nyhyji80
door nyhyji80 Mar 2, 2014 om 10:57
Geldzaken & recht

Inloggen Belastingdienst

Geachte
Ik heb een aantal keren geprobeerd in te loggen bij de belastingdienst .nl / aangifte voor het voor ingevulde formulier de downloaden , echter krijg steeds een leeg formulier , wat doe ik fout ??? Moet het soms via Digid.

12548 30 Rapporteer

me
door mein33 - Mar 2, 2014 om 11:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Inderdaad moet dit met uw persoonlijke DIGID.

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2014 om 11:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Eerst download je de aangifte 2013, daarna wordt je de vraag gesteld of je vooraf ingevulde gegevens wilt downloaden. Bij ja, wordt je omgeleid naar Digid.

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 11:26
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 11:09]Eerst download je de aangifte 2013, daarna wordt je de vraag gesteld of je vooraf ingevulde gegevens wilt downloaden. Bij ja, wordt je omgeleid naar Digid.
Hallo Carola als eerste dank en ook Mein 33 voor jullie snelle reactie.
Zo wilde ik het ook uitvoeren , echter de vraag > vooraf ingevulde gegevens wilt downloaden<
zie ik niet , of zou de belastingdienst weer iets achterlopen ?
Ga het nog wel een keer proberen
Fijne zondag verder

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 11:37
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 11:09]Eerst download je de aangifte 2013, daarna wordt je de vraag gesteld of je vooraf ingevulde gegevens wilt downloaden. Bij ja, wordt je omgeleid naar Digid.
Carola
Ik heb het nog een keer geprobeerd , maar krijg geen melding beteffende voor ingevuld formulier

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2014 om 11:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op zondag 2 mrt 2014, 11:37][quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 11:09]Eerst download je de aangifte 2013, daarna wordt je de vraag gesteld of je vooraf ingevulde gegevens wilt downloaden. Bij ja, wordt je omgeleid naar Digid.
Carola
Ik heb het nog een keer geprobeerd , maar krijg geen melding beteffende voor ingevuld formulier

Welke browser gebruik je? Via Chrome lukte het bij mij ook niet, wel met IE.

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2014 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien was ik niet duidelijk: na het downloaden, zie je op de site de vraag of je de gegevens wilt downloaden.

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 11:47
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 11:45]Misschien was ik niet duidelijk: na het downloaden, zie je op de site de vraag of je de gegevens wilt downloaden.

Download met IE komt goed binnen , maar zie de vraag niet staan !!!

jantje7
door jantje7 - Mar 2, 2014 om 12:45
1459 Antwoorden / 23 Vragen

KLIK HIER

Klik rechts bovenaan op aangifte programma 2013,
Klik op aangifte programma 2013 voor Windows
Klik nu onderaan op uitvoeren.

nu klik je ongeveer midden op de site op gegevens downloaden.
Nu wordt gevraagd in te loggen met uw digid.

De rest wijst zich van zelf.

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2014 om 12:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al wel het programma voor de aangifte eerst geïnstalleerd?

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 12:56
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=jantje7 schreef op zondag 2 mrt 2014, 12:45]KLIK HIER

Klik rechts bovenaan op aangifte programma 2013,
Klik op aangifte programma 2013 voor Windows
Klik nu onderaan op uitvoeren.

De rest wijst zich van zelf.
Hallo jantje 7
Bedank voor uw uitgebreide antwoord, maar ik kom dit >nu klik je ongeveer midden op de site op gegevens downloaden.
Nu wordt gevraagd in te loggen met uw digid.< niet tegen , gaat gelijk naar instaleren .

jantje7
door jantje7 - Mar 2, 2014 om 13:01
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Klik hier

Probeer dit even.

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 13:12
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=jantje7 schreef op zondag 2 mrt 2014, 13:01]Klik hier

Probeer dit even.
Hoi
Deze had ik ook al geprobeerd , maar lukt ook niet want geeft na het downloaden een niet bekend progje aan . Ga de belastingdienst maar even bellen , hoewel even !!!!!!!!
Nogmaals dank

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2014 om 13:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......maar lukt ook niet want geeft na het downloaden een niet bekend progje aan .........

Precies dat had ik gisteren ook toen ik het met Chrome probeerde.

In de vroege uurtjes IE gebruikt, toen ging het zonder problemen. Misschien is de site overdag overbelast? Probeer het vannacht nog eens.

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 13:22
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 13:15].......maar lukt ook niet want geeft na het downloaden een niet bekend progje aan .........

Precies dat had ik gisteren ook toen ik het met Chrome probeerde.

In de vroege uurtjes IE gebruikt, toen ging het zonder problemen. Misschien is de site overdag overbelast? Probeer het vannacht nog eens.

Ja hoor ga vragen of ik zo laat mag opblijven , maar inderdaad zal wel met de drukte te maken hebben

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 13:23
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zondag 2 mrt 2014, 12:49]Heeft u al wel het programma voor de aangifte eerst geïnstalleerd?

Ook dank voor uw reactie , ja hoor het progje staat erop

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2014 om 13:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En/of eens proberen met Firefox?

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 2, 2014 om 13:34
235 Antwoorden / 57 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 13:15].......maar lukt ook niet want geeft na het downloaden een niet bekend progje aan .........

Precies dat had ik gisteren ook toen ik het met Chrome probeerde.

In de vroege uurtjes IE gebruikt, toen ging het zonder problemen. Misschien is de site overdag overbelast? Probeer het vannacht nog eens.

Het op geslagen progje in mijn documenten via eigenschappen gewijzigt in Openen Belastingdienst en dan werkt het wel .

ri
door richard35 - Mar 2, 2014 om 13:51
204 Antwoorden / 37 Vragen

Belastingdienst....makkelijker kunnen we het niet maken.....yeah...

ka
door kaakje - Mar 3, 2014 om 12:45
109 Antwoorden / 0 Vragen

Met IE en DigiD probleemloos gegaan. De bekende gegevens zijn door de Belastingdienst keurig ingevuld. Alleen was mijn stemming door de wijziging in de schijftarieven zijn meer keurig.

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2014 om 12:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gisteren verscheidene keren het programma met vooraf ingevulde gegevens gedownload. Niets mis mee.

Cookies
door Cookies - Mar 3, 2014 om 13:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 3 mrt 2014, 12:49]Gisteren verscheidene keren het programma met vooraf ingevulde gegevens gedownload. Niets mis mee.

Wat natuurlijk niet betekent, dat het ook wel eens WEL mis kan gaan!

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2014 om 13:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83

Natuurlijk niet, maar ik verwachte eigenlijk overbelasting gistermiddag, maar dat was niet het geval.

Ik had die vooraf ingevulde nog nooit gebruikt en ik vroeg mij af wat er gebeurde als je na elkaar voor verschillende personen de vooraf ingevulde zou downloaden.

anton144
door anton144 - Mar 3, 2014 om 14:25
2 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn beste..... Hier de juiste oplossing.

Ga naar Belastingdienst.nl via onderstaande link en Klik vervolgens op Aangifteprogramma 2013

Dan moet je goed onder op je scherm kijken en dan zie je Behouden of Annuleren[/b]

Kies dan voor behouden dan word hij in je Map Downloads opgeslagen en kun je er mee werken.

Dus...... je ziet niet zo 123 dat er word gedouwnload.

Maar dit dan wel voor de Chrome browser.

Suc6 verder.

anton144
door anton144 - Mar 3, 2014 om 14:28
2 Antwoorden / 2 Vragen

sorry, ben de link vergeten, maar...... hier is hij :

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/veelgestelde_vragen/veelgestelde_vragen_particulier

na
door naj - Mar 3, 2014 om 16:58
93 Antwoorden / 43 Vragen

Hallo,
Hoewel mijn reactie niets van doen heeft met het onderwerp lift ik toch maar even mee.
Ik heb de door de BD vooraf ingevulde gegevens gedownload. Wat ik echter mis zijn de spaargegevens, dus de saldi per 1 januari 2013. Hoe zijn jullie ervaringen c.q. wat doe ik niet goed?

nyhyji80
door nyhyji80 - Mar 3, 2014 om 17:00
235 Antwoorden / 57 Vragen

Allemaal hartelijk dank voor uw antwoorden ,het is inmiddels zoals ik had vermeld opgelost, maar ik ben toch reuze geholpen met allerlei adviezen en linkjes.

jantje7
door jantje7 - Mar 3, 2014 om 17:02
1459 Antwoorden / 23 Vragen

@naj
Mogelijk heeft u uw spaargeld op een niet Nederlandse rekening geparkeerd (bv. Argenta)
De Nederlandse spaarrekeningen zijn terug te vinden als u opgeeft dat u meer spaargeld heeft dan € 21.139,- cq. € 42.278,-

ro
door roelr - Mar 4, 2014 om 13:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op zondag 2 mrt 2014, 10:57]Geachte
Ik heb een aantal keren geprobeerd in te loggen bij de belastingdienst .nl / aangifte voor het voor ingevulde formulier de downloaden , echter krijg steeds een leeg formulier , wat doe ik fout ??? Moet het soms via Digid.

Beste nyhyji80,

Je kan je belastinggegevens wel ophalen met Firefox.
Ik ga er vanuit dat het belastingprogramma al is geïnstalleerd.
Download dan via belastingdienst,nl/aangifte je gegevens (je hebt hier wel DIGID nodig).
Geef aan dat je de gegevens wilt openen klik dan op bladeren.
Zoek nu het belastingprogramma:
Program files (x86)/belastingdienst/Aangifte inkomstenbelasting/2013/ib2013.exe
De gegevens worden dan door dit programma ingelezen.
Nu moet het lukken want bij mij ging dat prima.

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2014 om 14:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@roelr: het probleem is al opgelost.

wi
door wilter - Mar 4, 2014 om 19:04
20 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=nyhyji80 schreef op zondag 2 mrt 2014, 10:57]Geachte
Ik heb een aantal keren geprobeerd in te loggen bij de belastingdienst .nl / aangifte voor het voor ingevulde formulier de downloaden , echter krijg steeds een leeg formulier , wat doe ik fout ??? Moet het soms via Digid.