sa
door sariah Mar 11, 2012 om 08:35
Geldzaken & recht

Icscards wijzigt rekeningnummer niet

Beste Allemaal,

Ik heb een visa card sinds 2007 . Sinds eind 2011 heb ik een nieuw rekeningnummer en heb ik op januari 2012 op dat nieuwe rekeningnummer mijn eerste loon ontvangen.
Iedereen die ik heb ingelicht om mijn rekeningnummer te wijzigen heeft daar keurig netjes op gereageert.
Vanaf 24 januari 2012 heb ik ICScards ook geinformeerd. Ik heb hen een mail toe gezonden , met het formulier , welke ik heb gedownload van hun website, en het verzoek deze aan te passen, omdat ik op mijn oude bankrekeningnummer niets meer gestort krijg.

Ik heb hier geen reactie op gekregen. Het formulier is voorzien van een handtekening en ik begrijp niet waarom er niet op gereageerd is.
Op 29 februari heb ik het zelfde verhaal weer doorgestuurt en in mijn mail geschreven dat ik het onacceptabel vind dat ik geen reactie krijg , en dat mijn rekeningnummer nog steeds niet gewijzigd is. Ik heb ze ook aangegeven dit alsnog te doen en als ze het niet doen dat ik dan genoodzaakt ben om dit via of de ombudsman of een andere instantie gedaan te krijgen. Daarbij heb ik specifiek aangegeven , dat ik op het oude rekeningnummer geen geld meer gestort krijg en dat deze komt te vervallen.

Tot op heden heb ik hier nog steeds geen reactie op gehad.
Wat wil zo'n bedrijf nu ? Ervoor zorgen dat ik niet kan betalen , zodat ze lekker rente kunnen trekken?

Het lijkt mij toch niet moeilijk om een rekeningnummer te wijzigen en mij hierover in te lichten? Dat duurt toch geen anderhalve maand?

Wat kan ik het beste doen?Moet ik ze hierover opbellen?

1485 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Mar 11, 2012 om 09:08
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Sanah, ik raad je aan om dit telefonisch met ICS te bespreken. Je kunt ICS bereiken op het tel.nr 020-6600600.

Zwemmer

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2012 om 09:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wat vreemd. Ik ben goede service van ICS gewend, maar zoals zwemmer aangeeft is het het beste om ze even te bellen.Overigens hebben ze niet voor elke Visa-card hetzelfde telefoonnummer, dus je kan hier even kijken welk telefoonnummer je nodigt hebt (onder 'Selecteer uw Card en bel naar het getoonde telefoonnummer.').

sa
door sariah - Mar 11, 2012 om 22:02
34 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga ze dan maar even bellen. Komt vast helemaal goed ^_^ .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer