pi
door pierre99 Sep 3, 2010 om 17:35
Garantie & verzekeringen

ASR verzekering verveelvuldigd in 2010 zijn verzekeringskosten op zijn woekerpolissen

Ik betaalde ik ieder jaar ca 150 euro verzekeringskosten, eerst aan Stad Rotterdam toen aan fortis ASR en nu aan ASR verzekeringen. Veel te veel natuurlijk maar daarvoor zijn ze (ASR) nu aan het berekenen hoeveel compensatie ik za krijgen. Nu 3-9-2010 krijg ik na veel vragen en excuus brieven van ASR eindelijk mijn overzicht over het jaar 2008.

En wat denk je, ik moet nu ineens 8x zoveel verzekeringskosten gaan betalen. ruim 1100 euro ipv de 160 euro het jaar daarvoor (2007) en het jaar daarvoor (2006)!?!

En als je weet dat ASR nu nog steeds aan het berekenen is hoeveel compensatie ik zal krijgen voor deze woekerpoliskosten die ik hun ieder jaar betaal (die 160 euro/jaar was al te veel) krijg ik nu deze rekening gepresenteerd!

Ik begrijp hier helemaal niet meer van, zijn we dan als consument helemaal vogelvrij verklaard? Wat houden al die onderzoeken en rechtzaken naar deze woekerpolissen nu in als de heren van ASR deze verzekeringskosten zonder schaamte verveelvoudigen! Sparen voor je oude dag, als deze verzekeringskosten van 1100 euro/jaar door ASR nog 10 jaar worden berekend heb ik niets meer over van mijn zuur gespaarde centen!?!

Dit is schaamteloze diefstal van ASR!

664 2 Rapporteer

invalide
door invalide - Sep 3, 2010 om 17:56
787 Antwoorden / 5 Vragen

De normale Spaar Hypotheken van 1987 waren ook al zo, na eerste jaar erg voordelig stegen de jaarlijkse kosten van beheer van f9,95 tot f19,95 3 jaren later!

Nu weet ik van mijn adviseur dat dit nog steeds bij hun normaal is, dus daarom leverde hij deze voordelige aanbieding bij afsluiten niet meer!
In het contract staat dat ze de gemaakte administratie kosten mogen aanpassen als de kosten stijgen, dus daar maken ze ook gebruik van helaas.

wo
door wongdjowoh - Mar 8, 2011 om 15:44
3 Antwoorden / 4 Vragen

We hebben twee ASR Waerdye (Woeker) polissen op ons hypotheek, aanbevolen door een adviseur van SBF Rotterdam. De des betreffende adviseur heeft z'n zakken gevuld en gevlogen. Bij wie kunnen we terecht? SBF makelaar verwijst ons naar een ander adviseur.