoeken-digitale-ontvanger
een kijkje nemen.
Let op: u moet deze stappen pas uitvoeren nadat "het beeld op zwart is gegaan".
Zoals lekkerisdat al schrijft krijgt u vanzelf nog instructies. Het is echt niet moeilijk.
In mijn stad stond er ook een bus van Ziggo, volgens mij hadden ze het niet druk :)
Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet weer dezelfde handelingen plegen als toen je de decoder voor het eerst aansloot. Kon je het toen zelf, kan je het nu ook zelf.
Komisch. Blijkbaar kan je als je zelf geen Ziggo hebt iemand niet behulpzaam zijn bij de handelingen die verricht moeten worden. Althans je doet niet mee aan de verloting van de tv.
Heb de Ziggo omzetting moeiteloos uit kunnen voeren. Alle zenders in mijn pakket herplaatst zoals bedoeld. Echter een paar zender stotteren zowel in beeld en geluid. Voor de omzetting alles probleemloos en na de omzetting moet ik bellen en krijg ik gratis een coaxkabel opgestuurd.
Weet nu al dat dit ook niet zal helpen.
Ziggo is niet meer en aandeelhouders en beursnoteringen zijn belangrijker dan wat overlast .
Immers koop je een hoger pakket zijn de problemen er ook niet meer.
Je krijgt nieuwe apparatuur gratis en ineens werken je stokoude kabels wel.
En overstappen is zinloos. De anderen doen net zo. En de overheid doet niets.
Kan voor de helft van het geld per maand alles in 1 aanschaffen in een EU-gezond land. Exact hetzelfde maar het mag niet.
[quote=carola.83 schreef op zaterdag 7 feb 2015, 12:22]Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet weer dezelfde handelingen plegen als toen je de decoder voor het eerst aansloot. Kon je het toen zelf, kan je het nu ook zelf.
Klopt, super simpel. Snap dan ook niet dat Ziggo het voor elkaar heeft gekregen om de 'handleiding' hiervoor zo nodeloos ingewikkeld te maken.
Had gewoon uit 3 stappen kunnen bestaan.
Enige tijd geleden kreeg ik dit mailtje:
@
Op 26 januari 2015 voeren wij deze werkzaamheden uit. Vanaf 10.00 uur heeft u hierdoor geen digitaal TV-beeld en ziet u een foutmelding op uw TV. Wij begrijpen dat dit vervelend is. U krijgt weer beeld door de zenders opnieuw te zoeken.
Zenders opnieuw zoeken
U zoekt de zenders op uw digitale ontvanger of CI+ TV in een paar eenvoudige stappen. Volg dit stappenplan en kijk na 5 tot maximaal 30 minuten weer Digitale TV.
Hoe zegt men dat ook weer, het was "a piece of cake"!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is Vlagzo bij jullie bekend
Wij als Dorpsbelang Menaldum hebben begin oktober voor 1200,- euro aan vlaggen bij hun besteld. Deze zijn tot op heden niet geleverd en we krijgen de ene smoes na de andere te horen. Nu hebben we om ons geld terug gevraagd. En ze blijven volhouden dat de vlaggen gemaakt zijn maar weten ze niet waar ze zijn. Als we google reviews lezen (helaas te laat gedaan), lezen we van anderen exact hetzelfde v ... Lees meer
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan
dit is zelfs een goedkope shag
dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Mvg hetty oorbeek
Lees meer
Abonnement opgezegd, maar krijg een tegoedbon
Mijn kleindochter had een abonnement op het blad Meiden van ons gekregen.
Daar is ze intussen op uitgekeken.
Daarom wilde ik dit opzeggen.
Nu blijkt dat het intussen stilzwijgend met een jaar verlengd is.
Je kunt wel per maand opzeggen, wat ik dan ook gedaan heb.
De kosten van 1 maand pls wat extra moet ik terecht betalen.
Vorr de rest van het al geincasseerde jaarbed
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer