jo
door joanetta Jun 22, 2013 om 14:54
Elektronica & tv

Vaste telefoon

Als ik al de stekkers van de telefoon eruit haal kan er dan ook door niets of niemand ook door een script of gehackt is nog mee gebeld worden.
Ik vraag dit voor iemand die vermoed dat een script op een vaste telefoon actief is

1193 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 22, 2013 om 16:26
16859 Antwoorden / 108 Vragen

't Is mogelijk maar...HIER Of u iets met deze info kan, dat weet ik niet.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 22, 2013 om 17:18
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Nee alleen maar als het vis u aansluiting gebeurt, dus een aftakkinf tussen de central een u aansluiting.

me
door mein33 - Jun 22, 2013 om 17:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 22 jun 2013, 17:18]Nee alleen maar als het vis u aansluiting gebeurt, dus een aftakkinf tussen de central een u aansluiting.

@valerius-2,

Graag nogmaals uw reactie.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 22, 2013 om 17:46
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Ja dit is gewoon mogelijk, stekkers er uittrekken heeft enkel en alleen zin als het aangesloten apparaat besmet is en dat dan logischerwijs het probleem veroorzaakt.

Meer info zou overigens zeer wenselijk zijn voor een beter antwoord.

jo
door joanetta - Jun 22, 2013 om 18:56
2 Antwoorden / 3 Vragen

Nou er is gebeld met een 0900 nummer waar misschien ooit een hack heeft plaatsgevonden in het verleden maar er is na 2011 niets meer over op internet te vinden dat er iets met dat nummer aan de hand is geweest je kunt hier onder ander codes voor spelletjes ophalen

gompy2
door gompy2 - Jun 22, 2013 om 20:18
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft waarschijnlijk te maken met je andere vraag, deze;
Klik-> Hier

Jij of je vriendin is aardig paniekerig aan het doen en dat is niet nodig.
Er is ooit met die telefoon naar een betaaldienst gebeld om wat voor reden ook.
Dat heeft je 3 keer €1,30 gekost zoals daar staat.
Waarom zou die telefoon gehackt zijn zoals je zegt?
Zijn er na 2011 nog rare dingen gebeurd dan?

jo
door joanetta - Jun 22, 2013 om 20:50
2 Antwoorden / 3 Vragen

Nou echt paniekerig ben ik niet hoor, maar er is vorige week naar dat nummer gebeld en daar we dit allemaal terugvonden op internet dachten wij misschien weet iemand misschien of daar nu nog wat van bekend is.

gompy2
door gompy2 - Jun 22, 2013 om 21:07
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Nou als men alle stekkers van een telefoon er uit wil trekken omdat men denkt dat er gescript of gehackt is geworden omdat met ooit naar een betaaldienst voor spelcodes heeft gebeld , is dat toch aardig paniekerig, maar goed dat maakt niet uit, ik weet haast wel zeker dat je vriendin rustig kan slapen ;-)
Als je Googled op 0900-0400349 betaaldienst of 0900-0400349 codes zie je genoeg, dat heb ik als kliklink ook in je vorige bericht aangegeven.

Suc6 in ieder geval.