wolf59
door wolf59 Oct 14, 2006 om 13:44
Geldzaken & recht

Geld tegoed

Misschien vreemd maar ik heb geld tegoed van UPC een bedrag van €11.69. Sinds juni staat het bedrag al open. Zijn er incassoburo die ik als particulier kan inschakelen?

468 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wolf59.

Incassobureau voor particulieren e.a.:

Het komt geregeld voor dat particulieren (de gewone consument dus) niet bij een incasso-bureau terecht kunnen als ze een vordering op een andere particulier of firma hebben. Bij onderstaand incasso-bureau kunnen ze dan wél terecht. Dit incasso-bureau werkt op basis van no cure no pay tot aan een maximum van € 750,-. Daarboven betaal je maar € 29,50 en altijd na overleg andere kosten.

Contactgegevens Nedincasso

Nedincasso

Postbus 95
6800 AB
Arnhem

Bezoekadres:
Nieuwe Stationsstraat 10
6811 KS Arnhem

http://www.nedincasso.nl/

Algemeen tel: +31 (0) 26 - 3724 404
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Intake contactpersoon +31 (0) 26 - 3724 508 (dhr. Zweers)
Email:
info@nedincasso.nl

Overige
KvK Handelsregister 09 14 63 32
BTW nummer NL 8139.70.209.B01

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou, alvorens een incassobureau in te schakelen (al zou dat best aardig zijn ten opzichte van dit probleem omdat UPC "er wel als de kippen bij is als...") toch eerst iets anders doen en wel het door u genoemde bedrag inhouden op uw eerstvolgende betaling. betaalt u per automatische incasso, dan het bedrag van uw volgende factuur storneren, het door u genoemde bedrag er af trekken en het verschil weer per direct overmaken. In principe moet het dan goed zijn.

U moet wel bewijs hebben betreffende uw tegoed ad € 11,69

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je reactie wist echt niet dat er een incaasoburo voor particulieren bestond.

Voor het andere antwoord heb juist alles van UPC stopgezet vandaar dat ik een incassoburo wil inschakelen

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolf59@ n.a.v. de reactie: Ga niet alles stopzetten, u vraagt dan om problemen die absoluut niet nodig zijn. U mag uitsluitend een eventuele vordering (trachten) te corrigeren op de wijze als aangegeven.

Bij stopzetten van alles, terwijl de dienstverlening door UPC wel doorgaat levert op dat u in gebreke bent met alle voor u ongunstige gevolgen van dien. NIET doen dus. (Absoluut niet doen dus.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag wolf59,

Geef wel even duidelijk aan bij de intaker dat het voor jou een principekwestie is en dat het over de beruchte UPC gaat.

Sukses, groeten, Read.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met stopzetten bedoel ik dat ik geen diensten meer afneem van UPC ben overgestapt naar digitenne

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

en in dat geval is er dus niets te verrekenen en dan maar de lijn van read@ volgen via incasso.