ar
door arend03 May 22, 2009 om 20:09
Geldzaken & recht

Dirk scheringa en de vara

Ik zit zoeven naar DWDD te kijken, zit die Dirk S. er weer,  het gaat

over z'n schilderijtjes en z'n voetbalclub, maar  DE vraag  waar ik op zit

te wachten, meneer Scheringa hoe zit dat nou met uw bank en al die
klachten waar o.a. de fora op kassa.nl (en tros.radar) vol mee staan,
die komt NIET!

Hier baal ik nou van, dat geslijm van Jan M. en Matthijs, kan het ook
nog  een BEETJE over  belangrijke onderwerpen gaan met zo'n
man aan tafel, nee mensen die gedupeerd zijn jullie komen niet aan de
orde, jullie moeten het onderling maar uitzoeken op Vara Kassa, een
MISSER van de eerste orde. Hele slechte beurt VARA. (heb zelf niets met
DSB te maken, gelukkig)

188 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 22, 2009 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is dit niet de plaats voor u grieven tegen D.S. en het programma DWDD ook niet, dus ik denk dat u uw frustraties ergens anders neer moet leggen....

ve
door verwijderd - May 22, 2009 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

@frisian62,

De openingspost heeft helemaal niets te maken met de vermeende frustaties van arend03. Met zo'n respons zeg je meer over jezelf dan over de topicstarter. Wel is het zo, dat deze post beter geplaatst kan worden op het FORUM. Dan bereik je een ander en breder publiek dat niet gericht is op het beantwoorden van een vraag en wel gericht is op discussie.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 22, 2009 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Frisian62 heeft hardstikke gelijk. Dit is geen forum van DWDD en ik mis ook iets ... een Vraag.