fr
door freewilly Feb 19, 2004 om 17:36
Geldzaken & recht

Inkasso-Unie deel 2

Het volgende probleem is deze. Ik had een cd besteld die stuk was aangekomen. Nadat ik bol.com hiervan op de hoogte had gesteld heb ik de cd in de enveloppe retour gestuurd.
Na een tijdje niets vernomen te hebben, mailde ik naar bol.com voor informatie waarop zij mij een betalingsherinnering toezende.
Nadat ik voor de 2demaal mijn verhaal deed zou deze mevrouw het uitzoeken. Waarop ik een brief kreeg. Juist, de 2de herinnering.
Op zo`n moment denk je barst maar, maar ik ben goed van aard, dus nogmaals het verhaal verteld. Kreeg geen reactie terug naar een tijdje maar wel de 3rde herinningen en zoals jullie al kunnen raden heb ik een inkasso brief voor mij liggen. Deze brief is net als de vorige vrij dreigend en beledigend. Ik heb netjes deze brief ingevuld en nog een brief erbij waarin ik voor de 4de maal mijn verhaal vertel.
En vandaag kreeg ik andwoord.
Het inkasso-unie maakt mij uit voor leugenaar, dief, verderom zijn ze zeer grof en beledigend.
Ik zou helemaal geen contact hebben gehad van bol.com. Daarnaast heb ik destijds wel een email gekregen dat het artikel was ontvangen. Helaas heb ik deze mail niet meer, en dat overkomt me geen 2de keer.

Dus beste mensen, wat kan ik hieraan doen?

233 1 Rapporteer

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:45
36 Antwoorden / 0 Vragen

natuurlijk niet betalen. en wat kunt u verder doen, bijv. op u telefoonrekening aantonen dat u met bol.com heb gebeld. verder MAG het incasoburo u niet bedreigen want dan kunt u aangiften doen bij de politie. verder heeft u het product niet ontvangen volgens de afspraak en kan ook het incaso buro u niks maken.