wo
door wongdjowoh Mar 8, 2011 om 15:50
Geldzaken & recht

ASR Waerdye polis

We hebben twee ASR Waerdye (Woeker) polissen op ons hypotheek, aanbevolen door een adviseur van SBF Rotterdam. De des betreffende adviseur heeft z'n zakken gevuld en gevlogen. Bij wie kunnen we terecht? SBF makelaar verwijst ons naar een ander adviseur.

2076 8 Rapporteer

wo
door wongdjowoh - May 17, 2011 om 10:07
3 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Patrick,

Laat je email achter

Gr, wongdjowoh

harrie
door harrie - May 17, 2011 om 10:23
765 Antwoorden / 36 Vragen

@ hypotheek(on)vriendelijk.

Klanten aan het werven? Naast de genoemde kosten zal er ook nog een boete betaald moeten worden wegens aflossing oude hypotheek......

Wongdjowoh komt daardoor mogelijk van de regen in de drup.

Vorige maand nog zo'n geval meegemaakt....

Ex-Haagsche Harrie

hy
door hypovriendelijk - May 17, 2011 om 11:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

Aparte woordkeuze een prooi.
Maar als jij iemand zo wilt noemen die een advies kan krijgen voor het oplossen van zijn probleem dan is dat jouw bewoording.

Maar het gaat erom dat wongdjowoh wordt geholpen en niet of jij mijn berichten kan waarderen.

harrie
door harrie - May 17, 2011 om 13:44
765 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=hypovriendelijk schreef op dinsdag 17 mei 2011, 11:29]Aparte woordkeuze een prooi.
Maar als jij iemand zo wilt noemen die een advies kan krijgen voor het oplossen van zijn probleem dan is dat jouw bewoording.

Maar het gaat erom dat wongdjowoh wordt geholpen en niet of jij mijn berichten kan waarderen.

Met andere woorden, dit doe je geheel belangeloos en de provisie die je ontvangt betaal je dus terug aan TS. (dit voor de duidelijkheid)

Verder is "prooi" de juiste woordkeuze, want wie gebruikte de term "geldwolven" ?

Ex-Haagsche Harrie

hy
door hypovriendelijk - May 17, 2011 om 16:58
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb recent contact gehad met ASR voor een cliënt van mij die ook een Waerdy polis had. Bij deze klant gaf ASR aan als er een ander product (bijvoorbeeld banksparen) gewenst was dat deze mutatie niet doorgevoerd zou kunnen worden.

De enigste mogelijkheid die ASR aanbood was om de gehele hypotheek over te sluiten bij ASR om zo voor een bankspaarproduct te kunnen gaan.
Klant heeft toen besloten dit te doen,,,

hij heeft zijn hypotheek overgesloten ,,alleen niet bij ASR,, omdat hij toch kosten moest maken (notaris + afsluitkosten) heeft hij voor een andere bank gekozen.

[edit - verwijderd vanwege promotionele aard - de redactie]

gr patrick

hy
door hypovriendelijk - May 17, 2011 om 16:58
6 Antwoorden / 0 Vragen

Of er sprake is van een boete hangt per geval af.
Mocht dit zo zijn dan is het een kwestie van overwegen van de opties.
Wellicht dat Harrie denkt dat er in hypotheekland alleen maar geldwolven zijn gelet op de negatieve toon.

[edit - verwijderd vanwege promotionele aard - de redactie]

harrie
door harrie - May 17, 2011 om 16:59
765 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=hypovriendelijk schreef op dinsdag 17 mei 2011, 10:34]Of er sprake is van een boete hangt per geval af.
Mocht dit zo zijn dan is het een kwestie van overwegen van de opties.
Wellicht dat Harrie denkt dat er in hypotheekland alleen maar geldwolven zijn gelet op de negatieve toon.
[edit - verwijderd vanwege promotionele aard van reactie - de redactie]

Reclame maken voor eigen bedrijf is verboden op deze site..
En wat geldwolven betreft, je levert zelf het bewijs omdat je met het enige antwoord dat je gegeven hebt, een mogelijke prooi hoopt te vangen.

Ex-Haagsche Harrie

harrie
door harrie - May 18, 2011 om 15:55
765 Antwoorden / 36 Vragen

Duidelijk dat *hypovriendelijk* op Kassa bezig was klanten cq mogelijke slachtoffers te werven.
Hij is nu heel erg stil door ingrijpen van de redactie en reageert ook niet meer op andere vragen op dit gebied.

Zouden er mensen zijn die contact met hem hebben opgenomen via zijn, nu door de redactie verwijderd emailadres, hoor ik graag de bevindingen.
Svp. plaats ze op Kassa bij deze discussie.

Salut, Ex-Haagsche Harrie