su
door surinammama Dec 2, 2010 om 12:06
Geldzaken & recht

Beslaglegging

ik heb een zaak bij geerlings en hofstede in amsterdam
van het cjib
ik heb een betalingsregeling elke maand die ik aflos maar nu 2 maaanden niet ik heb ze uitgelegd dat ik een uitkering heb van 413 euro per maand en ik die maanden dat ik niet kon betalen andere deurwaarders moest betalen
ni komen ze met een beslaglegging as dinsdag of ze willen nu dat ik 400euro betaal
ondanks meerder keren telefonisch kontakt willen ze toch beslag
komen leggen
dossiernrmo8.12570 mo8.13244 groeten men. verwey

1254 5 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Dec 2, 2010 om 12:19
5124 Antwoorden / 4 Vragen

De betalingsregeling is een service. Daar heb jij je om wat voor reden ook niet aan gehouden. Met die reden(en) hoeft de schuldeiser geen rekening mee te houden. Die heeft immers het dwangmiddel van het beslag achter de hand. En dat wordt nu ingezet. Daartoe heeft de schuldeiser alle recht.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 2, 2010 om 12:21
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe kan het dat de uitkering zo laag is?

acer7520g
door acer7520g - Dec 2, 2010 om 12:29
72 Antwoorden / 6 Vragen

Sonja,

ik schat in: een Wajong uitkering.

Gerard.

vladja
door vladja - Dec 2, 2010 om 12:35
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Heb je dan spullen van waarde, waarop het loont om beslag te leggen?

Woon je bij iemand in?

Vladja

birdies
door birdies - Dec 2, 2010 om 13:35
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......ik heb een betalingsregeling elke maand die ik aflos maar nu 2 maaanden niet ik heb ze uitgelegd dat ik een uitkering heb van 413 euro per maand en ik die maanden dat ik niet kon betalen andere deurwaarders moest betalen ......

Daar hebben zij natuurlijk helemaal niets mee te maken! Je treft een betalingsregeling die moet je na komen, zo simpel is dat. Bedrijven zijn geen filantropische instelling!