te
door tessebessje Apr 20, 2010 om 12:07
Geldzaken & recht

Anderzorg actie

Wie herkent dit?
Anderzorg had vorig jaar de befaamde actie 'tip een vriend', meldde ze zich via jou aan, kregen jij en je vriend 25 euro. So far so good..Terwijl ik ervoor heb gezorgd dat hun 5 leden erbij hebben gekregen, heb ik maar 25 euro gekregen. Terwijl er duidelijk in de voorwaarden stond dat je 25 euro per persoon zou krijgen. Wie heeft er ook aan deze actie meegedaan, en niet of gedeeltelijk zijn geld gekregen?

2658 12 Rapporteer

stacey
door stacey - Apr 20, 2010 om 12:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Kijk even of je alles volgens de voorwaarden hebt gedaan en of aan alle voorwaarden is voldaan, Voorwaarden Hier

----Wordt de getipte klant van AnderZorg vanaf 1 januari 2010, dan ontvangen tipgever en getipte 25 euro in april 2010. Het vorenstaande geldt onder het voorbehoud dat op genoemde tijdstippen van betaling de eerste maandpremie van de basisverzekering en eventueel aanvullende verzekering van de getipte is betaald. Is daaraan niet voldaan dan wordt betaling van de 25 euro aan zowel de tipgever als getipte opgeschort totdat aan deze voorwaarde is voldaan---

Wellicht is het opgeschort ?

kr
door krieties - Apr 20, 2010 om 16:52
442 Antwoorden / 0 Vragen

April is nog niet voorbij.....wie weet. Maximaal te ontvangen voor 10 klanten E 250.

ge
door gerdientje_1 - May 5, 2011 om 13:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik heb ook meegedaan met deze actie,weliswaar maar met 1 vriend,ik heb dus geen 20 euro ontvangen en mijn vriend ook niet,heb een e-mail gestuurd maar daar wordt ook niet op gereageerd, en de voorwaarden heb ik wel gelezen en daar is aan voldaan,
eigenlijk vind ik dit gewoon oplichterij,als er nog meer mensen zijn die niet uitbetaald zijn kunnen we misschien actie ondernemen.

anderzorg
door anderzorg - May 6, 2011 om 11:38
10 Antwoorden / 0 Vragen

@gerdientje: Mag ik je helpen? Ik wil dit graag voor je nakijken. Je kunt mij mailen op webcare@anderzorg.nl Kun je hierbij je verzekerdennummer en NAW gegevens sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, AnderZorg.

sonjaatje
door sonjaatje - May 6, 2011 om 11:56
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb het geld nog niet ontvangen. Heb 2 mensen aangemeld dus moest 40 euro krijgen in April.
Heb niks ontvangen.

De aangemelden hebben hun 20 euro wel gekregen.

Zo te zien was dit vorig jaar ook al een probleem ze hebben er niks van geleerd dus.
Er is geen enkele reden waarom ik mijn 40 euro niet zou krijgen.

anderzorg
door anderzorg - May 6, 2011 om 14:54
10 Antwoorden / 0 Vragen

@sonjaatje: Mag ik je helpen? Ik wil dit graag voor je nakijken. Je kunt mij mailen op webcare@anderzorg.nl Kun je hierbij je verzekerdennummer en NAW gegevens sturen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, AnderZorg.

sonjaatje
door sonjaatje - May 6, 2011 om 15:15
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Nee hoeft niet dat is al gebeurd.
Het geld zou zsm overgemaakt worden (belofte van 2 dagen geleden).

harrie
door harrie - May 6, 2011 om 15:29
765 Antwoorden / 36 Vragen

Zo'n actie vind ik laag bij de grond. Want als een vriend/familielid/kennis wil je eigenlijk niet weigeren.
Maar er wordt wel een zodanige druk op je uitgeoefend dat je niet meer vrij kan kiezen gebaseerd op polisvoorwaarden etc.
Een misselijke en heel goedkope manier van klanten werven dus.
Gaarne nu ook een reactie van Anderzorg.

Ex-Haagsche Harrie

atenias
door atenias - May 6, 2011 om 15:37
75 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=harrie schreef op vrijdag 6 mei 2011, 15:29]Zo'n actie vind ik laag bij de grond. Want als een vriend/familielid/kennis wil je eigenlijk niet weigeren.

Als je vindt dat er sociale druk is als een vriend je vraagt lid te worden, dan ligt het probleem bij jou. Lid worden is niet verplicht.

sonjaatje
door sonjaatje - May 6, 2011 om 15:45
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Mensen moeten toch zelf weten of ze willen overstappen, ze zijn niks verplicht hoor.
En Anderzorg is natuurlijk wel de goedkoopste.

(als is hun adm een puinhoop).

anderzorg
door anderzorg - May 9, 2011 om 14:31
10 Antwoorden / 0 Vragen

@Harrie: Niemand is verplicht om aan onze acties deel te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Anne Bergman
Medewerker Webcare Anderzorg

tdehond
door tdehond - May 9, 2011 om 14:45
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Geld ontvangen voor aanmelden v.e. vriend voor een zorgverzekering lijkt mij geen goede reden van de vriend om zich aldaar ook aan te melden.

Ik zou daar zelfs voor mijn "beste vriend(in) " niet op ingaan. Ben erg tevreden over ......