le
door leandradejonge Jan 30, 2015 om 18:08
Geldzaken & recht

Betalen bij ballorig

Vandaag ben ik een dagje met mijn dochtertje van 10 maanden oud naar ballorig geweest
Zoals ik van vele mensen in mijn omgeving begreep kon mijn dochter er gratis in. zoals ook op de site staat aangegeven:
Toegangstarieven
•entree vanaf 1 jaar (spelen tot sluitingstijd) - € 7,50
•entree kinderen tot 1 jaar- gratis
•spelen tot 12.00 uur (alleen op schooldagen) - € 5,50
•ouders en begeleiders vanaf 16 jaar - gratis
•jaarabonnement - € 7,00 per maand
•10-rittenkaart - € 65,00

Komen we daar binnen staat er een bordje bij de kassa met het volgende er op:
voor kindjes die kunnen kruipen kost het 5,50
Stond echt verbaasd dat ik gewoon moest betalen!
Wat kan ik hier aan doen?
als dit op de site staat aangegeven

1091 4 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Jan 30, 2015 om 18:19
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste leandradejonge,

ik zou zeggen, een print van de tarieven op de website maken en ze dit onder hun neus drukken.
Welke vestiging van ballorig geweest ?
Als ik de tarieven van bijvoorbeeld Arnhem bekijk kom ik het volgende tegen:
Toegangstarieven (spelen tot sluitingstijd)
kinderen van 0 t/m 13 jaar - € 7,50
ouders en begeleiders vanaf 18 jaar - gratis
10-rittenkaart - € 65,00
Bij Ballorig Arnhem kunt u cadeaubonnen kopen vanaf €7,50

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2015 om 18:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo leandradejonge,

Daar zou ik behoorlijk balorig van worden.
Wat een muggenzifters (om geen ander woord te gebruiken).
Beetje verschil gaan maken van kinderen onder één jaar die wel of niet kruipen.

Aangezien dit NIET aangegeven staat op de prijslijst zou ik behoorlijk geprotesteerd hebben.
Ik zie staan: kinderen van 0 jaar gratis.

Zou - als je daar toe in staat bent - nog eens gaan kijken en een foto van de prijslijst maken.
Wellicht is die nu aangepast.
Zo niet: klacht naar het 'management' en op Klachtenkompas.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Jan 30, 2015 om 19:05
16846 Antwoorden / 108 Vragen

voorwaarden . Ze lijken dus verschillende tarieven te gebruiken, wat ik hier vind in Houten is het wat @hopetobehelping schrijft. Dus ook hier vanaf 0 jaar betalen, kruipend of niet kruipend. ;-)

valerius-2
door valerius-2 - Jan 30, 2015 om 19:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dit zullen dan geadviseerde tarieven als ik zo de verschillen zit of is dit war u heeft gelezen speciaal voor dir bedrijf waar u bent geweest.