Ziggo abonnement -probleem
In augustus maak ik gebruik om 2 maanden gratis eredivisie-live bij Ziggo af te nemen.In oktober 2011 laat ik Ziggo telefonisch weten geen eredivisie-live meer te willen ontvangen en dat ik mijn tv abonnement wil veranderen in Ziggo plus + telefoon van Ziggo ipv Ziggo extra.
Het tv aanbod wordt per 1 nov.2011 aangepast, wat betekent: Geen eredivisie-live en een aantal tvzenders minder.Dus v.a. november geen eredivisie-live meer tot nu toe.
Bij controle van mijn rekening wordt echter nog steeds eredivisie-live mij in rekening gebracht!
Ik heb hier Ziggo over gemaild en gebeld. En wat zeggen zij?
Volgens Ziggo heb ik geanuleerd om eredivisie-live niet meer toe ontvangen en zal per half februari2012 worden afgesloten voor eredivisie-live. Ongelooflijk, omdat ik dit programma sinds november 2011 niet meer ontvang!!
Graag jullie hulp of advies.
[quote=jokuip schreef op donderdag 26 jan 2012, 11:59]?
Volgens Ziggo heb ik geanuleerd om eredivisie-live niet meer toe ontvangen en zal per half februari2012 worden afgesloten voor eredivisie-live. Ongelooflijk, omdat ik dit programma sinds november 2011 niet meer ontvang!!
Graag jullie hulp of advies.
Als je iets niet meer wilt ontvangen dan kan dat, niet gezegd dat je dan niet meer hoeft te betalen..............
als er opzegtermijn aan abo hangt dan betaal je gedurende die periode gewoon of je er nu naar kijkt of niet.
Hierbij blijk dat je een opzegging niet per telefoon moet doen, het beste kan je het als u geen internet heeft het scriftelijk liefst aangetekent kan doen. Via het net kan je het ook op u gegevens veranderen.
Een vraag om bevestiging hierbij kan ooit geen kwaad.Meestal krijg je bericht dat het abonnement is veranderd.
Hallo Stacey:Bedankt voor je snelle reactie. Echter, Ziggo heeft mij miv nov.2011 afgesloten voor eredivisie-live, maar dit wordt mij tot nu toe nog steeds in rekening gebracht! Ziggo zegt/mailt mij nu dat dit programma per half februari 2012 voor mij wordt afgesloten.
[quote=jokuip schreef op donderdag 26 jan 2012, 12:25]Hallo Stacey:Bedankt voor je snelle reactie. Echter, Ziggo heeft mij miv nov.2011 afgesloten voor eredivisie-live, maar dit wordt mij tot nu toe nog steeds in rekening gebracht! Ziggo zegt/mailt mij nu dat dit programma per half februari 2012 voor mij wordt afgesloten.
Is dit afsluiten destijds schriftelijk of via email bevestigd?
Zo niet, dan wordt het lastig aantonen dat al per november vorig jaar is afgesloten als Ziggo dit ontkent.
U kunt schriftelijk aangetekend bezwaar maken tegen de fouten die Ziggo gemaakt heeft in de administratie.
Maar begin met bezwaar maken via klachtenformulier site. Dat is gratis. Komt u er dan op korte termijn niet uit, dan kunt u overwegen schriftelijk aangetekend te klagen.
Naar de geschillencommissie heeft m.i. geen zin als u geen bewijs heeft in de vorm van een email of brief dat in november is afgesloten.
[quote=jokuip schreef op donderdag 26 jan 2012, 12:25]Hallo Stacey:Bedankt voor je snelle reactie. Echter, Ziggo heeft mij miv nov.2011 afgesloten voor eredivisie-live, maar dit wordt mij tot nu toe nog steeds in rekening gebracht! Ziggo zegt/mailt mij nu dat dit programma per half februari 2012 voor mij wordt afgesloten.
Ja dat kan, zoals ze zeggen heb jij het geannuleerd.......dat kan, maar veelal niet kostenloos binnen een lopend contract of zonder opzegtermijn.
Had je het per datum dat het mogelijk was opgezegd dan had je het tot die datum gewoon ook geleverd gekregen tenzij je aangeeft daar geen behoefte (meer) aan te hebben dan kunnen ze het (eventueel) stoppen.
Verwacht dat dat hier gebeurd is.
ik heb voor ziggo gewerkt. U heeft inderdaad een maand opzegtermijn en als u een product opzegt mag u het product 3 maanden niet meer afnemen. Dit om te voorkomen dat mensen telkens aan een actie gaan meedoen. Maar het klopt niet dat u tot half februari moet blijven betalen. als u op de 29 januari opzegt stopt dit op 29 februari, dus altijd maand opzegtermijn. Ziggo werkt niet met contracten. Advies is naar de goede lijn bellen. Ziggo heeft een uitgebreid keuze menu en veel verschillende afdelingen. Veel mensen bellen naar de verkeerde afdeling en krijgen daardoor ook verschillende dingen te horen. U moet echt naar de klantenservice. Eerste keuze menu --> wijzigingen en mutaties en dan spreekt het voor zich. Succes ermee!
@ jeppa dank voor je verhaal. 1 maand opzegtermijn is de standaard. Echter dat lukt alleen als je de juiste lijn belt????!!! Eigenlijk zegt dit al genoeg. Nog erger is dat je betaald moet bellen voor deze onbekwaamheid aan de andere kant van de lijn. En waag het niet een incasso terug te boeken omdat je gelijk hebt. Dan mag de uitbestede lijn niet meer helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Misleiding bij de lidl?
Ik wilde vandaag half om half gehakt halen bij de lokale lidl omdat die volgens de reclame folder en de app in de aanbieding is, kom ik bij het schap en zie het oranje stickertje hangen voor de aanbieding. Echter kijk ik nog eens goed naar de pakken die er liggen en dan blijkt het niet de aanbiedingspakken te zijn maar mager rundergehakt met ook nog eens een ander gewicht waarvoor je gewoon de v ... Lees meer
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer