na
door naadje28 Jan 12, 2014 om 13:08
Elektronica & tv

Uitzending gemist?

afgelopen week is er een uitzending geweest over neckermann en dat ze veel problemen geven enzo.
deze aflevering heb ik dus gemist, omdat ik er zelf mee te maken heb. heb van iemand gehoord dat neckermann bij een van dit soort programma's is geweest, mar weet niet meer welke. heeft iemand deze aflevering gezien en kan ik deze terug kijken?

812 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2014 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo naadje28,

Hebben we het over een webwinkel of over een reisorganisatie?

valerius-2
door valerius-2 - Jan 12, 2014 om 13:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kjk eens links boven op deze pagina enklik op ontdek en daasr isde optie programma's terug kijken dus programma's gemist.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2014 om 14:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius-2,

.....Kjk eens links boven op deze pagina en klik op ontdek .....

?????

Bedoel je het huisje/home en/of tv?
Dan kun je inderdaad de Kassa-uitzendingen terugzoeken.
Bij de onderwerpen staat echter geen 'neckermann'.

Het zal dus wel een 'gewone' tv-uitzending/-programma geweest zijn.

pi
door pieterwolters - Jan 12, 2014 om 14:33
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Was dat niet bij die enge Alberto Stegeman? Die had vorige week een uitzending over mensen die een slecht appartement van Neckermann hadden.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2014 om 14:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pieterwolters, naadje28,

Dan moet het een eerdere uitzending van 'Red mijn vakantie' geweest zijn.

Dat moet dan bv. de uitzending van 3 januari geweest zijn.
Klik hier.

Met vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 12, 2014 om 14:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 12 jan 2014, 14:22]@valerius-2,

.....Kjk eens links boven op deze pagina en klik op ontdek .....

?????

Bedoel je het huisje/home en/of tv?
Dan kun je inderdaad de Kassa-uitzendingen terugzoeken.
Bij de onderwerpen staat echter geen 'neckermann'.

Het zal dus wel een 'gewone' tv-uitzending/-programma geweest zijn.
foutjeverkeerd moet natuurlijkrechts zijn.Maar goeddat u alles controleert.

edrick3
door edrick3 - Jan 12, 2014 om 14:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@valerius-2,

Laat ik dat nou helemaal niet gezien hebben!

na
door naadje28 - Jan 12, 2014 om 21:56
20 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zondag 12 jan 2014, 13:42]Hallo naadje28,

Hebben we het over een webwinkel of over een reisorganisatie?

het gaat over de webwinkel.
een paar maanden terug had ik hier ook een stelling geplaatst over onze situatie.
iemand had op onze naam een grote tv via internet besteld, maar wij kregen de rekening. met alle gevolgen van dien. neckermann beschuldigde ons van liegen. dat wij de tv wel hadden besteld en maar moesten betalen. tot het sturen van brieven via intrum justitia en bedreigingen met de deurwaarder. en de rekeningen werden maar hoger en hoger. tot een bedrag van bijna 2000 euro.

vandaag te horen gekregen dat er afgelopen week ergens op tv een uitzending is geweest waarbij het dus over neckermann ging. maar ze wist niet welk programma en zender.
dus ben ik nu aan het uitzoeken bij welke zender/programma het geweest is.

aurora1
door aurora1 - Jan 13, 2014 om 00:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Betreft vermoedelijk deze vraag (klik) van 31 oktober 2013.
Misschien was het bij Recht in de Regio of omroep Max en/of een programma/item waar het niet alleen over Neckermann ging, of iets bij een regionale omroep?

na
door naadje28 - Jan 13, 2014 om 16:48
20 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=aurora1 schreef op maandag 13 jan 2014, 00:46]Betreft vermoedelijk deze vraag (klik) van 31 oktober 2013.
Misschien was het bij Recht in de Regio of omroep Max en/of een programma/item waar het niet alleen over Neckermann ging, of iets bij een regionale omroep?

het gaat idd om die vraag van 31 oktober.
maar de zender/programma probeer ik juist te achterhalen waar het bij is geweest idd.
ik zou idd kunnen kijken bij omroep max en recht in de regio.