sw
door sweetnala Feb 7, 2006 om 16:51
Geldzaken & recht

HELP zester/sanoma liegt

Hallo,


Wie kan mij alsjeblieft helpen, ik heb in nov. mijn abon telefonisch opgezegd bij zester. Kreeg te horen dat het in orde was. Ik kreeg toen ineens mijn tijdschrift helemaal niet meer, was een fout van zester, per direct stopgezet ipv per eind jan. Zie ik vandaag mijn afschrift is er geld afgeschreven voor het abon, wat direct is terug geboekt. Ik belde zester, werd erg onvriendelijk geholpen, en kreeg de mededeling je MOET betalen, wij hebben geen opzegging ontvangen. ik zeg van maar er is opgezegd, volgens hun moet ik betalen en anders komt er een deurwaarder, ik ben van plan om voor de kantorrechter de zaak te laten voorkomen op hun kosten. wie kan mij meer informatie geven over hoe is zester op de punten kan wijzen dat hun feit zijn,en kan ik nu het beste handelen? alvast heel erg bedankt.

521 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rooijm
door rooijm - Feb 7, 2006 om 17:06
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Daarom wordt er altijd gevraagd en/of geadviseerd om schriftelijk, per aangetekende post op te zeggen.


Nu is het uw woord tegen die van Zester.


Wat u nog kunt proberen is alsnog een aangetekende brief te sturen met het bovenstaande verhaal, wellicht reageert men coulant en heeft u mazzel.


Succes,
Maaike

sw
door sweetnala - Feb 7, 2006 om 17:10
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord

scroogy
door scroogy - Feb 7, 2006 om 19:27
367 Antwoorden / 20 Vragen
0

U kunt niet bewijzen dat u telefonisch heeft opgezegd.


Zoals het eerste antwoord al aangeeft, uw woord tegen dat van Zester.Zonder bewijzen delft u het onderspit bij de kantonrechter en betaald u ook de kosten van zester.


Helaas, u moet betalen tenzij zester uit coulance de overeenkomst wil ontbinden. Daar zult u vriendelijk om moeten vragen.


succes

pb
door pbierman - Feb 21, 2006 om 14:48
31 Antwoorden / 6 Vragen
0

De quote


het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord


einde quote


Zij hoeft dus niet te betalen!! Maar voor een kantorechter zou ik het niet laten komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer