he
door henri61 Nov 1, 2012 om 06:56
Garantie & verzekeringen

Cardif

ik heb een aov bij cardif beroepsmatig afgesloten en als ik meer dan 35% was afgekeurd door uwv dan zou ik uitkering krijgen maar door ziekte van parkinson ben ik arbeidsongeschikt geraakt en door cbr mijn rijbewijs ongeldig verklaard en mijn beroep was vrachtwagenchauffeur en nu had ik een wachttijd van een jaar dat was dit jaar op 31-03-2012 om heb begin maart al claim ingediend en nu op 1 nov 2012 nog steeds geen uitbetaling geweest wie weet raad en kan mij helpen wat ik moet doen

1003 8 Rapporteer

jo
door jorisw - Nov 1, 2012 om 08:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je nu zowel met Cardif als met TWG een probleem?

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 1, 2012 om 10:33
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Hopelijk heb je rechtsbijstandsverzekering want bij premie innen is deze dure verzekeraar wel snel.
Alleen als er kosten dreigen en U deskundige hulp heeft betalen ze om extra kosten te voorkomen wel sneller.

U kost nu veel geld dus vertragen of niets betalen is voor hun de winst verhogen.
Ze willen alleen maar winst en U is niet belangrijk, alleen betalende klanten en niet die geld kosten.

Zo werken commerciële verzekeraars nu eenmaal helaas.
Zorg dat je dus een Rechtsbijstand bij andere groep of aanbieder hebt.

Vele zitten via de Achmea Groep toch bij dezelfde ondanks de vele namen!

vladja
door vladja - Nov 1, 2012 om 10:45
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op donderdag 1 nov 2012, 10:33]Hopelijk heb je rechtsbijstandsverzekering want bij premie innen is deze dure verzekeraar wel snel.
Alleen als er kosten dreigen en U deskundige hulp heeft betalen ze om extra kosten te voorkomen wel sneller.

U kost nu veel geld dus vertragen of niets betalen is voor hun de winst verhogen.
Ze willen alleen maar winst en U is niet belangrijk, alleen betalende klanten en niet die geld kosten.

Zo werken commerciële verzekeraars nu eenmaal helaas.
Zorg dat je dus een Rechtsbijstand bij andere groep of aanbieder hebt.

Vele zitten via de Achmea Groep toch bij dezelfde ondanks de vele namen!

Dit is jouw zoveelste brei van woorden/tirade tegen de verzekeringsmaatschappijen zonder een antwoord te geven op de vraag.

Vladja

he
door henri61 - Nov 1, 2012 om 12:49
7 Antwoorden / 2 Vragen

met deze brief ben ik heel blij zal hem uitwerken en opsturen mvg henri bedankt

vladja
door vladja - Nov 1, 2012 om 12:57
8293 Antwoorden / 27 Vragen

AANGETEKEND MET ONTVANGSTBEWIJS

Aan de Directie van Cardif
[adres, etc.]

[plaatsnaam], [datum]

Betreft: AOV-verzekering polisnummer [nummer] t.n.v. [naam polishouder]

Geachte dames en heren,

Begin maart 2012 heb ik bij u een claim ingediend wegens arbeidsongeschiktheid volgens de polisvoorwaarden vooruitlopend op het einde van de wachttijd van een jaar, die op 31 maart 2012 was.

Nu is het 1 november 2012, 7 maanden later, en heeft er nog geen uitkering plaatsgevonden en zit er ook geen schot in de zaak. Daarom dien ik nu een officiële klacht bij u in. Ik geef u 15 werkdagen de tijd om tot uitkering over te gaan. Na 7 maanden “onderzoek” uwerzijds moet het toch duidelijk zijn.

Mocht u binnen de 15 werkdagen niet inhoudelijk reageren c.q. tot uitkering (inclusief achterstallige termijnen, verhoogd met de wettelijke rente over minstens 5 maanden) overgaan, dan zal ik de klacht voorleggen aan het KIFID over de vertragingstactiek. Overigens is een briefje met de mededeling dat de klacht in behandeling is, GEEN inhoudelijke reactie.

Ik heb deze vertragingstactiek in de uitbetaling ook - via een vraag - op het openbare forum van VaraKassa aan de orde gesteld.

In afwachting van uw berichten,

hoogachtend,

[naam, adres etc.]

alle [xxx] vervangen, door wat gevraagd wordt en dan maar afwachten.

Vladja

he
door henri61 - Nov 24, 2012 om 10:06
7 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=henri61 schreef op donderdag 1 nov 2012, 06:56]ik heb een aov bij cardif beroepsmatig afgesloten en als ik meer dan 35% was afgekeurd door uwv dan zou ik uitkering krijgen maar door ziekte van parkinson ben ik arbeidsongeschikt geraakt en door cbr mijn rijbewijs ongeldig verklaard en mijn beroep was vrachtwagenchauffeur en nu had ik een wachttijd van een jaar dat was dit jaar op 31-03-2012 om heb begin maart al claim ingediend en nu op 1 nov 2012 nog steeds geen uitbetaling geweest wie weet raad en kan mij helpen wat ik moet doen

he
door henri61 - Nov 24, 2012 om 10:10
7 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=henri61 schreef op donderdag 1 nov 2012, 06:56]ik heb een aov bij cardif beroepsmatig afgesloten en als ik meer dan 35% was afgekeurd door uwv dan zou ik uitkering krijgen maar door ziekte van parkinson ben ik arbeidsongeschikt geraakt en door cbr mijn rijbewijs ongeldig verklaard en mijn beroep was vrachtwagenchauffeur en nu had ik een wachttijd van een jaar dat was dit jaar op 31-03-2012 om heb begin maart al claim ingediend en nu op 1 nov 2012 nog steeds geen uitbetaling geweest wie weet raad en kan mij helpen wat ik moet doen na enige aanlooptijd en vertraging heeft cardif met terugwerkende kracht en zoals beloofd vanaf 1 april 2012 de claim uitbetaald dus cardif staat voor wat ze beloven. mvg henri

vladja
door vladja - Nov 24, 2012 om 10:43
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Had je de brief nog verstuurd of is Cardiff spontaan tot uitbetaling overgegaan? Hebben ze nog enige rente vergoed?

Vladja