sj
door sjon47 Mar 11, 2014 om 12:09
Geldzaken & recht

Ing , London general

Geachte heer/mevrouw . Ik heb wat vraagjes heb ooit een lening afgesloten bij de Ing daarbij heb ik een verzekering afgesloten ivm arbeidsongeschikthijd/overlijden , Daar ik inmiddels inkomstenderving heb , door lichamenlijk geen volledige werkweek , heb ik contact opgenomen met Ing
die vertelde dat ik bij London general moest zijn telf contact opgezocht gegevens van het uwv alles netjes gecopieerd , eerst schrijven van London generaal ik was te laat + voordat ik de lening afsloot had ik al last van de bekwame klachten , vertelde netjes door de telf jullie verstrekken mij wel die lening + maar keuren me niet , daar moest ik weer een ander voor hebben + vertelde dat ik nog steeds netjes aan mijn verplichten voldoet , Klacht ingediend maar als ik bel word je van het kastje naar de muur gestuurd ! heb van alles al geprobeerd het word een gevoelskwestie nu heb ik 2 a4tjes van London generaal + mijn klacht ik had het u graag toe gestuurd maar zou niet weten hoe ik 3 a4tjes verstuurd krijg naar de paneleden
wil het ook niet openbaar , neerzetten ivm mijn naam
! Kan ik het misschien per post versturen , ik hoop spoedig wat van u te horen Groet Ton

463 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2014 om 13:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is een consumentenforum. Als u de redactie van Kassa wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken.

Nog even afgezien daarvan.

Als u een verzekering afsluit tegen arbeidsongeschiktheid is sowieso arbeidsongeschiktheid door bestaande klachten niet gedekt. U wordt dus van te voren nooit gekeurd, maar bij een claim volgt gewoon een afwijzing. Zo'n verzekering is dan ook meestal weggegooid geld.

sj
door sjon47 - Mar 11, 2014 om 13:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sjon47 schreef op dinsdag 11 mrt 2014, 12:09]Geachte heer/mevrouw . Ik heb wat vraagjes heb ooit een lening afgesloten bij de Ing daarbij heb ik een verzekering afgesloten ivm arbeidsongeschikthijd/overlijden , Daar ik inmiddels inkomstenderving heb , door lichamenlijk geen volledige werkweek , heb ik contact opgenomen met Ing
die vertelde dat ik bij London general moest zijn telf contact opgezocht gegevens van het uwv alles netjes gecopieerd , eerst schrijven van London generaal ik was te laat + voordat ik de lening afsloot had ik al last van de bekwame klachten , vertelde netjes door de telf jullie verstrekken mij wel die lening + maar keuren me niet , daar moest ik weer een ander voor hebben + vertelde dat ik nog steeds netjes aan mijn verplichten voldoet , Klacht ingediend maar als ik bel word je van het kastje naar de muur gestuurd ! heb van alles al geprobeerd het word een gevoelskwestie nu heb ik 2 a4tjes van London generaal + mijn klacht ik had het u graag toe gestuurd maar zou niet weten hoe ik 3 a4tjes verstuurd krijg naar de paneleden
wil het ook niet openbaar , neerzetten ivm mijn naam
! Kan ik het misschien per post versturen , ik hoop spoedig wat van u te horen Groet Ton

sj
door sjon47 - Mar 11, 2014 om 13:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reactie Groet Ton