Ziggo verhuist niet
Is het acceptabel dat Ziggo, na meer dan een maand tevoren op de hoogte te zijn gesteld van mijn verhuizing, op de datum zelf (23 juni) verzuimt de overschakeling te effectueren en dan doodleuk te kennen geeft dat ze de daadwerkelijk verhuizing niet vóór 6 juli zullen uitvoeren. Ze waren wél zo vriendelijk de twee tv-loze weken niet in rekening te brengen. Zelf vind ik het schandalig.
Hallo autokeeg,
Dat is dan hartstikke vervelend voor je (geweest).
Helaas, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Neem aan dat ze excuus hebben aangeboden.
In ieder geval hebben ze die twee weken dus terecht niet in rekening gebracht.
Nog even en je kunt weer kijken ....
Met vr.gr.
Waar gewerkt wordt, worden natuurlijk fouten gemaakt. Op zichzelf is dat ook niet zou eeg. Maar wat mij irriteert is de botte weigering om er iets aan te doen. Gewoon een spoed-monteur even langs sturen, dat weigerden ze botweg. TT al gemist, morgen Silverstone...
Volgens een techneut bij Ziggo (die het trouwens niet kon veranderen) is er wel digitaal verhuisd, maar geen analoog signaal. En zowel m'n tv rechtstreeks als de tv via de Mediabox melden dat er geen signaal is. Hetgeen dus door Ziggo zelf plompverloren wordt bevestigd.
Oké, nieuwbouw of heet het huis heel lang leeg gestaan? Want dat verklaart het denk ik wel, normaal staat het signaal er nog op en is het (denk ik) alleen maar een administratieve handeling, nu moet de boel daadwerkelijk weer fysiek aangesloten worden.
Beste autokeeg,
natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.
[quote=hopetobehelping schreef op vrijdag 3 jul 2015, 19:49]Beste autokeeg,
natuurlijk is het niet acceptabel wat Ziggo doet.
Natuurlijk worden er overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt maar normaliter probeert men dan fouten zo snel mogelijk te herstellen. Dat had Ziggo beter kunnen doen.
U kunt er nu verder weinig meer mee denk ik.
Zou als ik u was Ziggo nog even op de huid zitten en vragen hoe ze u gaan vergoeden dat u door hun schuld een paar weken zonder TV zit.
Los van de restitutie van uw kosten voor die 2 weken verwacht ik dat Ziggo uw ongemak nog wel financieel tegemoet wil komen.
Dat laatste kan je wel vergeten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer