sw
door sweetnala Feb 7, 2006 om 16:51
Geldzaken & recht

HELP zester/sanoma liegt

Hallo,


Wie kan mij alsjeblieft helpen, ik heb in nov. mijn abon telefonisch opgezegd bij zester. Kreeg te horen dat het in orde was. Ik kreeg toen ineens mijn tijdschrift helemaal niet meer, was een fout van zester, per direct stopgezet ipv per eind jan. Zie ik vandaag mijn afschrift is er geld afgeschreven voor het abon, wat direct is terug geboekt. Ik belde zester, werd erg onvriendelijk geholpen, en kreeg de mededeling je MOET betalen, wij hebben geen opzegging ontvangen. ik zeg van maar er is opgezegd, volgens hun moet ik betalen en anders komt er een deurwaarder, ik ben van plan om voor de kantorrechter de zaak te laten voorkomen op hun kosten. wie kan mij meer informatie geven over hoe is zester op de punten kan wijzen dat hun feit zijn,en kan ik nu het beste handelen? alvast heel erg bedankt.

512 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rooijm
door rooijm - Feb 7, 2006 om 17:06
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Daarom wordt er altijd gevraagd en/of geadviseerd om schriftelijk, per aangetekende post op te zeggen.


Nu is het uw woord tegen die van Zester.


Wat u nog kunt proberen is alsnog een aangetekende brief te sturen met het bovenstaande verhaal, wellicht reageert men coulant en heeft u mazzel.


Succes,
Maaike

sw
door sweetnala - Feb 7, 2006 om 17:10
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord

scroogy
door scroogy - Feb 7, 2006 om 19:27
367 Antwoorden / 20 Vragen
0

U kunt niet bewijzen dat u telefonisch heeft opgezegd.


Zoals het eerste antwoord al aangeeft, uw woord tegen dat van Zester.Zonder bewijzen delft u het onderspit bij de kantonrechter en betaald u ook de kosten van zester.


Helaas, u moet betalen tenzij zester uit coulance de overeenkomst wil ontbinden. Daar zult u vriendelijk om moeten vragen.


succes

pb
door pbierman - Feb 21, 2006 om 14:48
31 Antwoorden / 6 Vragen
0

De quote


het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord


einde quote


Zij hoeft dus niet te betalen!! Maar voor een kantorechter zou ik het niet laten komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer