ei
door eilinkyl Jun 17, 2011 om 16:29
Elektronica & tv

Ziggo wijzigingen

mijn vraag is als ziggo zenders gaat wijzigen wie komt dan mijn televisie en videorecorder opnieuw GRATIS instellen

823 10 Rapporteer

birdies
door birdies - Jun 17, 2011 om 19:55
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Zo moeilijk is dat toch niet? Pak de gebruiksaanwijzing er bij of vraag even hulp aan kinderen, buren, vrienden enz.

bouke1966
door bouke1966 - Jun 17, 2011 om 20:35
157 Antwoorden / 3 Vragen

Gratis instellen kan je zelf doen of door familie en kennissen. Een ander zal er een vergoeding voor willen hebben. Ziggo mag en kan haar zenderaanbod wijzigen.
Volgens mij verandert er niet zo veel. Meeste analoge zender behouden hun frequentie.
Zoals birdies al aangeeft pak de gebruiksaanwijzing van tv en video.

ei
door eilinkyl - Jun 17, 2011 om 21:35
9 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=bouke1966 schreef op vrijdag 17 jun 2011, 20:35]Gratis instellen kan je zelf doen of door familie en kennissen. Een ander zal er een vergoeding voor willen hebben. Ziggo mag en kan haar zenderaanbod wijzigen.
Volgens mij verandert er niet zo veel. Meeste analoge zender behouden hun frequentie.
Zoals birdies al aangeeft pak de gebruiksaanwijzing van tv en video.

hebben jullie zelf de gebruiksaanwijzing van een heel oude tv en videorecorder nog bewaard?

stacey
door stacey - Jun 17, 2011 om 21:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=eilinkyl schreef op vrijdag 17 jun 2011, 21:35]hebben jullie zelf de gebruiksaanwijzing van een heel oude tv en videorecorder nog bewaard?

Ik wel ;-) Heb ik een speciale doos voor,
maar veel gebruiksaanwijzigingen zijn tegenwoordig ook zo terug te vinden/lezen op internet

bouke1966
door bouke1966 - Jun 17, 2011 om 21:57
157 Antwoorden / 3 Vragen

ik bewaar ze inderdaad. Ze zijn ook te vinden op internet, even zoeken, google doet wonderen.

ei
door eilinkyl - Jun 18, 2011 om 01:33
9 Antwoorden / 8 Vragen

antwoord aan birdies
aristona tv 63cm bouwjaar 2000

birdies
door birdies - Jun 18, 2011 om 01:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=eilinkyl schreef op vrijdag 17 jun 2011, 21:35]hebben jullie zelf de gebruiksaanwijzing van een heel oude tv en videorecorder nog bewaard?

Ja, gebruiksaanwijzingen bewaar ik net zo lang totdat het apparaat de deur uit gaat. Bovendien zijn gebruiksaanwijzingen ook op het web te vinden, zoals al gezegd. Als je schrijft om welke t.v. en recorder het gaat, kan ik wel even zoeken voor je.

börgemeister
door börgemeister - Jun 18, 2011 om 01:53
506 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=eilinkyl schreef op zaterdag 18 jun 2011, 01:33]antwoord aan birdies
aristona tv 63cm bouwjaar 2000

Word het niet eens tijd om een nieuwe televisie aan te schaffen? De technologie is in die 11 (elf) jaren drastisch geïnnoveerd.

Mijn supervhsvideorecorder (2000) en harddiscrecorder (2004) gaan binnenkort op rust, ze hebben hun werk gedaan, de technologie is geïnnoveerd en analoog verdwijnt toch over een jaar, om plaats te maken voor digitale techniek.

Zelf opnieuw instellen van het (de) kanaal (kanalen) moet toch geen probleem zijn.

nb
door nbw - Jun 18, 2011 om 02:32
521 Antwoorden / 24 Vragen

Wat Ziggo doet is arbitrair en enkel bedoeld consumenten over te halen meer Ziggo af te nemen en vooral digitaal. Analoog populaire zenders Als BBC2 en NDR kunnen ze weghalen uit hun analoge aanbod. Ze zijn verplicht analoog nederlandse zenders blijven uit te zenden. Heb ook een brief ontvangen van Ziggo met aangekondigde zenderwijzigingen. Heb smakelijk gelachen dat Ziggo analoge kanalen moeten sneuvelen ruimte te maken voor meer digitale aanbod. Het is alsof je tegen de bakker zegt minder soorten brood aan te bieden omdat de slager meer soorten vlees kan verkopen.En als consument heb je eigenlijk niets te kiezen en geen invloed. Concurrentie en marktwerking doen hetzelfde en zijn soms nog erger dan de kwaal.

Kunnen we dan niets doen deze gekte te stoppen? Tuurlijk maar dan moeten we 1001 Ziggo abonnementen met 1001 belangen op 1 lijn krijgen.1 maand lang niet meer bellen/niet meer internetten/niet meer tv kijken. En Ziggo weet dat zoiets niet gebeurd.

bussy02
door bussy02 - Jun 27, 2011 om 12:44
145 Antwoorden / 37 Vragen

Er is toch wel een goede kennis/familielid/buur etc. die dit voor u kan doen.