ro
door rond71 Dec 5, 2011 om 16:06
Garantie & verzekeringen

Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl

Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste:
1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg.
2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord.
3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was.

Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens.

16676 92 Rapporteer

m@rky
door m@rky - Dec 5, 2011 om 16:47
3 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte,

Graag vernemen wij van u uw klantgegevens zodat wij voor u het e.e.a. kunnen nakijken.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice verzekeruzelf.nl

m@rky
door m@rky - Dec 6, 2011 om 13:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt uw reactie sturen naar: klantenservice@verzekeruzelf.nl
Wij zijn u graag van dienst.

Met vriendelijke groet,
klantenservice verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Dec 6, 2011 om 23:04
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Stelling.
Alleen bedrijven die er een sport van maken om consumenten te belazeren hebben een damage-control dienst.
Dat is goedkoper.
Tegenover die ene die klaagt op een forum staan duizenden klanten die gedupeerd zijn of worden.
Eigenlijk zijn het criminelen met een bedrijf als dekmantel.

Zo ook verzekeruzelf!
Want hoe gaat dat?
De klant probeert al tijden tevergeefs contact op te nemen met het bedrijf via email/
Bedrijf reageert niet, totdat de klant gaat klagen op een forum.

Dan kan er opeens WEL alles, bang als ze zijn voor reputatie schade, want voor je het weet staat negatief bekend op Google.
Je kan mij niet wijsmaken dat verzekeruzelf niet eerder op de hoogte was van de problemen van TS.
Daar hebben ze dus niks aan gedaan, met financiele schade voor TS tot gevolg.

cooler
door cooler - Dec 7, 2011 om 10:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste van Leyden,

Door uw reactie voel ik mij als oprichter en directeur van Verzekeruzelf.nl persoonlijk aangesproken. Helemaal omdat dit beeld totaal niet overeenkomt met de onderzoeken die wij zelf doen maar die bijvoorbeeld ook Independer doet onder onze klanten. Hier worden wij gemiddeld beoordeeld met een 8 voor onze dienstverlening. Ik vind het jammer dat we op de grote hoop worden gegooid. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout. Wij worden in dat geval graag in de gelegenheid gesteld om die fout te herstellen en dat is ook precies de reden dat wij reageren op deze berichten op internet. Als directeur van Verzekeruzelf.nl nodig ik u persoonlijk uit om een kijkje te komen nemen bij ons bedrijf. Zo kunt u zelf ervaren op welke manier wij klantgericht werken. U kunt met eigen ogen zien dat hier geen criminelen werkzaam zijn en waarom wij niet in het door u geschetste rijtje thuis horen. U kunt mij persoonlijk bereiken via f.cooler@verzekeruzelf.nl.

Met hartelijke groet,

Frank Cooler

mastag
door mastag - Dec 7, 2011 om 11:19
955 Antwoorden / 19 Vragen

Beste van Leyden,

Ik heb sinds een ruim jaar twee auto's verzekerd bij verzekeruzelf. 1 hele nieuwe en 1 van drie jaar oud. Met de drie jaar oude reed ik op de 2e dag dat ik hem had schade. Dit heb ik per mail gemeld en binnen een paar dagen was mijn auto voorzien van en nieuwe deur en was alle schade netjes verholpen. Ook had ik een leenauto. Daarnaast heb ik nu in dit jaar al 2 maal een voorruit met verwarming moeten laten vervangen, eigen risico slechts 67,50 . Kortom ik ben heel tevreden.
Oh ja twee auto's all risc verzekerd samen nieuwaarde 60.000 euro en betaal slechts 78 euro per maand, daar kan geen ander tegenop.

Mastag
Die niet hier werkt maar wel heel tevreden is.

kl
door kleintjuhh87 - Jul 18, 2012 om 09:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen.

Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie..

Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel  is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!

emcede
door emcede - Jul 19, 2012 om 00:39
960 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54]Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!
Duh! Daar kies je toch zeker zelf voor!! Citaat website verzekeruzelf.nl: [quote=]Verzekeruzelf.nl maakt bewust geen gebruik van een callcenter of telefoonnummer. Dit doen wij om keuzemenu's en lange wachttijden te voorkomen. Het basisidee achter Verzekeruzelf.nl is dat u zelf de regie voert over uw eigen verzekeringen. Onze missie? Mensen helpen zelfverzekerd te worden! Alle communicatie loopt via e-mail of de site. Dat scheelt flink in de kosten. Verzekeruzelf.nl kan daardoor een lagere premie bieden met een betere dekking.

Als je dat niet wilt moet je naar een tussenpersoon gaan die je het verschil kan uitleggen tussen de extra uitgebreide dekking die jij hebt en de 'alle onheilen-dekking' waar je wellicht behoefte aan hebt!

valerius-2
door valerius-2 - Jul 19, 2012 om 17:40
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54]Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen.

Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie..

Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel  is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!

Is inu vezekering opgenomen schade door eigen schuld, zo ja dan zullen ze moeten betalen.

ti
door timfelix - Jul 19, 2012 om 21:15
270 Antwoorden / 13 Vragen

Ik vind het toch jammer dat een bedrijf hierdoor een slechte naam krijgt.

De startpost is incompleet qua informatie over wat er allemaal gebeurd is en waarom er niet vergoed is en de post van kleintjuhh87 slaat nergens op. Natuurlijk kan je niet opeens allerlei dingen gaan claimen waarvan je geen bewijs hebt dat je ze ooit gehad hebt. Ik wil in principe ook wel mijn gestolen Rolex van 5 ton opgeven als gestolen, ik kan alleen niet bewijzen dat ik er ooit één gehad heb.

Ik wil ook wel een baksteen in mijn bad gooien en daarmee een nieuw bad claimen. Als je bij een ander wat beschadigt kun je dat verhalen op je WAP-verzekering, maar natuurlijk kan je daarop niet je eigen schade verhalen. Lijkt me logisch bij een aansprakelijkheidsverzekering. Probeer eerst eens te lezen wat je precies afsluit en klaag pas als er écht iets fout is gegaan door de schuld van het bedrijf.

Ik wil de heer Cooler mijn complimenten maken voor de reactie op de startpost. Zo zou elk bedrijf moeten reageren.

ja
door jackpot - Jan 7, 2013 om 12:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rond71 schreef op maandag 5 dec 2011, 16:06]Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste:
1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg.
2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord.
3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was.

Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens.

@ punt 2, bij mij precies hetzelfde, eerst kunnen ze het niet vinden in het systeem, daarna kan ik een formulier overleggen met mijn schadevrije jaren, dan kunnen ze het ineens wel vinden, stuur je een email hoor je niets, mag je bijdokken en dat geld schrijven ze zomaar af van je rekening.

Gewoon waardeloos, gratis advies :

MIJDEN DEZE CLUB !

cooler
door cooler - Jan 7, 2013 om 14:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn naam is Frank Cooler. Ik ben oprichter en directeur bij Verzekeruzelf.nl.
Natuurlijk gaat er ook bij ons wel eens iets fout. Wij worden in dat geval graag in de gelegenheid gesteld om die fout te herstellen en dat is ook precies de reden dat wij reageren op deze berichten op internet. Als u een klacht heeft dan kunt u mij persoonlijk mailen en dan graag met uw klant gegevens. Met anonieme reacties kunnen wij weinig doen. Mijn e-mailadres is: f.cooler@verzekeruzelf.nl

dw
door dwarsligger - Jan 7, 2013 om 17:49
1 Antwoorden / 0 Vragen

Er geldt ook een ondergrens qua leeftijd. Waar die precies ligt, is mij niet duidelijk, maar mijn zoon van 21 jaar kan in ieder geval niet bij deze verzekeraar terecht.

Hij krijgt de melding dat hij, gezien zijn leeftijd, niet in aanmerking kan komen voor een verzekering bij verzekeruzelf.nl. Dit is nergens terug te vinden bij het aanmelden; dat komt pas tevoorschijn als het formulier is ingevuld.

Eerst dacht hij nog dat hij ipv 1991 per ongeluk 1891 had ingevuld, maar dat is niet het geval....:)

door 94zkpl - Jan 9, 2013 om 21:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

@punt 2 nogmaals. Ik heb EXAKT dezelfde ervaringen ook op EXAkT dezelfde datum!. Verzekering afgesloten paar maanden geleden, opeens geldt de no claim niet meer, wordt de premie meteen verhoogd en ook direkt van je rekening afgeschreven.

Ik had zelf binnen 1 minuut een bewijsstuk van mijn vorige verzekeraar dat ik inmiddels 20 schadevrije heb opgebouwd. Direkt doorgestuurd met leesbevestiging,naar vezekerjezelf, zelfs die is nooit beantwoord

Telefonisch contact is alhelemalonmogelijk, er is enkel een postbus. Natuurlijk heb ik de verzekering per direkt beeindigd ,de nieuwe termijn meteen terug laten boeken en meteen elders een verzekering afgesloten.

Verzkerjezelf? ik NOOIT meer

Jackpot, tip voor jou,.De verzekering kun je direkt beeindigen aangzien verzekerjezelf eenzijdig de polisvoorwaarden verandert. Direkt opzeggen dus, niet betalen en elders afsluiten

En , oh ja cooler, check mijn avator , anoniem ben ik dus niet voor jou. .

br
door briancs - Jul 10, 2013 om 09:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hier exact hetzelfde verhaal, ik maak een berekening op hun site, kom ik voor mijn auto op € 22,- (ongeveer) dus afsluiten, Motor er ook meteen naartoe, vervolgens mails over schadevrije jaren dat ze die niet op kunnen vragen....... zelf maar gedaan dus, op de mail gezet dus dan ga j er vanuit dat het goed moet komen.......... NIET dus, verzekering kost nu € 46,- omdat de no-claim die ik op mijn motorfiets heb niet kan gebruiken op mijn autoverzekering.
Mail naar verzekeruzelf. Nou moet ik (als klant) gaan bewijzen dat ik op die € 22,- euro uit kom dmv print-screen.
Enige oplossing: inloggen op verzeruzelf.nl> naar je verzekering gaan> op beëindig klikken....
Ga nu naar een verzekering waar ik notabene € 19,- (incl belasting) betaal.
www.verzeruzelf.nl ? Voor mij niet weer.

jb
door jboer1305 - Jan 8, 2014 om 20:44
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een slechte ervaring met verzeker uzelf.
Ik heb al mijn verzekeringen onder gebracht bij verzeker u zelf .
Ik heb waterschade aan de houten vloer gehad in mijn woning zowel aan de voorzijde als aan de achterzijden.
De voorzijden door een lekkende verwarming en is onder de vloer gedruppeld langs de verwarmingsbuis. Aan de achterzijde door een lekkende koppeling welke door een aannemer is vervangen.
Er was een schade expert geweest na 2 weken na melding. en daarna hoorde ik niks meer daarna uiteindelijk telefonisch contact gehad en kreeg de melding dat ik zelf achter me schade rapport aan moest van de ingehuurde dienst door verzeker uzelf.
Die gebeld maar rapport was na 3 weken nog niet klaar. Toen werd spontaan me dossier gesloten
(Er waren per ongeluk door verzeker u zelf 2 schade dossiers geopend) toen ik belde werd er zeer geïrriteerd gereageerd en werd dossier weer geopend. Na 1 week weer gebeld en toen moest ik weer opnieuw me verhaal vertellen en werd weer gezegd mevrouw ik snap u niet !!!!
Zelf maar weer de ingehuurde schade expert gebeld en deze had overlegd met verzeker u zelf om nl nog iemand nog een keer te laten kijken...hierop blijkt verzeker uzelf gemeld te hebben doe maar niet..
Toen werd ik gebeld door verzeker u zelf met de melding dat ik over een paar dagen iets zou horen,maar dat de planken niet bewogen hebben zoals ze hadden moeten bewegen bij waterschade.... ???????
Ik heb zelfs foto s laten toevoegen met duidelijk een waterplek in een vloer van de uitbouw.
Nu moet ik bewijzen dat het water onder de vloer is gekomen terwijl ik daar een foto van heb opgestuurd en nog is het niet voldoende..
Alsof ik over de planken heen geplast zou hebben... Voel me dan ook genaaid en was niet eens lekker.
Vandaag ga ik dan maar op zoek naar contra expert want dit is te schandalig voor woorden...
Met vriendelijke groet
Jacqueline

van leyden
door van leyden - Jan 8, 2014 om 21:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ze vervuilen ook zelf de recensies!
Bijna allemaal zeer positieve reacties, geloof er geen sikkepit van, tientallen reacties op 1 dag, allemaal halleluja verhalen, zelfs van diegenen die nog nooit geclaimd hebben. Dat voor zo n klein kudt verzekeringsbedrijfje. Volkomen ongeloofwaardig, de meesten consumenten klimmen pas in de pen bij problemen.

Boeven zijn het, blijf er van weg mensen, dit zaakje stinkt.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jan 9, 2014 om 09:39
23 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen Jacqueline,

U geeft aan dat de schade is veroorzaakt door een lekkende verwarming. De schade expert die bij u langs is geweest, heeft dit niet kunnen bevestigen. Op dit moment is dus nog niet bekend waardoor de schade wel is veroorzaakt. Daardoor kunnen wij de schade nog niet vergoeden. Gisteren is afgesproken dat wij, op onze kosten, een tweede expert naar uw schade laten kijken om uit te zoeken of deze onder de dekking valt.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jan 9, 2014 om 09:46
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste van Leyden,

Wij hebben u al een keer uitgenodigd om bij ons te komen kijken. Daar heeft u toen niet op gereageerd. Bij deze nodigen we u graag nog een keer uit om een kijkje te nemen in ons bedrijf. Dan kunt u met eigen ogen zien dat hier geen boeven werken.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Jan 9, 2014 om 11:57
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Wahaha, lachen met jullie, alsof je kan zien wie een boef is.
Feit is dat jullie trollen en zelf de recensies schrijven, die natuurlijk allemaal heel positief zijn.
Daarom beveel ik verzekeruzelf NIET aan, een bedrijf wat trolt is op geen enkele manier te vertrouwen.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jan 9, 2014 om 15:53
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste van Leyden,

Wij vragen onze klanten ons maandelijks te beoordelen. Deze beoordelingen worden op een eerlijke manier via Kiyoh verzameld. Kiyoh doet er zoveel mogelijk aan om de betrouwbaarheid van beoordelingen te garanderen en misbruik te voorkomen. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om negatieve beoordelingen te verwijderen. Op de website van Kiyoh wordt uitgelegd wat zij er nog meer aan doen om valse beoordelingen zoveel mogelijk te voorkomen. Deze informatie vindt u hier: https://www.kiyoh.nl/over-kiyoh.html.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Jan 9, 2014 om 16:32
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Ja ja neem je moeder in de maling, de zogenaamde positieve recensies staan vaak lijnrecht tegenover de klagers. Die ik dus wel geloof.
Verzekeruzelf werkt met trollen, daar blijf ik bij.
Dacht je dat ik achtelijk was ofzo, haal ze er zo uit.
Hoe? Dat is het geheim van de smid, verklap niks, doe ook niet geheimzinnig, maar ga jullie niet wijzer maken.

Wat een ander doet, moet hij zelf weten, maar ik zal nooit klant worden van zo n bedrijf.

BTW besteed liever je aandacht aan je teleurgestelde klanten dan aan mij.
Dan gaan ze misschien ook gelijk mooie recensies typen, zodra de polis is afgesloten....

Toedeledoki.

tijger1
door tijger1 - Jan 16, 2014 om 16:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u uw verhaal nog eens neerzetten met punten, komma's, hoofdletters en alinea's?

Dit is zo'n brij van woorden achter elkaar. Daar is niet door te komen.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jan 17, 2014 om 11:11
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Hamden,

We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door bryan hamden - Jan 17, 2014 om 11:55
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11]Beste meneer Hamden,

We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door bryan hamden - Jan 17, 2014 om 12:00
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11]Beste meneer Hamden,

We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

ik heb jullie wel degelijk wel de politie rapport verstuurd op 15 januari 2014 12:54 ik ben hier ook gewoon moe van en zoals ik hier lees heeft u al genoeg mensen genaaid en zal je dat waarschijnlijk ook gewoon met mij willen doen

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jan 17, 2014 om 14:09
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Hamden,

U heeft gelijk. We hebben het politierapport ontvangen. Volgende week komt de schade expert bij u langs. De expert stuurt ons dan het rapport van uw schade. Op basis daarvan behandelen we uw schade verder.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door bryan hamden - Jan 17, 2014 om 15:01
9 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag allemaal

Ik ben in wanhoop ook maar dingen gaan opzoeken .al weken bezig met verzeker u zelf
ik ben als de dood dat ze mij ook nu niet gaan vergoeden aangezien het hun ook geen ene moer interesseer .
er is tussen oud op nieuw en 2 dagen erna bij mij ingebroken ze hebben de helft van me inboedel meegenomen het
ergste wat ze hebben meegenomen van alles is me reserve sleutels van alles inclusief me motor reserve sleutels
toen ik constateerde dat er bij was ingebroken heb ik gelijk de politie gebeld en de buren gevraagd als ze iets hebben gezien en dan kom ik tot me grootste ergernis ik moest me verzekering op de hoogte stellen op dat moment zit je vol adrenaline en als je dan tot de conclusie kom dat je ze helemaal niet kan bellen om te vragen wat je eigenlijk moet doen in het geval dat er wat gebeurd .dus zoeken in me polis ben ik maar in wanhoop nationale nederlanden gaan bellen omdat zij daar een volmacht hebben lopen zij waren wel vriendelijk en hebben in ieder geval me voordeur sloten vervangen .heb de schade formulier op de site ingevuld en kreeg daarna een nummer waarmee ik contact kon opnemen 3 dagen later belde ik weer om te vragen hoe ze het wilde afhandelen aangezien ik bijna alles kwijt ben behalve me upc box en me televisie op me slaapkamer en me motor en auto bankstel salon tafel oho ja en me bed :p en ze zei ja is vervelend neem maar contact op met een bedrijf die de schade gaat opnemen wij geven u het nummer om een afspraak te maken ??????? maar ja dacht kan ook iets positief zijn dan duurt het misschien geen week voordat zij contact met mij opnemen dus ik belde zelf en tot mij verbazing kon er pas iemand komen na 3 en een halve week bedrijf had het veel te druk kan gebeuren maar ik kon en wilde daar niet op wachten dus belde terug naar verzeker u zelf (Intrasurance)en legde het probleem uit dat ik met kinderen ook zit en die willen gewoon met hun nintendo spelen of op hun telekids tablet of tv willen kunnen kijken wat ze nu niet kunnen vervolgens vertelde ze me dit [edit redactie - naam verwijderd] ja vind het vervelend maar ja er is nu eenmaal veel storm schade en die mensen gaan voor omdat hun schade door de storm alleen maar kan oplopen en bij jou al alles weg is dus ja ! nou nu weet ik wat er bedoeld word met dat me bek openvalt van verbazing .vervolgens dacht ik ok laat me beleeft blijven en vragen kan er niet een andere expertise bureau worden ingeschakeld ? en ze zei nee je moet gewoon wachten meer kan ik niet voor je doen .vervolgens moest ik een week later me motor ophalen en weer naar huis brengen toen ik de motor in de bus had geladen gingen gelijk alle belletjes rinkelen bij mij en dacht een ding shit !!! ze hebben me motor sloten sleutels van het contact de reserve sleutel en me sloten dus ja hoor weer bellen vervolgens kreeg ik een jonge man aan de telefoon die het in mijn ogen niet eens wist waar hij het over had .hij zij mij ja ja het klopt nou meneer dan stel ik u voor om effe nieuwe sloten te halen want zonder goed gekeurd art4 slot is je motor niet gedekt mocht er iets gebeuren is het nalatigheid en dat word niet verzekerd .waarop ik antwoordde misschien begrijp je me niet of verkeerd me motor sleutels zijn weg heel me huis is bijna leeg gehaald inclusief geld ik heb 50 euro nog om heel de maand mee te doen en 2 kinderen die moeten eten hoe the f.... moet ik dan nieuwe sloten gaan kopen .plus motor sloten zijn niet goedkoop volgens mij iets van 500 euro dacht ik toen zei hij me dood leuk nou ja dan is hij gewoon niet verzekerd .nou gods zij dank bestaan er nog ouders dus ik vroeg me moeder als ik geld van haar kon lenen en legde haar de situatie uit en zij dit kunnen ze niet maken ik zei maar ja voorlopig trek ik aan het kortte eind en zo doende belde ik hier in de buurt een motor zaak en vroeg wat een slot zou moeten kosten legde de man uit wat er was gebeurd hij zij ho ho zo makkelijk gaat het niet nieuwe sloten kosten 3duizend zoveel plus loonkosten nou dacht val van me stoel.dus ik belde de verzekering weer en legde opnieuw het probleem uit en hij zij nou dan gaan we het op je motor verzekering verhalen op dat moment had ik zo iets het interesseert me niet waar je het op verhaald ik wil gewoon dat me sloten worden vervangen kreeg een melding. dus belde terug wat de status nu is vervolgens moest ced in capelle langskomen om de schade op te nemen ? de diefstal schade van me motor nou ik met ced bellen om hun ervan te overtuigen dat me motor niet is gestolen .en zei vroegen me weer om contact op te nemen met verzeker u zelf vervolgens kreeg ik weer een sjagerijnige [edit redactie - naam verwijderd] was zoals andere vorige gesprekken weer blij om me stem te horen aan de telefoon en zij nee ik heb niet gezegd dat je motor gestolen was is een misverstand wij nemen weer contact met hun op .vervolgens kreeg ik volgende dag een brief met dat ik me sloten en sleutel en bonnen van me motor en kentekenbewijs moest opsturen naar ced capelle .dus ik neem contact weer met hun op en vervolgens zeggen ze mij nee je zou gisteren nog terug bellen en Ik kom zei toen zij gingen je terug bellen (is dus niet gebeurd)en legde uit dat me motor niet gestolen is en dat er in me woning is ingebroken en dat ik het zonde van hun en mij tijd vind dat ze langskomen om te kijken naar een gestolen motor in me woonkamer die er gewoon staat .en ik zei dat ze had gezegd dat zij had gezegd dat zij dat helemaal niet zo had gestuurd en die zij heel overtuigend ik heb het hier zwart op wit en pakte het formulier en zei me precies wat er op stond en ze zei ook dat ze de zaak zouden sluiten .en dat ik de brief als niet verzonden moest beschouwden .vervolgens nam ik weer contact op en kreeg vervolgens weer de jonge man aan de telefoon.en die effe iemand erbij zou halen en overleggen hoe of wat en belde deltaloyd ik dacht eindelijk ze gaan wat voor me betekenen .en toen kreeg ik op 14 januari deze mail Geachte mevrouw/heer Hamden,

Zoals telefonisch besproken heb ik deze zaak besproken met Delta Lloyd. Er wordt maximaal € 500,00 betaald voor het vervangen van het contactslot. Graag ontvangen wij de politie aangifte. U kunt de politie aangifte mailen, of naar onderstaand adres sturen.

Met deze e-mail informeerde ik u over de behandeling van de schade. Bent u benieuwd naar de stand van zaken? Raadpleeg geregeld uw digitale dossier op onze site. Als u nog vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar schadebehandeling@intrasurance.nl, onder vermelding van ons kenmerk. U kunt ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer (073) 615 45 46.

Met vriendelijke groet
Intrasurance BV

nou me bloed begon te koken en belde weer terug en kreeg me grote vriendin weer aan de telefoon en zei dit is totaal onacceptabel als zei iemand weet die dat dat voor het bedrag gaat maken dan mag zij mij dat adress sturen ik was zo woest ik zei ik mag misschien niet al te hoog opgeleid zijn maar als me sleutels uit me woning worden gestolen valt het onder me inboedel en niet op me motor verzekering kunt u mij misschien het nummer van delta loyd geven nee dat heeft verder geen zin wij zijn ge volmacht en wij bepalen zelf wat we uitkeren dit is maximaal wat we uit keren en tja voor de rest kwam het op neer succes verder dus vroeg haar kan je em de polisvoorwaarde toe sturen aangezien mijn rechtsbijstand verzekering dat vraagt nou heel gedoe moest ze zelf maar downloaden en was te veel moeite maar uiteindelijk had ik na een half uur de polis van me motor verzekering inboedel en me opstal verzekering gehad .ooh er was ook zogenaamd nog iemand langgeweest van nationale nederlanden ???? en die belde me ik kom over een half uur in andere woorden moest maar naar huis gaan kwam hij aan zegt hij ik kom voor de inbraak hij kijkt en zegt mij ja is vervelend en geeft me een hand en loopt weer weg tja heb ik lekker ook veel aan gehad maar ja iemand raad wat ik kan gaan doen ????

br
door bryan hamden - Feb 3, 2014 om 11:54
9 Antwoorden / 0 Vragen

di contact gehad met de exper van brandvaria hij had het rapport na zijn zeggen do verstuurd vrijdag blijk het nog steeds in behandeling te zijn heb toen contact gehad met intrasurance zij hebben het nog niet ontvangen!! dus vandaag weer gebeld nou ze hebben het nog steeds niet binnen en ze gaan niet elke dag kijken als een dossier binnen is ik moest maar geduld hebben .

nou ik raad iedereen maar aan om hier niet te verzekeren zijn stelletje oplichter eerste klas van mij part mag je het geld steken waar de zon niet schijnt .ik ben er klaar mee om aan het lijntje te worden gehouden mij geduld is op succes met je ...bedrijf

van leyden
door van leyden - Feb 3, 2014 om 12:45
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Let op!
Ze schrijven zelf hun eigen recensies, die natuurlijk allemaal positief zijn. Echte trollen zijn het.
Crimineel bedrijf dus, ze willen alleen maar incasseren.

U bent gewaarschuwd.

br
door bryan hamden - Feb 3, 2014 om 14:27
9 Antwoorden / 0 Vragen

is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd

dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen

ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden

van leyden
door van leyden - Feb 3, 2014 om 15:49
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=bryan hamden schreef op maandag 3 feb 2014, 14:27]is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd

dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen

ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden

Wil er wel een wedje omdoen wie er liegt.
Het loont wel om naar kassa te schrijven, je krijgt onmiddellijk gelijk, de rest niet natuurlijk, want ze kunnen niet elke dag de dossiers bekijken...

Typisch een gevalletje damage-control.
Heel eng bedrijfje met een zooitje trollen in dienst, want voor vervalste recensies hebben ze wel tijd.

van leyden
door van leyden - Feb 3, 2014 om 15:54
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Verzeker u zelf tegen verzekeruzelf.
Neem een advocaat of schakel uw rechtsbijstandsverzekering in bij claimen.

br
door bryan hamden - Feb 3, 2014 om 16:33
9 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=van leyden schreef op maandag 3 feb 2014, 15:49][quote=bryan hamden schreef op maandag 3 feb 2014, 14:27]is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd

dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen

ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden

Wil er wel een wedje omdoen wie er liegt.
Het loont wel om naar kassa te schrijven, je krijgt onmiddellijk gelijk, de rest niet natuurlijk, want ze kunnen niet elke dag de dossiers bekijken...

Typisch een gevalletje damage-control.
Heel eng bedrijfje met een zooitje trollen in dienst, want voor vervalste recensies hebben ze wel tijd.

klopt maar als je al een maand later een exper stuur dan vind ik het wel zo schappelijk om na een maand het gelijk af te handelen .vind dat wel zo netjes het is niet dat ze een ding uit me huis heeft gestolen .maar bijna heel me inboedel .als ze me tv van zolder ook hadden meegenomen had ik niet eens een tv

br
door bryan hamden - Feb 5, 2014 om 15:49
9 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik zal jullie weer even een update geven .tot verbazing viel me bek vandaag weer open .
ik had zoals eerder vermeld de exper gesproken en die heeft me verteld dat de schade waar hj het op schatte 12duizend nog wat was en als ik daar mee akkoord ging en dit is de mail die ik vandaag heb gehad van verzeker u zelf

Van: ClaimProblems@verzekeruzelf.nl
Datum: 5 februari 2014 15:03:05 CET
Aan: hamden@hotmail.nl
Onderwerp: Een schade uitkering is toegewezen [Nr: 192720]

De schade-uitkering op uw Extra uitgebreide Inboedelverzekering is toegewezen

De door u gemelde schade (onder schade referentienummer 232095) is toegewezen.

De schade-expert heeft het schadebedrag vastgesteld op 6074,00 Euro; met een eventueel eigen risico is reeds rekening gehouden. Het schadebedrag wordt overgemaakt op het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is.

In ?Mijn dossier? onder ?Mijn schades? kunt u alle informatie over deze schade en de afhandeling daarvan vinden. Ook vindt u daar de naam en contactgegevens van de schadebehandelaar. Als u nog vragen en/of opmerkingen over deze schade heeft, kunt u contact opnemen met uw behandelaar.
Heeft u nog vragen? Mail dan naar schadebehandeling@intrasurance.nl.

Met hartelijke groet namens een zelfverzekerd team,

Angelique klein Holkenborg-Klijn

Verzekeruzelf.nl
Postbus 5009
5201 GA 's-Hertogenbosch
info@verzekeruzelf.nl
KvK: 171.41.806
WFT nr.: 12011741

> Verzekeruzelf.nl spaart het milieu en uw portemonnee door digitaal en papierloos te werken.

Dit bericht is automatisch gegenereerd en kunt u niet gebruiken om mee te beantwoorden.
dus heb ze gemaild en gevraagd waarom ze moeten liegen en de expert zijn naam moest misbruiken maar ja waarschijnlijk gaan ze daar op niet reageren . ik ga toch maar me rechtsbijstand bellen om te kijken wat ik aan verzekeruzelf kan doen want dit is te misselijk voor woorden

br
door bryan hamden - Feb 5, 2014 om 15:55
9 Antwoorden / 0 Vragen

Op basis van het expertiserapport wordt de aangetoonde schade vergoed: accessoires € 820,-, audio / computer € 5000,00 maximum volgens de polis, lijfsieraden € 479,00, onder aftrek van een eigen risico van € 225,00. Overige schade is niet aangetoond.

se
door servantes - Feb 13, 2014 om 17:21
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hier nog een slechte ervaring met verzekeruzelf.nl. Ik heb proberen op te zeggen en meerdere mailtjes moeten sturen omdat ik het wachtwoord en gebruikersnaam niet had. Kreeg ik leuk een reactie met mijn nieuwe gebruikersnaam, ik tik mijn gebruikersnaam en klik wachtwoord vergeten. Krijg ik netjes een mail een wachtwoord ( blijkt gewoon mijn gebruikersnaam te zijn) Dit probleem voorgelegd aan verzekeruzelf en kreeg een mail dat ik het nog moest proberen. Kreeg alweer een mail waarin mijn gebruikersnaam stond , weer geprobeerd in te loggen met wachtwoord vergeten afijn dit cirkeltje heb ik 3 keer doorlopen totdat ik het beu was. Ik heb ze een mail gestuurd vanuit het mailadres die bij hun bekend is onder mijn account dat ik de verzekering wilde opzeggen.

Na 4 weken probeerden ze een nieuwe termijn te incasseren, ik daarop weer gemaild en ze zeiden na onnodig veel mailtjes over en weer voordat ze het doorhadden wat ik bedoelde dat ik de verzekering niet per mail kon opzeggen. UIteindelijk niks meer van hun vernomen. Ik heb de mail als bewijs en we zullen zien wie er aan het langste eind trekt.

NIET MEE IN ZEE GAAN.........

br
door bryan hamden - Feb 13, 2014 om 21:09
9 Antwoorden / 0 Vragen

maak niet uit ze kunnen niet incasseren al twee weken niet ook niet uitbetalen wnt ze hebben problemen met het iban nummer volgens hun heeft hun it afdeling een update gedaan waardoor niks meer werk dus zei als ik et was een it afdeling die zonder een rollbackplan werkt een nieuwe update plaats die niet werk zou ik ze allemaal naar huis sturen zeker als het al twee weken duurt . maar ja ook positieve dingen moeten worden gemeld ank valks is toch wel top !!!oei oei

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Feb 17, 2014 om 09:02
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Servantes,

Wat vervelend dat het niet lukt met inloggen en het beëindigen van uw verzekering. Kunt u een mail sturen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl met uw gegevens? Dan lossen we het probleem graag met u op.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

mi
door miss - Mar 4, 2014 om 16:16
3 Antwoorden / 2 Vragen

In januari 2014 is er ingebroken in mijn auto. Schade gemeld en tot op heden geen enkele reactie van Verzekeruzelf. Heb vele mailtjes gezonden met verzoek om mij te laten weten wat de status is van de schade behandeling. Maar krijg geen enkele reactie. Niet van CED schadeclaim, niet van Intrasurance, niet van Verzekeruzelf. En dan zpuden ze een goeie klanten beoordeling hebben......geloof er niks van. Bij schade geven ze niet thuis.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Mar 4, 2014 om 16:39
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Miss,

Wat vervelend dat u nog geen reactie heeft. Als u inlogt in uw digitaal dossier op Verzekeruzelf.nl, dan kunt u zelf de status van uw schade bekijken. U kunt ook uw schade referentienummer achterlaten op dit forum. Dan laten we u zsm weten wat de status van uw schadebehandeling is.

Vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

mi
door miss - Mar 4, 2014 om 17:02
3 Antwoorden / 2 Vragen

Het schade nummer is193442. In mijn dossier staat alleen de melding verder geen status van behandeling. Ben benieuwd of er nu wel een reactie volgt

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Mar 5, 2014 om 10:47
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Miss,

We hebben zojuist contact met u gehad. Als u nog vragen heeft, kunt u natuurlijk altijd mailen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

cu
door cubapete - Apr 22, 2014 om 10:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heb ook ik slechte ervaringen met Verzekeruzelf,

Ze zijn goedkoop, maar als je beroep op ze doet dan verschuilen ze zich achter hun "onbereikbaarheid" en de afwijzing van een claim krijg je per mail binnen.

Na lekkage in onze douche moesten we een rapportje met foto's opsturen en op basis van een enkele foto wordt vanachter het bureau al een eindconclusie getrokken voor alle bouwkundige problemen, met als resultaat een afwijzing.
Na aandringen is er uiteindelijk toch een schade expert komen kijken, welke geen oorzaak kon vaststellen en daarop is er een gespecialiseerd bedrijf komen kijken.
Deze stelde vast dat de gehele constructie van de douche verzakt was en vermoedde condens vorming achter de douche wanden, maar kon dit niet met zekerheid vaststellen.
Door de verzakking en instabiliteit van de wanden is er naderhand ook zichtbare schade opgetreden, de wandtegeltjes laten los.

De eindconclusie van verzekeruzelf na het hele circus van experts etc is nu : De oorzaak is een lekke voeg/kit en dit vergoedden wij niet, terwijl dit mij door 2 experts is verzekerd dat dit niet de oorzaak is.
Ook bij het vragen om een kopie van het schade expertise rapport geven ze geen thuis.

Blijkbaar mag je wel jaren betalen, maar als je een keer schade hebt dan zijn ze niet thuis.
Erg klantonvriendelijk!!
Ik raad iedereen aan om maar eens goed na te denken alvorens met deze partij in zee te gaan.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Apr 22, 2014 om 11:52
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Cubapete,

Er is een schade expert bij u langs geweest om de schadeoorzaak te achterhalen. Door de expert is, op onze kosten, een lekdetectie bedrijf ingeschakeld om de exacte oorzaak van de waterschade vast te stellen. Volgens de expert is de waterschade veroorzaakt door lekkende kitnaden, en gescheurd en poreus tegelwerk. U heeft gelijk dat het verzakken van de douchebak en het scheuren van het tegelwerk waarschijnlijk een constructiefout is. Helaas zijn constructiefouten, lekkende kitnaden en poreus voegwerk uitgesloten van de dekking op de opstalverzekering. Daardoor kunnen wij de schade niet vergoeden.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

jb
door jboer1305 - Apr 22, 2014 om 12:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

hi cubapete,

ik had idd hetzelfde.... foto's opgestuurd van de lekkage waarbij duidelijk te zien is dat het gaat om een lekkage. Plek is te zien voordat vloer is opgebroken...Maar dan wordt er gezegd ja u heeft waterschade maar toon maar aan dat het zo is gekomen zoals u heeft verteld foto's zijn hierbij niet voldoende!!!. daarnaast had ik een waterschade bij de ingang. dat was schade2 ... schade expert van verzeker uzelf had gezegd de 5m2 van deze schade kan ik wel toekennen maar de andere niet...

Ik heb zelf voor schade 1 de aannemer uiteindelijk aansprakelijk gesteld. en die schade expert zegt; je eigen verzekering hoort dit gewoon te vergoeden dit is waterschade door lekkende leiding en behoord bij je eigen verzekering. Nou mooi dus niet heb nu een schadepost van een paar duizend euro en verzeker uzelf houd lekker alles zelf. je wordt gewoon opgelicht...

en dan stuurt verzeker uzelf een mooi bericht dat we moeten stemmen voor een een of andere award!!!! geloof dat ze niet helemaal snappen.
Ik ben nu bezig met de consumentenbond om hier een officiele klacht van te maken en mogelijk kan tros kassa ook iets doen met al deze klachten. een koude douche is op zo'n mist op zijn plaatst, want waterschade is niet hun tak van sport.

groet,
jacq

la
door lammertc - Jun 26, 2014 om 17:14
8 Antwoorden / 3 Vragen

Fietsen gekocht, gesurft naar verzekering en uitgekomen bij verzekeruzelf
Toen begon de ellende
Ik heb 2x alle gegevens ingevuld en tweemaal een bevestiging gekregen
De volgende dag éénmaal een aankondiging gekregen dat mijn verzekering in behandeling was
Ik gelijk een bericht sturen dat ik TWEE verzekeringen had
Bericht terug dat ik er maar één had #$%@#$%
En dat met een lagere school simpel antwoord
Ik heb dus gelijk een mail terug gestuurd dat men de beide verzekeringen kon beëindigen!!
Men wil dit niet doen omdat dit via de "eigen pagina moet"
Stelletje bureaucraten, zelf een polis kwijtraken en ik moet het op een ingewikkelde manier opzeggen.
KIJK UIT EN GA NIET MET DEZE AMATEURS IN ZEE
Ik laat het wel op me afkomen, twee dagen mogen ze berekenen!!!!!!

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jun 27, 2014 om 09:42
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lammertc,

U heeft inderdaad gelijk dat er iets fout is gegaan in ons systeem. Daardoor is één van uw verzekeringen niet goed doorgekomen. We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Maar we willen u bedanken voor het melden van dit probleem. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen. Uw verzekering is inmiddels beëindigd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

la
door lammertc - Jun 27, 2014 om 15:58
8 Antwoorden / 3 Vragen

En op dezelfde dag dat deze reactie komt, komt er ook een mail waarom ik de incasso heb geblokkeerd.........
(zucht)

la
door lammertc - Jul 14, 2014 om 05:40
8 Antwoorden / 3 Vragen

Hoe kunnen mensen discommuniceren
Ondanks de toezegging dat verzekering is vervallen, en ondanks dat ik de betaling had geweigerd slaagt verzekeruzelf er toch in om de premie voor deze verzekering af te laten schrijven via de ING.
ING negeert dus mijn weigering!!!
Verzekeruzelf negeert dus zijn eigen toezeggingen
Inning heb ik dus gestorneerd!
Deze 3.50 euro zal verzekeruzelf uiteindelijk heel wat meer kosten aan handelingskosten

Stelletje prutsers!!!!!!

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Jul 14, 2014 om 13:40
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lammertc,

Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met de incasso. Zoals gezegd is uw fietsverzekering beëindigd. Ook zal er vanaf nu geen premie meer geïncasseerd worden, en ontvangt u geen automatische mails meer van ons. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Jul 14, 2014 om 19:59
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Kan je je ook verzekeren tegen een slechte administratie?

la
door lammertc - Jul 14, 2014 om 21:11
8 Antwoorden / 3 Vragen

Haha
Ja bij "verzekeruzelf"

so
door soussi73 - Aug 26, 2014 om 08:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag, ook wij zijn verzekerd bij VerzekerUzelf. Recentelijk een inbraak moeten ondervinden. Alle apparatuur in huis gestolen en wat cash en daarbij een tweetal ramen geforceerd waardoor schade is ontstaan. Zoals iedereen zich kan voorstellen is het feit dat er bij je is ingebroken, dat er een vreemde bij je binnen is geweest nog erger dan dat er spullen zijn gestolen.

VerzekerUzelf op de hoogte gebracht en na anderhalve week kwam de expert op bezoek. Niet al te snel, maar efficiënt en vakkundig was hij wel. Goed, dan denk je ... nu gaat het snel? Inderdaad, binnen een week ontvangen wij zijn rapportage voor akkoord zodat een en ander met de verzekeraar kan worden kortgesloten. En dan begint de stilte ....

Nu bijna drie maanden sinds de inbraak nog steeds geen uitkering of duidelijkheid. Elke reactie van de verzekeraar is slechts nadat wij contact zoeken en om een update vragen. Eerst is het de schuld van de schade-expert die niet reageert naar de verzekeraars. Dan is de vertraging te wijten aan "onze onderverzekering" ... Een nieuwe afspraak moet worden gemaakt zodat de expert wederom langs kan komen .... (en uiteraard op een lager uitkeringsbedrag kan komen) afspraak moet worden ingepland. Maar ook dan gebeurd er niets. Niets vanuit VerzekerUzelf! Geen enkel initiatief.

Goedkoop is duurkoop! Een maar al te ware uitdrukking.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 2, 2014 om 15:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Soussie73,

Wat ontzettend vervelend dat er bij u is ingebroken. We begrijpen dat dit erg onprettig voor u is, helemaal aangezien u nog geen duidelijkheid heeft over de verzekering. Op dit moment hebben wij nog geen volledig rapport ontvangen van uw schade. Daarom gaan wij deze per direct telefonisch opvragen. Zodra wij het rapport hebben ontvangen, zullen wij deze met voorrang behandelen. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Stuur dan gerust een mail naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Sep 3, 2014 om 14:57
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op dinsdag 2 sep 2014, 15:55]Beste Soussie73,

Wat ontzettend vervelend dat er bij u is ingebroken. We begrijpen dat dit erg onprettig voor u is, helemaal aangezien u nog geen duidelijkheid heeft over de verzekering. Op dit moment hebben wij nog geen volledig rapport ontvangen van uw schade. Daarom gaan wij deze per direct telefonisch opvragen. Zodra wij het rapport hebben ontvangen, zullen wij deze met voorrang behandelen. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Stuur dan gerust een mail naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Dat zeggen jullie zeker tegen iedereen die op een forum verschijnt.
4 pagina s smoezen begint wel heel ongeloofwaardig te worden en dat van een flutbedrijgje van niks.

Persoonlijk geloof ik dat ze na claims een radiostilte in acht nemen.
Behalve dan de klagers op het forum, die krijgen gelijk "voorrang"
Ja ja, maak dat de kat wijs.
Ben blij dat ik geen klant van jullie ben,
Wat een rotbedrijf.

van leyden
door van leyden - Sep 3, 2014 om 15:04
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Bijzonder irrtitant dat de bedrijfstrol hier alles binnen de kortste keren recht zit te breien, maar dat klanten wekenlang moeten wachten op elke handeling die verricht moet worden na een claim.
Grenst aan oplichting, mag lijden dat die toko snel failliet gaat, ze verdienen niet beter.

Of dat nut heeft,... ach dat soort "ondernemers" heeft zo weer een nieuwe naam en dan beginnen die spelletjes weer opnieuw.

U bent gewaarschuwd, zegt het voort.

br
door brigschuts - Sep 5, 2014 om 11:29
4 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds maanden een probleem met verzekeruzelf, autoverzekering.
Na 1 schade van 20 schadevrije jaren naar 7, terwijl dit niet in de polisvoorwaarden staat. Er staat wel van trede 21 naar trede 16. Ik ging er dus uit dat ik 5 schadevrije jaren kwijt zou zijn, dus van 20 naar 15.
Dus door 1 schade 13 zuurverdiende schadevrije jaren kwijt!
Communicatie beroerd en geen enkele bereidheid tot overleg over een oplossing, terwijl ik mijn verzekering toch al opgezegd heb, en zij er dus financieel niets van merken.

Kijk uit dus als je met deze verzekering in zee gaat, de voorwaarden zijn onduidelijk!

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2014 om 11:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@brigschuts

Maar als u daar gebleven was, had u dezelfde premie betaald.

En weet u nu bij uw nieuwe verzekeraar wat er gebeurd met de schadevrije jaren na een schade?

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 5, 2014 om 16:51
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste brigschuts,

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. In onze voorwaarden en op https://verzekeruzelf.nl/schadevrije-jaren proberen wij zoveel mogelijk informatie te geven. Ook vindt u daar de Bedrijfsregelingtabel. Daarin kunt u vinden hoeveel schadevrije jaren u overhoudt na een schade.

Helaas kunnen we u op basis van "brigschuts" niet terugvinden in ons systeem. Maar als u een mail stuurt naar klantenservice@verzekeruzelf.nl, kijken we het graag voor u na.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door brigschuts - Sep 5, 2014 om 19:17
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hier uitgebreid contact over gehad met de klantenservice, juíst omdat er in de voorwaarden nergens iets terug te vinden is over terugval van schadevrije jaren.
Alleen de Bonus Malus tabel, waar ik dus van 21 terug zou gaan naar 16, en niet van 20 naar 7 of (na enige discussie) 9.
Van de klantenservice geen enkel begrip dat ik het vreemd vind dat ik na 1 schade gigantisch kelder in schadevrije jaren.
Zoals eerder tegen de klantenservice gezegd, had ik de schade niet laten repareren als ik dit van te voren had geweten.

Waarom staat hier niets over in de Polisvoorwaarden?

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2014 om 20:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@brigschuts

U stond dus blijkbaar op trede 20 van de Bonus/malus ladder, maar dat wil nog niet zeggen dat u 20 schadevrije jaren had.

Bij haast geen een verzekeraar begint een automobilist zonder schadevrije jaren op trede 0. Meestal krijgt u een aantal treden cadeau, maar dat zijn natuurlijk geen echte schadevrije jaren.

van leyden
door van leyden - Sep 7, 2014 om 00:43
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op vrijdag 5 sep 2014, 16:51]Beste brigschuts,

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. In onze voorwaarden en op https://verzekeruzelf.nl/schadevrije-jaren proberen wij zoveel mogelijk informatie te geven. Ook vindt u daar de Bedrijfsregelingtabel. Daarin kunt u vinden hoeveel schadevrije jaren u overhoudt na een schade.

Helaas kunnen we u op basis van "brigschuts" niet terugvinden in ons systeem. Maar als u een mail stuurt naar klantenservice@verzekeruzelf.nl, kijken we het graag voor u na.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Voila.
Hoeveel bewijs wil je nog hebben, er is uitgebreid telefonisch contact geweest, maar er staat niks in het systeem. Er is ook helemaal geen systeem. behalve dan de radiostilte na een claim.

Jullie kijken helemaal niks graag na, behalve als er geklaagd wordt op een forum. Dan is de huistrol er als de kippen bij.
Onduidelijke polisvoorwaardes zijn natuurlijk in jullie voordeel, zo kan je elke claim simpel afwimpelen, moet je nog maar afwachten of er uberhaupt gereageerd wordt.

Bah, beetje hier mooi weer spelen, maar je echte klanten kunnen verrekken.
Ga toch failliet met die rottoko van je, internet sterft al van de oplichters.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 8, 2014 om 13:10
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste brigschuts,

Schadevrije jaren staan inderdaad niet gelijk aan Bonus/Malus treden. We nemen hier graag (telefonisch) contact met jou over op. Dan kunnen we de situatie nog een keer bekijken. Kan je jouw persoonlijke gegevens naar ons mailen?

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 9, 2014 om 08:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste brigschuts,

Wij hebben je zojuist een mail met uitleg gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door brigschuts - Sep 10, 2014 om 10:43
4 Antwoorden / 0 Vragen

Voor diegene die wil weten wat de uitleg is: "Wij blijven bij ons standpunt, u kunt een klacht indienen".

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2014 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=brigschuts schreef op woensdag 10 sep 2014, 10:43]Voor diegene die wil weten wat de uitleg is: "Wij blijven bij ons standpunt, u kunt een klacht indienen".

Maar had u voordien dan wel zo veel schadevrije jaren?

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 11, 2014 om 09:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer van Leyden,

Wij doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat een klant ontevreden is. Ook in die gevallen gaan wij het gesprek altijd aan. Komen wij er echt niet uit met de klant? Dan kunnen ze de klacht naar Kifid sturen. Dit is een onpartijdige hulp bij financiële geschillen.

Op 7 december 2011 en 9 januari 2014 hebben wij u al eens uitgenodigd om een kijkje te nemen in ons kantoor. Uiteraard bent u nog steeds van harte welkom om langs te komen. Wij laten u ons bedrijf graag zien. Zo kunt u met eigen ogen zien dat wij altijd het beste voor hebben met onze klanten.

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

br
door brigschuts - Sep 11, 2014 om 10:36
4 Antwoorden / 0 Vragen

mijn polisnummer is [edit redactie]

van leyden
door van leyden - Sep 11, 2014 om 10:36
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=brigschuts schreef op dinsdag 9 sep 2014, 08:39]mijn polisnummer is [edit redactie]

Toch te gek voor woorden dat de schadeclaims afgehandeld moeten worden via een consumentenforum.
Maar blijkbaar moet dat wel als het bedrijf niet reageert op e-mails of telefonisch contact.

Ze vervuilen ook het internet met hun zelfverzonnen recensies, ze hebben volgens mij meer "recensies" als klanten.
Laat me raden. sommige klanten zijn zo tevreden over het bedrijf dat ze meerdere recensies schrijven....

Maar goed, u bent gewaarschuwd. als u nou nog zaken wilt doen met dat "bedrijf". is dat geheel op eigen risico, twijfelt u nog? Lees dit topic.

van leyden
door van leyden - Sep 11, 2014 om 12:31
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op donderdag 11 sep 2014, 09:55]

Op 7 december 2011 en 9 januari 2014 hebben wij u al eens uitgenodigd om een kijkje te nemen in ons kantoor.

Kijk, dat weten ze wel precies.
Toch om je te bescheuren, de klanten moeten hier hun zaakjes op dit forum regelen omdat het "bedrijf" niet reageert, maar dit soort ongein wordt wel bijgehouden.

Wat een waardeloos bedrijf.
Jullie zijn gewoon oplichters, de echte klanten kunnen verrekken, jullie weten dat best, want alles wordt toch bijgehouden? Wat wou je nou nog ontkennen, het is crimineel gedrag.

Radiostilte in acht nemen is onderdeel van de bedrijfsstrategie.
Dan maar hopen dat de klant het zat wordt en de claim maar laat zitten.
Die paar klagers op een forum krijgen " voorrang" en zo draait die toko lekker door.
Kassa.

Btw. al kreeg ik geld toe dan, kwam ik nog niet, wil niks met dat soort bedrijven te maken hebben.
Geeft ook wel weer aan hoe stompzinnig dit bedrijf denkt> alsof een buitenstaander bij een bezoek ook maar enig inzicht zou krijgen in de stinkzaakjes van die toko.
Nepperds, het is ook helemaal niet de bedoeling dat erop in gegaan wordt. pure bluf.

van leyden
door van leyden - Sep 11, 2014 om 12:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Kom alleen met een filmploeg van kassa en een zooitje accoutants.
Dan gaan we eens even uitzoeken waarom jullie administratie en communicatie zo gebrekkig is, want dat is nu inmiddels wel bewezen.

Alleen dan voor de klanten, kritische schrijvers krijgen natuurlijk wel gelijk de volle aandacht. maar dat is logisch, de valse gedachte dat het een eerlijk en betrouwbaar bedrijf is moet koste wat het kost in stand gehouden worden door de bedrijfstrol.
Die niets anders doet dan de forums af te schuimen op klachten en vele neprecensies op internet zit te verzinnen.

Want zaken zijn zaken.

tijger1
door tijger1 - Sep 11, 2014 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@van Leyden

U draaft een beetje door. De Ts heeft nog steeds niet verklaard hoeveel schadevrije jaren hij echt had.

Veel mensen verwarren de bonus/malus trede met het opgebouwde aantal schadevrije jaren.

van leyden
door van leyden - Sep 11, 2014 om 19:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 11 sep 2014, 13:41]@van Leyden

U draaft een beetje door. De Ts heeft nog steeds niet verklaard hoeveel schadevrije jaren hij echt had.

Veel mensen verwarren de bonus/malus trede met het opgebouwde aantal schadevrije jaren.

Vind je?

Hoeveel schadevrije jaren interesseert me geen reet,
TS en anderen moeten hier hun zaakjes afhandelen, omdat het bedrijf blijkbaar niet reageert. op emails en/of telefonisch contact.
Is niet de eerste keer, begint structueel te worden.

bn
door bnbnbn - Sep 30, 2014 om 11:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik wil een klacht indienen!
Al 2 weken probeer ik een online schadeformulier in te vullen, wat niet lukt omdat de button opslaan of iets dergelijks niet op de site staat. Deze is niet zichtbaar. Verzekeruzelf heeft per mail aangegeven deze button z.s.m. zichtbaar te maken. Omdat ik toch de schade moet indienen heb ik meerdere keren gevraagd hoe dit te doen. Hier krijg ik een mail op met aanwijzingen waar de onzichtbare button zou moeten zitten. Maar het lukt mij niet om deze knop te vinden. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met alle gegevens omdat de schade toch gemeld moet worden. Hier krijg ik geen antwoord op. Ondertussen word ik gestalkt door de gedupeerde met telefoontjes en bezoekjes aan de deur waarom de verzekering nog geen contact heeft opgenomen. Vandaag een mail gestuurd naar F. Cooler de oprichter van de site. Ik vind het belachelijk dat je zo je best moet doen om een antwoord te krijgen waar je iets aan hebt.

zoekster
door zoekster - Sep 30, 2014 om 11:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=bnbnbn schreef op dinsdag 30 sep 2014, 11:19]Ook ik wil een klacht indienen!
Al 2 weken probeer ik een online schadeformulier in te vullen, wat niet lukt omdat de button opslaan of iets dergelijks niet op de site staat. Deze is niet zichtbaar. Verzekeruzelf heeft per mail aangegeven deze button z.s.m. zichtbaar te maken. Omdat ik toch de schade moet indienen heb ik meerdere keren gevraagd hoe dit te doen. Hier krijg ik een mail op met aanwijzingen waar de onzichtbare button zou moeten zitten. Maar het lukt mij niet om deze knop te vinden. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met alle gegevens omdat de schade toch gemeld moet worden. Hier krijg ik geen antwoord op. Ondertussen word ik gestalkt door de gedupeerde met telefoontjes en bezoekjes aan de deur waarom de verzekering nog geen contact heeft opgenomen. Vandaag een mail gestuurd naar F. Cooler de oprichter van de site. Ik vind het belachelijk dat je zo je best moet doen om een antwoord te krijgen waar je iets aan hebt.
Dit is echt waardeloos. De button is dan zeker de Kassasite ;-)

Met een verzekeraar die geen telefoonnummer heeft zou ik NOOIT in zee gaan. Volslagen idioot.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Sep 30, 2014 om 12:32
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste bnbnbn,

We begrijpen dat dit een erg vervelende en ongebruikelijke situatie is. Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen. Uw schade is nu gemeld. We gaan er vanuit dat uw probleem opgelost is. Maar heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2014 om 12:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@verzekeruzelf

Goh, kunnen jullie dan wel zelf bellen? Wat voouitstrevend. ;-)

bn
door bnbnbn - Oct 1, 2014 om 11:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op dinsdag 30 sep 2014, 12:32]Beste bnbnbn,

We begrijpen dat dit een erg vervelende en ongebruikelijke situatie is. Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen. Uw schade is nu gemeld. We gaan er vanuit dat uw probleem opgelost is. Maar heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Het probleem is opgelost. Dank je voor de reactie. Aardige dame aan de telefoon.

van leyden
door van leyden - Oct 1, 2014 om 14:57
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 30 sep 2014, 12:55]@verzekeruzelf

Goh, kunnen jullie dan wel zelf bellen? Wat voouitstrevend. ;-)

Ze hebben een speciale kassalijn.
Die mogen de medewerkers gebruiken van het baasje.
Maar alleen als er klachten zijn op kassa forum. Is heus geen damagecontrol hoor...

De rest van de klanten wordt het bos ingestuurd met leugens en onduidelijke instructies hoe te claimen.
Zaken zijn zaken. Ze houden niet zo van claimen, je moet gewoon je premie betalen en je smoel houden.

Mensen.
Let erop >> een (verzekerings)bedrijf wat niet telefonisch bereikbaar is stinkt.
Altijd.

greatpear
door greatpear - Apr 8, 2015 om 23:40
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal dan wellicht een van de weinigen zijn die wel zeer goed te spreken is over Verzekeruzelf.
De meningen die hier tentoongespreid worden staan haaks op mijn bevindingen en ervaring met deze maatschappij. Ik heb verscheidene verzekeringen lopen bij Verzekeruzelf en dat bevalt prima. Nog nooit een nare ervaring gehad. Ze doen wat ze beloven en hebben zeer scherpe tarieven. Bovendien heb ik nog nooit een verzekering maatschappij meegemaakt waarbij je zo eenvoudig kan opzeggen en aanmelden, een kind kan de was doen. Ik heb nog verscheidene verzekeringen elders lopen, maar zal die zodra dat mogelijk is, ook bij hun onderbrengen. Het is transparante onderneming, mits je natuurlijk wel goed leest natuurlijk. Ik beantwoord de vragen die ze stellen bij het afsluiten van een nieuwe polis naar waarheid en dat heeft mij nog niet vervelende ervaringen gebracht. De eerste verzekering die klanten beloond voor het zelf regelen en uitdraaien van bijvoorbeeld de groene kaart en polisblad. Contact verloopt uitsluitend via email. Maar dan heb je wel alles meteen op schrift. Bovendien worden auto's in voorlopige dekking genomen en ben je direct verzekerd. Dit is mijn persoonlijke ervaring en ook al is die anders dan de meeste hier....ik ben blij met Verzekeruzelf!

tijger1
door tijger1 - Apr 9, 2015 om 00:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@greatpear

Heel fijn dat u zo tevreden bent. Dat lezen we zelden op dit forum.

Masr hebt u al een keer een schade geclaimd?

greatpear
door greatpear - Apr 9, 2015 om 11:31
4 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog niet geclaimd heb.
Ik weet dus nog niet hoe dat zal gaan. Misschien dat mijn visie dan verandert maar tot nu toe ben ik tevreden. Mocht er reden zijn om mijn mening te herzien, zal ik dat hier kenbaar maken.

van leyden
door van leyden - Apr 9, 2015 om 19:42
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=greatpear schreef op donderdag 9 apr 2015, 11:31]@tijger1

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik nog niet geclaimd heb.
Ik weet dus nog niet hoe dat zal gaan. Misschien dat mijn visie dan verandert maar tot nu toe ben ik tevreden. Mocht er reden zijn om mijn mening te herzien, zal ik dat hier kenbaar maken.

Volkomen ongeloofwaardig.

Het "bedrijf" de hemel in prijzen terwijl er nog nooit geclaimd is.
Het is gewoon een leugen, peertje heeft toch zo goed gelezen dat alle andere uitsluitend problemen kregen na het reclameren van schadeclaims?

Zijn ervaringen zijn anders, beter, uiterst tevreden en de gebruikelijke bla bla shit van een trol.

Hoe anders?
Helemaal niets, er is geen enkele ervaring, behalve dat hij de premies betaald heeft.
Je kan mij niet vertellen dat peertje dat niet in de gaten heeft, dat heeft hij ook wel, maar ja hij heeft (nog) niet geclaimd, dus is het een "perfecte" verzekering voor hem. Hoe simpel kan een mens zijn>> honderden klachten maar het stuk fruit heeft enkel positieve ervaringen, dus is het een goed bedrijf..... het zijn ook geeneens ervaringen, het is hooguit een vluchtige indruk, meer kan het ook niet zijn, want niks meegemaakt. Ieder normaal denkend mens zal zich dan inhouden kwa commentaar, wetende dat al die klachten allemaal gebaseerd waren na het indienen van een claim.

Terwijl t peertje daar nog nooit mee te maken heeft gehad. Maar ondanks tientallen pagina s klachten denkt peer dat het bij hem wel zal goed komen. mocht er ooit iets te claimen vallen.
Zelfs bij een goed bekend staand verzekeringsbedrijf zal de gemiddelde consument zich afvragen of ze wel netjes uitkeren bij schade, laat staan dit k-bedrijf...

Zoveel naieviteit is onmogelijk, soms heb je van die forumleden die daar in de buurt komen, maar met t rotte peertje is dat anders, speciaal een stukje typwerk gemaakt om te bagataliseren en het bedrijf in een zeer goed daglicht te zetten. Zonder argumenten, t peertje jubelt al dat ze hem als klant hebben geaccepteerd, want dat is er alleen gebeurd, niets meer of minder.

Volgende keer beter liegen.
Verzin er maar bij dat je geclaimd hebt en het geld binnen vijf minuten is overgemaakt.
O ja . zet er dan ook nog even bij over de fantastische communicatie die je dan had, het plaatst gelijk alle andere klagers subtiel op hun nummer.

van leyden
door van leyden - Apr 9, 2015 om 21:29
1289 Antwoorden / 17 Vragen

O ja,,,

Grote peer heeft nog nooit meegemaakt. dat hij zo snel kon opzeggen.
Dat betekent dus dat hij zich eerst heeft aangemeld, daarna weer heeft afgemeld en toen weer aangemeld heeft, anders kon hij dat niet weten.... Je mag van een redelijk intelligent persoon verwachten dat de mogelijkheid tot opzeggen geen enkele garantie biedt, of de opzegging ook vlot en gladjes verloopt, dat kan je alleen uit eigen ervaring weten.

En dan nog het lef hebben om te typen dat zijn ervaringen haaks staan op andermans ervaringen.
Het woord transparantie nog in de mond nemen, terwijl je nog nooit wat geclaimd. doet ook zeer vreemd aan.
De eventuele transparantie komt sowieso pas tevoorschijn na een claim, NIET na het overleggen van de voorwaarden, die zullen heus wel helder zijn. de uitvoering van de voorwaarden, daar gaat het om! Bovendien zit het ook te springen om al zijn verzekeringen onder te brengen bij verzeker u zelf, terwijl elk weldenkend mensen toch minstens zijn bedenkingen heeft over dit bedrijf, de vele klachten bewijzen dat. Maar dat komt natuurlijk omdat wij niet goed lezen.....

Dat weet greatpear heus wel, dat maakt hem dus tot trol van de week.

van leyden
door van leyden - Apr 9, 2015 om 21:45
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Vanleyden beveelt verzekeruzelf NIET aan bij vrienden en bekenden.

Hoe langer ik er over nadenk, hoe pissiger ik word>> altijd hetzelfde liedje, het sterft van de klachten (op dit forum het is nog maar het topje van de ijsberg) komt er een hansworst langs die het zeker weet>> we lezen niet goed, ervaringen staan haaks. (er zijn geeneens ervaringen)

Walgelijk, komt allemaal van de bedrijfstrol.

greatpear
door greatpear - Apr 10, 2015 om 01:01
4 Antwoorden / 0 Vragen

Nou nou van leyden, dat is nog eens een ongenuanceerd stukje! Of moet ik zeggen stukjes? Kennelijk vond je het nodig om er steeds maar weer een schepje er bovenop te doen. Steeds weer een trapje hoger.
Vanwaar die haat? Scheld je altijd meteen naar iedereen of is dat slechts een tijdelijke tekortkoming?
Als je de polisvoorwaarden ook zo goed door leest snap ik dat je vastloopt.
Probeer nu eerst eens met respect voor een ander en een anders mening een beetje structuur op papier te zetten in plaats van te roepen als een kip zonder kop, man wat gedraag jij je bezopen.
Ik heb eerlijk en ongenuanceerd mijn mening vertolkt. En als jij die nu leuk vind of niet, het zal mij een biet zijn.

van leyden
door van leyden - Apr 10, 2015 om 14:18
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=greatpear schreef op vrijdag 10 apr 2015, 01:01]
Ik heb eerlijk en ongenuanceerd mijn mening vertolkt. En als jij die nu leuk vind of niet, het zal mij een biet zijn.

Inderdaad ongenuanceerd.
Geen ervaringen wat betreft claimen, terwijl je weet dat altijd dan pas de problemen beginnen en dan zeggen dat je zeer tevreden bent maakt je ongenuanceerd.

En een trol, goed begrepen ook dat ik daar niet zo happig op ben.

verzekeruzelf
door verzekeruzelf - Apr 13, 2015 om 15:25
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste greatpear,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u ooit hulp nodig hebben bij het melden van een schade, dan helpen wij u natuurlijk graag verder. En wist u dat we voor korte vragen doordeweeks ook bereikbaar zijn via chat (https://verzekeruzelf.nl/contact)?

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

van leyden
door van leyden - Apr 13, 2015 om 15:35
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=verzekeruzelf schreef op maandag 13 apr 2015, 15:25]Beste greatpear,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht u ooit hulp nodig hebben bij het melden van een schade, dan helpen wij u natuurlijk graag verder. En wist u dat we voor korte vragen doordeweeks ook bereikbaar zijn via chat (https://verzekeruzelf.nl/contact)?

Met vriendelijke groet,

Verzekeruzelf.nl

Bereikbaar...An me hoela
Ja, als je je wilt verzekeren.

Voor schade meldingen is er dan gelukkig weer kassa.
Eigenlijk moeten jullie dokken bij de vara, je zaakjes regelen op een consumentenforum mag wel wat kosten.

van leyden
door van leyden - Apr 13, 2015 om 15:37
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Btw,

Praat je altijd tegen jezelf?

greatpear
door greatpear - Apr 13, 2015 om 22:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

Afgelopen weekend even een nieuwe motorfietsverzekering afgesloten bij Verzekeruzelf. Ongelofelijk wat een verschillen! Voor nog geen vijf euro per maand een motor wa verzekerd. Waar een ander het drievoudige durft te vragen ben je bij hun al voor een paar euro verzekerd. Nu jij weer van Leyden. En probeer niet te schelden en een weloverwogen woordkeus te gebruiken. En probeer alles in één reactie te houden.

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2015 om 23:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een WA verzekering is geen punt. Die vergoedt alleen schade die u aan een ander toebrengt. Dus daar hebt u zelf geen last van.