br
door broodje Feb 24, 2010 om 15:45
Geldzaken & recht

Abc spaarplan

Is het mogelijk om een belegginsverzekering op te zeggen zonder kosten te maken. Namelijk we hebben vanaf 2002 elke maand 25 euro in het abc fonds gestopt. De waarde is nu 1199,80 tot 1-1-2009. IS het nu mogelijk om dit af te kopen zonder kosten te maken. Deze polis valt onder een andere naam namelijk van de zoon van mijn broer. Verder zou ik graag willen weten hoe het zit met de zogenaamde compensatieregeling bvd

1587 3 Rapporteer

erpmessage
door erpmessage - Feb 24, 2010 om 16:07
19 Antwoorden / 2 Vragen

Over ontbinding van de overéénkomst staat vast wel iets in de algemene voorwaarden. Heb je die ook gelezen?

kr
door krieties - Feb 24, 2010 om 17:30
442 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is dus een vette woekerpolis. Advies: gewoon termijn uitzitten. Een tegemoetkoming compensatieregeling volgt aan het einde van de looptijd.
Voortijdig aflossen kost doorgaans nog meer geld,
Schrale troost: velen zijn erin gestonken, je bent niet alleen. Maar ik hoor alweer vreemde reclame: bijvoorbeeld: EERLIJK met AEGON. Dat bestaat niet!!! Ze proberen het gewoon weer opnieuw!! En de mensen zullen er wel weer intrappen..

magicscanman
door magicscanman - Feb 24, 2010 om 22:14
261 Antwoorden / 0 Vragen

Als troost "u bent niet de enige die dupe is geworden van zo polis

Helaas blijft er aan het einde van de rit niet veel over ,7 jaar iedere maand 25 euro is een ingelegd bedrag van 2100 euro,De waarde 1199 euro.
ik verwacht, als u nu afkoopt dat er een bedrag overblijft van 600-700euro

Als de polis nog jaren doorgaat ,dan zou ik toch kiezen om tot afkoop over te gaan