computerslim
door computerslim Jun 24, 2005 om 18:00
Geldzaken & recht

24 uur service Wehkamp

Vele malen een bestelling gedaan. Vele malen belooft aan de 24 uur service te zullen voldoen. Nog niet meegemaakt dat ze die service hebben geboden. Vele malen ook een klacht neergelegt maar er word niets meegedaan. s`middags werk ik. Ze boden mij de optie voor de avondservice en zelfs die service gaat verkeerd. Wat zijn ervaringen van andere mensen. Er word met ons gespeeld. Voor mij is het einde Wehkamp !

350 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wehkamp besteedt de bezorging van kleinere artiklen uit aan Selektvracht. Dat is de meest onmogelijke bezorgdienst die er bestaat, hier in het Rijnmondgebied en mogelijk ook elders. Klaarblijkelijk bepaalt Selectvracht of er op tijd bezorgd wordt en ze hebben daarbij maling aan de klant en klaarblijkelijk ook aan Wehkamp. Wehkamp noteert uw klachten en doet ze vervolgens in de papiervernietiger. Het alternatief is de zending laten bezorgen bij een Kielapunt waar u het pakje op kunt halen wanneer het u uitkomt. Of anders einde verhaal voor Wehkamp. Groeten - E.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor uw reactie. Het is toch raar dat wehkamp dan zo verder wilt gaan met hun klanten. Ik zou andere opties nemen. Een kielapunt is voor vele mensen een optie. Dat is een punt waarover nagedacht is. De Kielapunt alhier bevind zich midden in de stad en het parkeerbeleid is hier schrikbarend slecht. Dat is jammer ! Wanneer je na een lange tijd niets meer van je laat horen en je alles bijna hebt betaald als je het op afbetaling doet dan ontvan je ineens veel telefoontjes. Dan beloven ze wederom van alles.

ve
door verwijderd - Jun 24, 2005 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toen Selectvracht nog onderdeel was van het inmiddels ook ter ziele gegane van Gend & Loos heb ik, omdat ik bij dezelfde Nedlloyd bloedgroep werkte, regelmatig in de keuken van Selektvracht kunnen kijken. Ik zal je de details besparen maar ik werd er niet vrolijk van. Dat Wehkamp dat al jaren accepteert kan ik alleen maar verklaren door het feit dat er erg weinig voor de diensten van Selektvracht wordt betaald. Mogelijk dat het inschakelen van Kiela een gevolg is van de klachtenregen over Selektvracht. Maar ach, de mensen kopen toch wel dus wat zal Wehkamp zich over u en mij zorgen maken.... Groet. E.

ve
door verwijderd - Aug 21, 2005 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het goede andwoord van u is einde Wehkamp.En zo hoord het.