ulyssa
door ulyssa Jul 16, 2010 om 21:19
Geldzaken & recht

Email Postcodeloterij met de vraag mee te doen met de 14e trekking...terwijl ik dat al doe...

Kreeg vandaag een e-mail van de Postcodeloterij met de vraag of ik mee wil doen met de 14e trekking...terwijl ik een bevestigingsmail heb van 30-10-2009: 'U speelt nu met al uw loten mee in de 14e trekking. U maakt nu dus ook kans op de SuperPostcodetrekking in november met als hoofdprijs € 1.000.000,-!'
Zijn er mee mensen die vandaag die mail hebben gehad?

1173 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

De postcodeloterij bestookt je regelmatig met mailtjes. Vaak dacht ik aan één of andere actie mee te kunnen doen (bijv. het kofferspel, blijkt dat je eerst één of meerdere loten moet kopen. Pas later -als het kofferspel allang loopt- mag je als deelnemer van de postcodeloterij gratis meedoen. Kortom, alle mails die je ontvangt van deze instantie zijn er alleen maar op gericht om je meer loten te laten kopen. Geen wonder dat sommigen wel meer dan tien loten hebben en zich scheel en arm betalen aan de postcodeloterij. Kortom, de mails maar gewoon weggooien, ze willen alleen maar dat je meer loten koopt.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb jaren terug mee gedaan aan die loterij die blijven mij mails en post aan het sturen dat je er misselijk van wordt

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

...........Zijn er mee mensen die vandaag die mail hebben gehad?...........

Ongetwijfeld! Zo langzamerhand mogen die mails v.d. Postcodeloterij wel als spam betiteld worden. Walgelijk die geldklopperij.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2010 om 14:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ulyssa

Het schijnt zo te zijn, dat als je schriftelijk meldt dat je je lidmaatschap dreigt op te zeggen, zij wel stoppen met ongewenste reclame.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2010 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg net een email van de Postcodeloterij...Foute mail...Sorry voor het ongemak...
Als ze dan maar geen foutje maken als ik ooit eens iets win...

ve
door verwijderd - Jul 24, 2010 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Ulyssa

Ja die mail heb ik ook gehad!!
Het is een grote geldkwestie,en
al die reclame, ik ga stoppen
met de postcodeloterij pffffff
en die telefoontjes, je wordt
er misselijk van......

groetjes mijntje