banjer2002_1
door banjer2002_1 Jul 17, 2009 om 13:46
Geldzaken & recht

Geld tegoed van Midion Webwinkel.

Ik heb 3 jaar geleden een laptop merk Medion bij de Aldi gekocht, nu is  mijn accu is leeg, en heb daarom in april met Medion gebeld, en vernomen dat een accu niet onder de garantie valt.

De medewerkster heeft mij verteld dat ik via www.medionshop.nl een nieuwe accu kon kopen en heeft voor mij netjes het bestelnummer opgezocht.

Toen ik op 20 april de accu ontving bleek het een verkeerd type te zijn, de medewerkster had zich vergist.

Ik heb gelijk gebeld, en kreeg het advies de accu terug te sturen, en mijn geld 63.95 euro zou teruggestort worden.

De juiste accu was niet op voorraad.

Ik heb de zelfde dag de accu via het postkantoor verstuurd, en heb daar later ook een bevestiging opgehaald dat de accu  21 april bij Medion was afgeleverd.

Toen ik na 3 weken mijn geld nog niet terug had, ben ik gaan bellen en mailen. en kreeg toen een mail teug dat het geld binnen 30 dagen terug gestort zou worden.

Toen het na 30 dagen niet gestort was, ben ik weer gaan mailen , en kreeg als antwoord dat het bij de administratie nagevraagd ging worden.

Sindsdien  mail ik elke week , en elke week krijg ik het antwoord dat ze er nog mee bezig zijn.

Ondertussen wacht ik nu al 3 maanden op mijn geld.

Ik krijg het gevoel dat de mailtjes automatisch beantwoord worden , en dat er niemand mee bezig is.

Welke stappen kan ik nu het beste nemen?

Vriendelijke groet.

Nouschka

382 2 Rapporteer

kiran
door kiran - Jul 17, 2009 om 22:37
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@banjer2002

Ze zijn wettelijke verplicht om binnen 30 dagen het bedrag terug te storten.

Zou nog eens mailen of nog beter, een aangetekende brief sturen. En zet bovenstaande daar in. En dat je per omgaande het bedrag terug gestort wil zien. Zo niet dat je naar de Geschillencommissie Thuiswinkel stapt. Misschien helpt het!

Geschillencommissie Thuiswinkel / 070 3105310   Succes!

banjer2002_1
door banjer2002_1 - Jul 18, 2009 om 09:58
3 Antwoorden / 3 Vragen

Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie, ik ga Medion weer mailen of schrijven, en ze vertellen dat ze wettelijk verplicht zijn om binnen 30 dagen terug te betalen.

Groeten

Nouschka