ja
door jack snel Jun 8, 2014 om 11:34
Geldzaken & recht

Huurverhogingen komend jaar

Het verbaasd mij in grote mate dat er zo weinig gesproken wordt over de extreem hoge huurverhogingen voor het komende jaar, specifiek in de sociale huursector. Er is al zoveel onbegrip over de jaarlijks toegestane indexeringen en dan nu nog eens een aangezegde extra huurverhoging. Dit zou het gevolg zijn van extra afdrachten die de woningcorporaties aan het rijk zouden moeten gaan doen.
Het is werkelijk van de zotte en er zou, mijn inziens, veel en veel meer aandacht in het Kassa-programma aan besteed moeten worden. Dit is voor de consument van een veel grotere waarde als kleine verschillen in b.v. de levensmiddelen, hoe belangrijk ook.

535 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 8, 2014 om 11:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jack snel,

.....er zou, mijn inziens, veel en veel meer aandacht in het Kassa-programma aan besteed moeten worden.......

Voor contact met de redactie:
Klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Je zit nu op een openbaar forum bij Vraag&Beantwoord.
Je zou het bij Discussies kunnen aankaarten.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2014 om 11:53
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jack snel schreef op zondag 8 jun 2014, 11:34]
Het is werkelijk van de zotte en er zou, mijn inziens, veel en veel meer aandacht in het Kassa-programma aan besteed moeten worden. Dit is voor de consument van een veel grotere waarde als kleine verschillen in b.v. de levensmiddelen, hoe belangrijk ook.

Zoekt u onder aan de pagina Contact met Kassa. Dit word alleen gelezen door forumleden.

ltmvz
door ltmvz - Jun 8, 2014 om 21:12
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=jack snel schreef op zondag 8 jun 2014, 11:34]Dit is voor de consument van een veel grotere waarde als kleine verschillen in b.v. de levensmiddelen, hoe belangrijk ook.
Exactement!

tijger1
door tijger1 - Jun 9, 2014 om 23:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dit is wel door de regering besloten en door het parlement goedgekeurd, dus Kassa kan daar echt niets aan veranderen. Dan zult u de volgende keer op een andere partij moeten stemmen en velen met u.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 10, 2014 om 13:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zou dat helpen denkt u. Het zijn niet alleen woningbouw huren ook in de andere sectoren waar de huur onder de grens zit wordt dit toegepast.

ro
door ron530 - Jun 10, 2014 om 15:56
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Zo extreem is de huurverhoging niet. Sec gezien 2.5% per huishouden, in het verleden was dat maximaal 3,2% en werd ook maar al te graag toegepast. Bedenk wel dat die 2,5% aan de woningverhuurder toekomt, de inkomstenafhankelijke bijdrage gaat naar de staatskas.