ni
door nica59 Jul 9, 2008 om 13:53
Geldzaken & recht

Betaald niets ontvangen

Hoe kan ik een het bedrijf SURFSPOT er toe bewegen om mijn geld terug te geven,


Op 24 juni heb ik software besteld en betaald via internet en ideal, na ruim twee weken krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is, en een vreemd mailtje met de vraag of ik het rekeningnummer van mijn broer wil geven zodat het bedrag terug gestort kan worden.


tot op heden niets ontvangen. Erg bizar allemaal.


Hoe kom ik in kontakt met dit bedrijf anders dan email en hoe krijg ik mijn geld terug of alsnog de betaalde produkten


Zijn er andere die slechte ervaringen hebben met SURFSPOT

188 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

poltol
door poltol - Jul 9, 2008 om 14:06
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


U heeft toch wel met uw gegevens ingelogd? Of met die van uw broer? Bij het laatste is het m.i. toch normaal dat ze zijn nummer opvragen om terug te storten, hij heeft immers iets besteld. Hier onder nog even de voorwaarden.


Artikel 4. Levering
1. Nadat de betaling als bedoeld in artikel 3 is ontvangen zal tot levering van de producten worden overgegaan.
2. De met de levering belaste (rechts)personen zullen zich inspannen de leveringstermijn zo kort mogelijk te houden. Hier dient rekening gehouden worden met "reguliere kantoortijden".
3. De levering zal geschieden op het door de eindgebruiker aangegeven adres.
4. Eindgebruiker wordt zo mogelijk tijdig in kennis gesteld van het tijdstip van aflevering van de producten.
5. De bestelling van de eindgebruiker wordt automatisch geannuleerd indien binnen 14 dagen na plaatsing van de bestelling geen betaling is ontvangen.
6. Indien de door de eindgebruiker bestelde producten niet meer leverbaar zijn, wordt het overgemaakte bedrag teruggestort.
7. Levering van de bestelling kan alleen plaatsvinden in Nederland.
8. Er wordt geen factuur verstrekt. De gegevens in de naar de eindgebruiker per e-mail gestuurde bevestiging van de bestelling zijn de enige gegevens die verstrekt worden. Verder kan er in het onderdeel "Bestelstatus"  een bestelhistorie opgevraagd worden, waaruit blijkt dat de software legaal is aangeschaft.
9. Opgaven van levertijden zijn bij benadering, tenzij anders is overeengekomen. Behoudens opzet of grove schuld is SURFSPOT.NL voor overschrijding nimmer


Vr.gr. poltol

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer